Witajcie, mam problem z tempomatem. F10 sprowadzona z USA, uderzona przodem była, aktualnie dołożony mpakiet, a więc nie tak jak było fabrycznie jeśli chodzi o m.in przedni zderzak. Wg tego jak to wygląda po kierownicy itd mam tempomat aktywny. Po paru metrach na włączonym tempomacie wyskakuje komunikat o zabrudzonym czujniku i wyłącza mi ten tempomat. Ja aż tak bardzo za aktywnym tempomatem nie jestem i wystarczył by mi zwykły klasyczny. W instrukcji napisali, że żeby przejść na zwykły tempomat wystarczy nacisnąć i przytrzymać przycisk zwiększania odległości od pojazdu poprzedzającego lub przycisk od zmniejszania. Ja niestety mimo prób i różnych kombinacji efektu nie otrzymalem. Nic sie nie zmieniło. Nie wyszedł efekt jak w instrukcji czyli napis "off" pod wskaźnikiem odległości od pojazdu jaka ma być zachowana. 1. Od jednej osoby usłyszałem, że da się to zrobić tylko w profesjonalnym serwisie BMW, bo tam są właściwe urządzenia. Czy jest to prawda, czy jednak jak gdzieś czytałem wystarczy program ISTA i zmiana kąta nachylenia radaru? Lub jeszcze jakieś inne magiczne sposoby na to? 2. Lub prostsze rozwiązanie, które starczyło by mi na teraz - czyli informacja jak przejść na taki zwykły tempomat, żeby nie był aktywny tylko taki najprostszy, bo niestety wykonanie tego jak w instrukcji nie przynosi rezultatu.