Skocz do zawartości

BigBadWolf

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 540i 306KM 2009r. -> F10 528i 3.0 R6 2011 USA

Osiągnięcia BigBadWolf

  1. Witajcie, kwestia modyfikacji turbosprężarki. Lepiej kupić jakąś chińską czy przerobić swoją fabryczną na hybrydę? Jakie macie doświadczenia z jedną i drugą opcją? Które rozwiązanie bardziej, a które mniej awaryjne? Jaką bezpieczną moc można osiągnąć przy przerobieniu fabrycznej turbiny na hybryde? Podzielcie się proszę doświadczeniami i opiniami.
  2. Ok jak się popisze po firmach, to coś tam idzie znaleźć i dogadać odnośnie szpery płytkowej. Tylko po prostu nie zawsze są wymienione modele na stronach itd 🙂
  3. No właśnie ja trochę internetu już przejrzałem i nie znalazłem nigdzie do E92 prócz jednej poniżej... stąd było też zapytanie czy można zmodyfikować jakoś bez kupowania całego elementu. Spaw u mnie odpada, a Torsen trochę słaba opcja, choć zaraz się okaże że jedyna możliwa 😞 https://ra-ce.pl/p/311/8919/szpera-plytkowa-mfactory-bmw-e46-325i-328i-330i-at-e8x-128i-mt-135i-at-e9x-325i-328i-330i-mt-335i-07-at-1-0way-szpery-plytkowe-mfactory-uklad-napedowy.html 1.0way to spięcie na około 25% tak?
  4. Witajcie, w modelu BMW E92 335i 2010-2013 szpera płytkowa na około 40-50%. Czy da się zmodyfikować obecnie posiadany fabryczny mechanizm różnicowy dokładając płytki i przerabiając go? Czy raczej trzeba kupić kompletną część co zapewne będzie wiązało się z większymi kosztami? Gdzie polecacie w Polsce takie modyfikacje i jaki to mniej więcej koszt?
  5. Witajcie, w modelu BMW E92 335i 2010-2013 szpera płytkowa na około 40-50%. Czy da się zmodyfikować obecnie posiadany fabryczny mechanizm różnicowy dokładając płytki i przerabiając go? Czy raczej trzeba kupić kompletną część co zapewne będzie wiązało się z większymi kosztami? Gdzie polecacie w Polsce takie modyfikacje i jaki to mniej więcej koszt?
  6. No właśnie tak też robiłem jak już napisałem w poście. Jeszcze raz sprawdzę dziś i przytrzymam jeszcze dłużej niż jak trzymałem poprzednio.
  7. Witajcie, mam problem z tempomatem. F10 sprowadzona z USA, uderzona przodem była, aktualnie dołożony mpakiet, a więc nie tak jak było fabrycznie jeśli chodzi o m.in przedni zderzak. Wg tego jak to wygląda po kierownicy itd mam tempomat aktywny. Po paru metrach na włączonym tempomacie wyskakuje komunikat o zabrudzonym czujniku i wyłącza mi ten tempomat. Ja aż tak bardzo za aktywnym tempomatem nie jestem i wystarczył by mi zwykły klasyczny. W instrukcji napisali, że żeby przejść na zwykły tempomat wystarczy nacisnąć i przytrzymać przycisk zwiększania odległości od pojazdu poprzedzającego lub przycisk od zmniejszania. Ja niestety mimo prób i różnych kombinacji efektu nie otrzymalem. Nic sie nie zmieniło. Nie wyszedł efekt jak w instrukcji czyli napis "off" pod wskaźnikiem odległości od pojazdu jaka ma być zachowana. 1. Od jednej osoby usłyszałem, że da się to zrobić tylko w profesjonalnym serwisie BMW, bo tam są właściwe urządzenia. Czy jest to prawda, czy jednak jak gdzieś czytałem wystarczy program ISTA i zmiana kąta nachylenia radaru? Lub jeszcze jakieś inne magiczne sposoby na to? 2. Lub prostsze rozwiązanie, które starczyło by mi na teraz - czyli informacja jak przejść na taki zwykły tempomat, żeby nie był aktywny tylko taki najprostszy, bo niestety wykonanie tego jak w instrukcji nie przynosi rezultatu.
  8. Jeśli chodzi o wprowadzenie wartości na forum to ja zapytałem a w odpowiedzi/Twojej wypowiedzi dostałem to co dostałem więc zacznij od siebie rozważanie na temat tego kto tu co na forum wnosi. Gdyby nie było takich wypowiedzi jak Twoja pseudo odpowiedź na moje pytanie to zdecydowanie więcej osób korzystało by z tego forum. A tak niestety niektórzy gorzej znoszą takie odpowiedzi Twojego typu niż ja i wola w ogóle nie korzystać. Także fajnie że odpisałeś tez na temat ale zastanów się czy nie łatwiej bylo odpisać tak od razu. Nie było by docinek, byłby sukces bo była by odpowiedź i była by szybciej. A dla tych co zapomnieli po co jest forum - Forum jest od zadawania pytań na które nie znamy odpowiedzi. Peace :cool2:
