Skocz do zawartości

Glooth

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 - 318d
  • Lokalizacja
    Rybnik

Osiągnięcia Glooth

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dla potomnych: Powodem okazał się uszkodzony układ w module LCM. Koszt używanego modułu do xenona ~80zł. Wymiana + kodowanie we własnym zakresie ~10min roboty. Temat do zamknięcia.
  2. Cześć, Czy ktoś jest w stanie określić przyczynę poniższych błędów ? Szukam jakiegoś jasnego opisu co może być nie tak, ale ciężko mi jest natrafić na coś sensownego. EWS: 0F [015] - Power on reset 03 [003] - Toleration of changing code increased, key 0 A/C 17 [023] - Auxiliary water pump (pompa wody do wymiany ???) IKE BE [190] - Data-filing difference to central light module (LCM) - tutaj faktycznie mam zdaje się nie pasujący LCM modul - nowy już idzie, jednak chcialbym wiedzieć czym jest spowodowany ten błąd F5 [245] - No CAN message (ASC1) F4 [244] - No CAN message LCM Tutaj cała masa błędów - mam problem z gasnącymi lampami, także obstawiam, że wymiana na prawodłowy LCM - wyeliminuje błędy 16 [022] - Turn lights switch / wire, short circut to ground (zwarcie na przewodach ?! w samym module ?) 17 [023] - High beam / headlight flasher switch, short circut to ground Shadow: 28 [040] - Terminal R missing 33 [051] - Sidelight, front right 38 [056] - Sidelight, front left 41 [065] - Low beam, right 42 [066] - Low beam, left ZKE 29 [041] - Central locking system. Relay doesnt switch to on at Unlocking (obstawiam typową usterkę, czyli przekaźniki w module komfortu) 2A [042] - Central locking system. Relay doesnt switch to on at Central saving Shadow: 92 [146] - Repeat blocking: Central locking system 90 [144] - Battery Voltage: Open circut (słaba bateria w kluczyku ??!) S/M no errors Shadow: 05 [005] - Seat heating Lower voltage recognised 06 [006] - Sun rollo Lower voltage recognised Tutaj raczej problemów z rozkodowaniem nie ma, ale co może byc ich przyczyną ? Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu co może byc przyczyną tych błędów. Czy jest prawdopodobieństwo jakiegoś zwarcia w instalacji, jeśli prawie wszystko tyczy się poziomu napięcia ?
  3. Witam, Widziałem sporo tematów, ale żaden nie określał dokładnie mojej sytuacji. Jakiś czas temu zaczął gasnąć mi Xenon. Problem jest taki, że gaśnie on kompletnie losowo (czy jest zimny / czy ciepły nie ma to znaczenia). Czasem poświeci 10 min, czasem gaśnie po 1 min. Temperatura otoczenia też nie ma znaczenia. Jak i w lato tak i teraz zachowuje sie dokładnie tak samo. Jadąc autem można zauważyć, że cały czas mruga. Wymieniłem żarniki na nowe (nie jakieś tanie podróbki) - nie pomogło 400zł w błoto. Kolejnym podejżanym był poziom napięcia w instalacji.. w.g. miernika cały czas napięcie jest na jednym poziomie. Alternator ładuje aku na poziomie 14V. Jednak Aku ma jakies 5 lat. Skoro auto odpala / alternator ładuje na jednym poziomie to stan akumulatora nie powiniem raczej mieć znaczenia. Ostatni podejżany to przetwornica .. tylko: Xenon gaśnie raz lewy raz prawy. Czasem zgasną oba. Jakie jest pradwopodobniństwo, że padły obie przetwornice ?? Koszt przetownicy jest dość spory i nie chciałbym wydawać kolejnych 600 czy 1000 zł, żeby przekonać się że to jednak nie to. Ktoś ma jakiś pomysł co możę być nie tak? PA Soft nie wyżuca żadnych błędów. Jestem jedynie w stanie stwierdzić, że moduł lamp był wymionieony i wsadzony z innego auta bez kodowania (co już zmieniłem PA Softem).
  4. Polecam zacząc od przeczyszczenia / wymiany świec.
  5. Jeśli przekaźniki w module komfortu byłyby do wymiany / przeczyszczenia możesz łatwo to wyłapać jeśli cyka przy otwieraniu / zamykaniu (Najlepeij wsiąść do auta i zamykać / otwierać auto przyciskiem z konsoli ) a drzwi sie nie otwierają - rozebrać moduł komfortu i przeczyścić preparatem do czyszczenia styków elektrycznych. Musisz jedynie uważać aby nie uszkodzić przekaźnika przy wycinaniu. Za centralny zamek zdaję się są odpowiedzialne 2 przekaźniki. Poszukaj na forum jest prezentacja jak to zrobić.
  6. Glooth

