Skocz do zawartości

Johnnyjonjc

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Johnnyjonjc

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kurde... Faktycznie, nie przyszło mi to do głowy, a od dłuższego czasu już klepało przy gaszeniu silnika, natomiast nie zauważyłem, żeby roznosiły się wibracje jakieś większe. Tak na logikę, gdyby się dyfer rozpadł, to po prostu by po prostu stanął i tyle. Drogi jest koszt wymiany sprzęgła z dwumasem? Na jakich częściach składać, żeby nie pozbyć się wsystkich pieniędzy, a jednocześnie, żeby to było warte tych pieniędzy? Z góry dzięki
  2. Hej. Mam problem z moją bmką. Jak gwałtownie przyśpieszę na 2 bądź 3 biegu, samochód zaczyna szarpać. Tak jak by rozłączał się dyfer i znowu łapał. Można to przyrównać do przyśpieszania, jak jest trochę piasku na drodze, czy jakiegoś kamienia. Normalnie wciska w fotel, nagle się rozłącza obroty lecą w górę, czuję, że samochód nie przyśpiesza i znowu łapie, wszystko się bardzo szybko dzieje. Miał ktoś podobne doświadczenie? Pierw myślałem, że po prostu było gdzieś ślisko, koła zaczęły się obracać po lodzie, a kontrola trakcji tego nie wyłapała. Jakieś pomysły co to może być? Ja z moim marnym doświadczeniem obstawiam dyfer, ale może Wy coś poradzicie, pomożecie. Z góry dzięki
  3. Filtr i tak kwalifikował się do wymiany, bo już trochę pojeździł. Tak się zastanawiam, ostatnio mechanik wymieniał przewody hamulcowe z tyłu. To było co prawda miesiąc temu, ale zastanawiam się, czy czegoś nie uszkodził. Generalnie końcem 2016, albo 2015 (dokładnie nie pamiętam) był robiony cały układ paliwowy włącznie z wtryskami, świecami żarowymi, płukaniem zbiornika, pompami. Cała operacja była przeprowadzana w bosch'u
  4. Nie, spokojnie, to mi padł moduł świateł parę lat temu. Mimo wszystko dzięki za zwrócenie uwagi :) A czemu myślisz, że filtr paliwa można odpuścić?
  5. Zrobiłem ten test 6.0. Cyfry, jakie mi się pokazały to kolejno 000168( i tak skakało między 168 a 170). Według wskaźnika paliwa, mam niecałą ćwiartkę w baku. Dzisiaj ją odpaliłem, po dodaniu gazu zaczęła przerywać i zgasła. Drugi raz już w ogóle silnik się nie uruchomił. Z tej drugiej próby wrzucam filmik: Jutro wymienię filtr paliwa i jeśli to nic nie da, muszę szukać kogoś z komputerem i odpowiednim oprogramowaniem
  6. Wczoraj zatankowałem do karnistra 5littowego I wlałem do zbiornika, ale niestety problem się powtarza. Zauważyłem, że na biegu jałowym, gdy nie wciskam pedału gazu silnik pracuje normalnie, dopiero gdy ruszam, jedzie normalnie i jak dodam gazu, naraz go dławi lub gaśnie . Może to być wina zapchanego filtra paliwa? Swoją drogą gdyby coś było nie tak z pompą, to nie deska rozdzielcza nie wypluła by jakiegoś błędu pokroju check engine ? Jeśli okaże się to pompa, to jaki jest szacowany koszt naprawy / wymiany u mechaników?
  7. To trochę dziwne, bo już parę razy miałem mniej paliwa i takich problemów nie było. Poza tym, te komory nie są połączone w jakiś sposób, aby właśnie uniknąć takiej sytuacji?
  8. Cześć wszystkim. Dzisiaj rano jechałem swoją bmką do pracy i naglę, gdy chciałem przyśpieszyć samochód po protu zgasł. Stanąłem na środku drogi, zakręciłem rozrusznikiem , nic nie odpala. Odczekałem 30 sekund, znowu zakręciłem i odpaliła, doturlałem się do pobocza i znowu zgasła. Odczekałem znowu chwilkę i po 5 sekundach kręcenia odpaliła, ale silnik pracował dziwnie... Tzn na biegu jałowym gdy trzymałem go na 2 tyś obr po prostu co jakiś czas czułem takie delikatne szarpnięcie, tak jak by na któryś cylinder przerywał, ale po chwili ustało. Samochód tak zostawiłem, żeby losu nie kusić. Co prawda świeciła się rezerwa, ale było jej jeszcze dużo(może parę km zrobione). Co waszym zdaniem mogło być przyczyną i jak się zachować? Ja osobiście podejrzewam zapowietrzony układ paliwowy. Zastanawiam się nad tym, czy po prostu nie zatankować auta.
  9. http://allegro.pl/interfejs-bmw-e39-e46-e60-e90-usb-1996-06-inpa-pl-i4963380542.html Czy ten kabel będzie ok?
  10. Kodowanie, kodowaniem. Ja się na tym nie znam, nawet nie wiem gdzie takie coś robią u mnie na wsi, a i tak fachowcowi trzeba zapłacić, więc chyba taniej będzie kupić moduł używany :) Taki moduł miałem poprzednio(ten spalony, który z światłami działał ok): https://zapodaj.net/32d193c8af7fc.jpg.html
  11. Witam serdecznie. Spalił mi się moduł świateł w e46 i postanowiłem go wymienić na inny, więc napisałem gdzieś na forum jaki moduł kupić, doradzili mi kupić moduł świateł z oznaczeniem hw: 3.01 lub większym ( bo takie jest u mnie), więc tak zrobiłem. Okazało się, że moduł działa, aczkolwiek z tyłu świecą mi się cały czas przeciwmgielne, a po kliknięciu przycisku, który odpowiada za wyłączenie tych świateł, włącza mi się część tylnych świateł. Tak jak gdyby ten moduł pomylił sobie światła przeciwmgielne z tylnymi światłami drogowymi, więc postanowiłem, że kupię nowy moduł, aczkolwiek nie wiem jaki, tak, żeby to wszystko działało, jak powinno. Czym się kierować podczas zakupu takowego? Dodam, że moja bmka to sedan z 2002r. model po liftowy. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.