Skocz do zawartości

cz4rny88

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e90 2006

Osiągnięcia cz4rny88

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak w temacie moja f30(318d) wydaje dziwne dźwięki na 2 i 4 biegu coś jakby tarcie połączane ze świszczeniem. Spotkał się ktoś z czymś takim? Dodam, że wciśniecie sprzęgła powoduje znikniecie dźwięku.
  2. Witam, profilaktycznie postanowiłem w mojej f20(177k km) wymienić rozrząd. Szukam jakiegoś dobrego mechanika z okolic Katowic. Ktoś może polecić jakiś sprawdzony warsztat? Czy może lepiej zrobić to w aso?
  3. To właśnie Ty zacznij myśleć w końcu , bo to Polaczki się nauczyły że 300 tys.km dla auta to jest nic ... Auto to nie tylko silnik i kilometry , jak masz nalatane 300 tys.km to wszystko jest mocno wyeksploatowane nie tylko motor ... Niemiec mając przebieg powyżej 100 tysi już myśli o sprzedaży auta a Polak przyleci kupić auto co ma 300 na budziku albo i lepiej i jeszcze po rękach całuje ... Nie wiem skąd wziąłeś 300tys km mistrzu. Polaczki już plączą jak jest 200tys km stąd masz liczniki kręcone prawie w każdym aucie sprowadzonym z Niemiec. Polecam Ci ten film Ale nie powiesz mi, że dla audi, mercedesa lub bmw 200tys to jest duża a jak w dieslu jest to już w ogóle. Nie mów mi też jak jest w niemczech bo mieszkam tam juz 4 lata. A z tak eksploatacja są auta z przebiegiem +300k i są w o wiele lepszym stanie niż auta w Polsce z przebiegiem 120k bo Niemcy po prostu lepiej dbają o samochody niż Polacy(smutna prawda stać ich na to).
  4. 150k km to jest nic odrzuć typowe polskie myślenie. W Niemczech przebiegi 200k + to normalna z autobahnami w dodatku niemcy dbają o autą i jeżdżą z byle pierdoła do mechanika. A 90% aut 9-10letnich z niemiec w polsce z licznikami 110-120 to kręcone. Pozatym na tak silniki powyżej 2l 150k to nic:)
  5. Poczytałem i masz racje w czesci bmw jest normalna bateria CR2032 a w innych akumulator którego nie da się wymienić. Na allegro są nowe kluczyki z programowaniem za 500zł.
  6. To jakaś mocniejsza plaska bateria najlepiej do zegarmistrza albo możesz spróbować na stoisku gdzie dorabiaja klucze w marketach kiedyś to widziałem tam ostatecznie bmw za baterie dużo Cię nie skasują myśle.
  7. Z tego co kiedyś tam czytałem w instrukcji to podczas jazdy się ładuje ale nie jestem pewien na 100%. Kluczyk da się rozebrać zobacz sobie na yt.
  8. Amen!! Nie wiem co za geniusz niemiecki wyrzucił bagnet i opar wszystko na kompurze.
  9. Jak naładujesz kluczyk to samo zniknie. Może być też tak, że bateria już wyzioneła ducha. Spróbuj drugi kluczyk. I wymien baterie w pierwszym.
  10. No wczoraj było max dzis, że mam dolać litr to dolalem zobaczymy:D
  11. To doczytałem w instrukcji i zawsze sprawdzam po przejechaniu min 10-20km.
  12. Witam Mistrze to mój pierwszy i mam nadzieje, że nie ostatni post:) Od 4miesiecy śmigam moja ukochaną e90 w benzynie 2.0(troche mulowate ale i tak kocham bardziej niż dziewczyne). Mam z nią niestety problem mianowicie wskaźnik z komputera mi świruje(bagnetu brak) w sobote przy standardowym weekendowym pomiarze kreska trochę ponad min a poniżej środka dziś sprawdzam olej na maximum. Dodam, że to nie pierwszy raz tak czujnik świruje ale ustatkowało się to na trochę ponad minimum i był spokój przez 2 miesiące. Oleju nie pali bo rura jak nowa grama sadzy nie ma, płyn z chłodnicy też czyściutki żadnych osadów. Problem zaczoł sie po wymianie uszczelki przy zaworach bo kochany turas od którego kupiłem nawalił silikonu zamiast nową uszczelkę dać ale może to być też czysty przypadek sam nie wiem. Stąd moje pytanie co może powodować takie znaczące skoki poziomu oleju nadmienie, że pod korkiem z oleju też czysto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.