Skocz do zawartości

danyblack1987

Zarejestrowani
  • Postów

    710
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danyblack1987

  • Urodziny 30.09.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E81 118d (2007r.) , e63 645ci(2004r) ,E63 645ci( 2003r.),
    Jest: BMW F21 116d,BMW F30 320D
  • Lokalizacja
    Obecnie: Warszawa (z 71)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia danyblack1987

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Witam W związku z otwarciem ze znajomym Warsztatu,specjalizacja głównie BMW ,Zapraszam !! Adres: Krakowska 44 Raszyn. tel 516 909 408 W razie pytań proszę priv albo bezpośrednio tel.
  2. Tutaj się nie zgodzę. Polecam Auto Kamyk koło Raszyna ,niewiele ponad 3000 brutto,dodatkowo w tym wymiana oleju i filtra. I tak wzrosło bo było troszkę ponad 2500 :( Zrobiłem tam 2 rozrządy w n47 i jest git .
  3. Postanowiłem ściągnąć folie... Fabryczny kolor Mondstein Metallic x04 wygląda całkiem fajnie. W dzień w słońcu podchodzi pod niebieskawy,natomiast w nocy bardziej taki szary. Postaram się wrzucić więcej fotek.
  4. Jedynka odjechała do Gdańska więc temat do zamknięcia. :)
  5. Nówki były gdzieś mechanik po znajomości załatwił troszkę taniej. Stare się nie nadawały do regeneracji i mam je w bagażniku.
  6. Chwilkę mnie tu nie było. Jak auto jeździło bezawaryjnie tak w końcu padły wtryski i niestety poszły do wymiany przy przebiegu 252 tys . Postanowiłem ściągnąć folie z auta.. 10 h + suszarka+kolega i praktycznie cała folia zdjęta. Dodatkowo 3 h pracy kolegi mechanika który powyciągał folie zza zderzaków i klamek. Efekt jak na zdjęciu.
  7. 2) Do miejskiej jazdy nawet w zimie wystarczy sam tylny napęd. Auto się naprawdę fajnie trzyma drogi. Chyba że mieszkasz w górach to wiadomo. X-Drive przy ewentualnej usterce tani w naprawie nie jest .
  8. Ja użytkuje 320D od prawie roku i jestem bardzo zadowolony.Przejechane 30 tys km bezawaryjnie. Te klapy to jakaś groszowa sprawa.Rozrząd to eksploatacja i trudno trzeba zrobić. Mi w n47t w bmw1 poszły wtryski przy 250 tys km ale to w dieslu się zdarza. Kolega ma nalatane 300 tys w f30 316d sama eksploatacja. Czy n47t taki awaryjny ? Nie sądzę. Spalanie w 320D jest bardzo niskie,dynamika po chipie jak na moc super. Jakbym miał wybór to zdecydowanie 330 D ale w PL ich praktycznie nie ma a jak są to cena zdecydowanie wyższa niż 320d.
  9. Kurcze fajny Szatan :twisted: Z Diesla,nawet mocnego na M4 to konkretna przesiadka.
  10. Google jak zawsze zawodzi....Postaram się gdzie indziej wrzucać Środek fajny,też mi się bardzo podoba ale po świętach na wsi i deszczowej pogodzie dywaniki do prania a dopiero co mi czyścili... Ogólnie jestem zadowolony z dynamiki,spalania,jako daily car fajne auto. Jednak tęsknie za dźwiękiem,no ale nie było chętnych na cesje leasingu więc póki co zostaje.
  11. Zacznij od znalezienia solidnego nieautoryzowanego warsztatu BMW w Twojej okolicy . Ceny rzędu 6-7 k to jest przegięcie. Na org częściach nie powinno przekroczyć 4000-4500 brutto. Na zmienniku+org tak samo wytrzymałym 2500-3000. Tu nie ma co nasłuchiwać po prostu dla zasady wymienić jak przebieg zbliża się do 200k. Ja w Swoim 320D mam już koło 185 k przebiegu i za chwilkę zabieram się za wymianę.
  12. A ja napiszę tak "nie stać mnie na oszczędzanie" żeby oszczędzisz 3k i mieć masę problemów gdy poleci ci w trasie, a powiedzmy jesteś na urlopie. Więc uważam że jeśli się jeździ i chce mieć auto na dłużej to warto wydać 3k i mieć spokój. Haha znam to. Ja zawsze robie wczesniej, żeby naprawa była na moich zasadach i zaplanowana. Wolę wydać wcześniej i wymienić, naprawić itd niż jak mój ojciec, że samochód jest sprawny dopóki nie stanie w polu, a oleje teraz wytrzymują 50 000 km jak jeździ w trasie:-) NIestety masz dość drogi samochód to nie licz, że jego koszty utrzymania będą niskie. Z drugiej strony zazdroszcze, że macie miejsca gdzie za 3 tys można to zrobić. 3 tys to żadna specjalna cena. Tutaj na forum zachwalany był serwis z Wrocławia która to ogrania za 2500 Brutto. W takiej samej cenie ja robiłem rozrząd w 116d w warsztacie koło Raszyna. Kwestia ile mechanicy liczą sobie za robotę bo są serwisy które ten zestaw mieszany ORG plus zamiennik biorą po 4k.
  13. No i niestety myślałem że ominąłem zająca a tu jednak nie i musiałem go lekko zahaczyć.. Zderzak odstaje przy lampie..wyrwało te 2 mocowania na których się zderzak trzyma przez co powiększyły się oba otwory w które to było wkręcone i teraz odstaje..
  14. Wszystko tylko nie te lampy.... No i manual w tym silniku to katorga. Lepiej troszkę dołóż i bierz z automatem.
  15. Bardziej polecam Code My Bimmer. Wyjdzie dużo taniej a efekt będzie ten sam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.