    M54B22 Wymiana Odmy

    Luzujsze 4 opaski, ściągasz wężyki i wymienasz całą odmę w jakies 15 min :) Szkoda $$ z taką pierdołą na mechanika ;) koszt ~120zł.
  7. Żarówki powinny posiadać oznaczenie CANBUS. Są o jakies 3/4 zł droższe. Zwykły led'y bedą świeciły ale też wyrzucą błąd.
  8. Witam. Mam zamiar kupić felgi 17'. Znalazłem na allegro ofertę: http://i.imgur.com/bgCnoAQ.jpg Wszystko ładnie, pięknie felgi wyglądają w miarę dobrze ALE po zdjęciach zamieszczonych w aukcji widać że jest to Styling 67. http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/60/98/87/34/6098873495_2 Z tego co widziałem w zestawieniu oryginalnych felg z BMW, styling 67 były wypuszczane tylko jako 18' i 19'. Jestem w błędzie i Styling 67 był produkowany w rozmiarze 17' ? Czy jednak jest to made in china? Chciałbym po nie pojechać (mam jakieś 180 km) i najpierw wolę rozwiać moją pierwszą wątpliwość.
  9. Wygląda na to, że poprzedni właściciel zamiast wymianiać tarcze poprostu je przetoczył. A rachunek, który dostałem wraz z kupnem samochodu posiada magiczną pozycję: Wymiana tarcz hamulcowych... Zrzuciłem wczoraj koła i faktycznie będzie to raczjew ina tarcz. Wymienie i dam znać przy problem ustał.
  10. Zestawy naprawcze do zamków: http://allegro.pl/zamek-wkladka-bebenek-klamka-drzwi-bmw-e46-x5-e53-i5935077018.html
  11. Witam, Jak w temacie.. Przy prędkościach autostradowych (~140km/h) przy dohamowaniu szarpie praktycznie całym autem.. Nie jest to aż tak mocno odczówalne (dość lekkie drgania ale wyraźnie cośjest nie tak). Problem taki, że tarcze wraz z układem hamulcowym były wymieniane na nowe jakies pół roku temu. Fakt jest taki, że geometria samochodu jest do ustawiania, ale kąty które mają zostać wyregulowane są na tylniej osi i nie są przekroczone o jakąś dużą wartość. Ciśnienie w oponach jednakowe, felgi proste a opony 205/45 mają 2 lata.. Czytałem, że może być to problem związany z wachaczami, ale na stacji diagnostycznej podczas przeglądu wszystko wypadło praktycznie wzorcowo... Jakieś pomysły co może być przyczyną? Dodam ze przy dohamowaniu z prędkości ok 70 / 50 km/h nic takiego nie występuje.
  12. Glooth

    Kodowanie immo

    Witam. Niedawno zakupiłem BMW e46. Sprzedawca dysponował tylko jednym kluczykiem. Moja obawą jest to, ze sprzedający nadal mógłby dysponować drugim kompletem. Czy jest możliwa zmiana kodowania immo w samochodzie i zaprogramowanie nowych kluczyków ? Jeśli jest to możliwe jaki jest tego orientacyjny koszt. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.