  9. Jeszcze raz napisz coś co **** wnosi do tematu jak Cie to uszczęśliwi :cool2:
  10. To sie mylisz. Spryski nie sa wymagane jak w EU. Sa w opcji. Moze byc pakiet zimowy i wtedy H7 ma spryski nawet. I co w takiej sytuacji kiedy nie ma? Zbiornik płynu jest fabrycznie, dysze i przewody do kupienia, ale jakaś pompka i podłączenie zapewne są potrzebne. Ktoś ma doświadczenie w dokładaniu?
  11. OK wezmę Ravenol LL01. Obstawiam że wcześniej byl inny olej więc pewnie płukanke można wrzucić profilaktycznie. Pytanie jaką najlepiej?
  12. Pierwszy zacząłeś szukać zaczepki wyjeżdżając z jakimiś ulepami i pieszczotliwymi nazwami. Twoja wypowiedz niewiele wniosla pomocy do mojego problemu więc absurdu wypowiedzi zacznij szukać w swojej wypowiedzi. Ja zawsze podchodzę do drugiej osoby tak jak ta druga osoba podchodzi do mnie. Nigdy nie cwaniakuje, nigdy nie zaczynam żadnych negatywnych wypowiedzi. Jeśli już to jedynie odpowiadam. Tyle. A co do mojego problemu to inny normalny i pomocny użytkownik (któremu dziękuję również tutaj publicznie) podpowiedzial mi ze absorbery są te same tu i tu, jednak różnią się grubości belek między USA i EU i faktycznie - belka USA jest okolo 2cm grubsza/dłuższa (w zależności jak się patrzy) dlatego Belka z USA + pianka EU + zderzak EU Mpakiet nie współgrają ze sobą. Oglądając zdjęcia belek EU faktycznie są mniejsze więc zamówiłem i tutaj myślę że będzie juz wszystko dobrze pasować ze sobą.
  13. Model: F10 Silnik: 528i N52B30 3.0 R6 258KM Przebieg: 106 000 km Styl jazdy: czasem spokojnie, czasem mocniej Użytkowanie: 50/50 miasto trasa Zużycie bieżące na l/1000km: nie wiem Instalacja LPG: nie, ale w przyszłości tak (można od razu napisać jaki wtedy zalać i czy ma to znaczenie) DPF: nie Dotychczas: nie wiem, użytkowany w USA Robię rocznie około 30-40tyś przebiegu, także olej zmieniam minimum 3x w roku, jednak zależy mi na czymś dobrym, co dobrze zabezpieczy silnik. Średnia lub górna półka cenowa. Budżetowe raczej nie wchodzą w grę, szczególnie, że zdarzają się wadliwe motory tej jednostki oraz jakieś cykania (dopóki się nie rozgrzeje to też coś takiego chyba słyszałem). Poleććie proszę kilka dobrych pozycji.
  14. Zapytałem o to bo mam z tym problem. Ze zderzakiem z tyłu nie ma żadnego problemu, z progami również, więc mam o nie pytać? Czy zrobić Ci liste rzeczy które zrobiłem już bo potrzebujesz tego do czegoś? To że zaraz ide się wysrac też Ci potrzebne do czegoś żeby mnie nie ocenić z góry jak z tym ulepem?. Tak się tylko zastanawiam kiedy przyjdą takie czasy że zanim ktoś oceni to najpierw zapyta. Pewnie nigdy. Zawsze znajdzie sie jakis zakompleksiony dzban który będzie chciał "widzieć" coś żeby wyleczyć własne kompleksy. Jeśli mama lub kobieta mówiły do Ciebie "cywilna wersja" i takie miałeś pieszczoty w domu to też nie zazdroszczę. I u mnie spryskiwaczy nie było i nie ma teraz dlatego zapytalem o nie żeby je wstawić żeby było wszystko jak trzeba. Napisz sobie teraz jaką ja straszną wersję kupiłem że nie było spryskiwaczy reflektorów
  15. Tak tak to wiem że tam jeszcze kilka innych zabawek idzie ale akurat na tym absorberze jest stop. Niby schemat mówi że ten absorber który mam jest dla cywilnej wersji z mpakietem. Może jakaś odpowiedź dla osoby która to składa? Przy okazji jak wiadomo nie ma spryskiwaczy lamp w USA. Chciałbym to dołożyć. Czy dysze i przewody wystarcza czy jeszcze jakieś elementy instalacji są potrzebne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.