Skocz do zawartości

Pietro737

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2003r

Osiągnięcia Pietro737

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No więc... Dzisiaj założyłem "nową" pompkę i dalej to samo... Nie wiem, czy coś innego jest powodem tych stuków, czy pompa którą założyłem jest również uszkodzona. Jutro ją wymontuje i odpalę bez pompy by ją wyeliminować, czy też potwierdzić. Tak się to u mnie prezentuje: https://www.youtube.com/watch?v=48NywIIRdCo
  2. Więc, przepraszam za zaśmiecanie ale wczoraj znalazłem tylko odpowiedzi, typu: "tam się wlewa olej a nie słucha", a nie miałem już nerwów, żeby przebrnąć przez tabun durnych komentarzy. Doczytałem, że czasem wystarczy wyczyścić tą pompę. Jakie jest Twoje zdanie? Da to coś, czy może założyć nowa?
  3. Cześć. Postanowiłem zapytać, bo już pomału niemam siły do tego samochodu... Ostatnio zauważyłem stuki w silniku po otwarciu wlewu oleju. Pojechałem do mechanika, który obstawiał, że będą to popychacze zaworów. Wymieniłem wszystkie 24 i... dalej jest to samo. Owszem, trzy popychacze były zużyte ale co dziwne - wszystkie na jednym cylindrze. Może ktoś wie od co może być przyczyną albo co mogę zrobić, by to sprawdzić bo już mam dość ładowania kasy w ciemno i strzelania co tym razem mogło się zj**ać...
  4. Witam wszystkich serdecznie. Nazywam się Mateusz i jestem tu nowy. Szukałem w zamieszczonych tematach ale nie znalazłem żadnego, który odpowiadał by mojemu zapytaniu. Mianowicie, moje e60 służy mi głównie za samochód dostarczający mnie do pracy w Holandii. Jako, że jestem kierowcą ciężarówki, spedzjacym w trasie sporo czasu mam że sobą zawsze sporo (ciezkich) gratów. Jeżdżę z kolegą, więc auto niema lekko. Po roku dojazdów, muszę wymienić amortyzatory bo ich sprawność spadła do 50%. Zamierzam wsadzić sachs'a i myślałem o twardszych spreżynach, żeby auto nie siadało pod ciężarem bagaży. Zależy mi na tym, by poprawić trakcje bo jeżdżę dosyć szybko (większość trasy 220+) jednakże nie chciałbym zbytnio obniżać samochodu, bo przy pełnym załadowaniu na obecnych spreżynach, zdarza mi się przytrzeć osłonami na nierównościach. Myślałem o spreżynach Eibach'a Pro-Kit -30. Czy według was, to będzie dobra konfiguracja? Z góry dziękuję za opinie i pozdrawiam.
  5. Próbowałem. Nie pomogło niestety
  6. Witam wszystkich serdecznie. Od niedawna jestem posiadaczem E 60 z 2003 roku. Dzisiaj rano w moim samochodzie doszło do jakiegoś zwarcia pod gniazdem od zapalniczki. Dym zaczął się wydostawać z pod spodu. Szybko wyciągnąłem bezpiecznik odpowiadający za zapalniczke. Po wyjęciu zauważyłem , że zamiast 20 był wsadzony bezpiecznik 40 amperowy. Po wyłączeniu silnika , niemoge wyciągnąć kluczyka ze stacyjki. I tu moje pytanie , czy mogło dojść do zwarcia jakichś przewodów odpowiedzialnych za sygnał od dźwigni zmiany biegów, informujący ze dźwignią jest w pozycji P , czy to poprostu zbieg okoliczności i sama stacyjka uległa uszkodzeniu. Z góry dziękuję za jakieś info mogące mi pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.