Pacjent e60 535d 272KM. Mam błąd 4E86 - zawór elektromagnetyczny 3 (interlock), skrzynia pracuje tak jakby ślizgało mi się sprzęgło, ale nie zawsze. Na trybie DS jest raczej ok. Na D jak dłużej jadę spokojnie i chcę depnąć, to wtedy jest masakra, wtedy jest odczuwalny duży uślizg. Jak chcę mocno przyśpieszyć, to daje najpierw trochę gazu aż wyczuję moment tak jakby skrzynia załapała/zazębiła i wtedy mogę dać gaz do dechy i skrzynia ładnie pracuje. Wymieniłem w skrzyni miskę z filtrem i olej i zrobiłem regenerację mechatroniki, tj. wymieniłem adapter, tulejki gumowe, tuleję gniazda elektrycznego, płytę separacyjną, tłoczki oraz zrobiłem czyszczenie elektrozaworów - były sprawdzone miernikiem. Wszystko oryginalne ZF. Do tego wymieniłem konwerter na regenerowany v102 wzmocniony kewlarem. No ale skrzynia nie pracuje dobrze i mam błąd 4E86 - zawór elektromagnetyczny 3 (interlock). Czy to wina tego zaworka i muszę je jednak wymienić na nowe, czy to może wina konwertera? A może to jeszcze coś innego? Miał ktoś podobny problem i coś podpowie? Moc auta seryjna.