Cześć, Czy ktoś jest w stanie określić przyczynę poniższych błędów ? Szukam jakiegoś jasnego opisu co może być nie tak, ale ciężko mi jest natrafić na coś sensownego. EWS: 0F [015] - Power on reset 03 [003] - Toleration of changing code increased, key 0 A/C 17 [023] - Auxiliary water pump (pompa wody do wymiany ???) IKE BE [190] - Data-filing difference to central light module (LCM) - tutaj faktycznie mam zdaje się nie pasujący LCM modul - nowy już idzie, jednak chcialbym wiedzieć czym jest spowodowany ten błąd F5 [245] - No CAN message (ASC1) F4 [244] - No CAN message LCM Tutaj cała masa błędów - mam problem z gasnącymi lampami, także obstawiam, że wymiana na prawodłowy LCM - wyeliminuje błędy 16 [022] - Turn lights switch / wire, short circut to ground (zwarcie na przewodach ?! w samym module ?) 17 [023] - High beam / headlight flasher switch, short circut to ground Shadow: 28 [040] - Terminal R missing 33 [051] - Sidelight, front right 38 [056] - Sidelight, front left 41 [065] - Low beam, right 42 [066] - Low beam, left ZKE 29 [041] - Central locking system. Relay doesnt switch to on at Unlocking (obstawiam typową usterkę, czyli przekaźniki w module komfortu) 2A [042] - Central locking system. Relay doesnt switch to on at Central saving Shadow: 92 [146] - Repeat blocking: Central locking system 90 [144] - Battery Voltage: Open circut (słaba bateria w kluczyku ??!) S/M no errors Shadow: 05 [005] - Seat heating Lower voltage recognised 06 [006] - Sun rollo Lower voltage recognised Tutaj raczej problemów z rozkodowaniem nie ma, ale co może byc ich przyczyną ? Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu co może byc przyczyną tych błędów. Czy jest prawdopodobieństwo jakiegoś zwarcia w instalacji, jeśli prawie wszystko tyczy się poziomu napięcia ?