Skocz do zawartości

Tomi745

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E23 745i 1985

Osiągnięcia Tomi745

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zegary liczniki E23 po 1983r. Potrzebuję. Mogą być niesprawne, połamane, niekompletne. Poszukuję elementu z akumulatorami. A może znacie patent na skuteczną naprawę tego elementu lub inny sposób na rozwiązanie problemu.
  2. Witam. Jak w temacie. Poszukuję zegarów do BMW E28 od 1980 roku. Nie muszą być kompletne ani sprawne. Potrzebuję jedynie elementu z akumulatorami. Jak ktoś posiada takowe bądź wie cokolwiek na ten temat, może sposób na ich skuteczną naprawę lub inne rozwiązanie problemu, byłbym wdzięczny za pomoc.
  3. Witam. Taki zderzak jest na portalu OLX. W kolorze srebrnym. Wpisz ZENDER BMW 7 i znajdziesz. Cena wyjściowa to 1000pln.
  4. Dzięki za odpowiedź anjinsan. Auto już uruchomione. Uszkodzony czujnik położenia wału. Plus mocno zanieczyszczone świece. Co ciekawe, wg informacji, jakie udało mi się znaleźć w sieci przy uszkodzonym czujniku położenia wału paliwo chyba nie powinno być podawane a w tym przypadku akurat paliwo dochodziło ( i to mnie martwiło a jednocześnie zmyliło). Antykradzieżówkę również sprawdzałem. Zamontowany jest zamiennik, włoskiej marki. Zobaczymy jak będzie się sprawował. Mogę w tym wątku wspomnieć czy wszystko z nim OK aby inni użytkownicy skorzystali z mojego doświadczenia. Dzięki i pozdrawiam.
  5. Witam. Posiadam wyżej wymienioną Siódemkę. Problem mianowicie taki: przestała odpalać a odpalała od tzw. pierwszego strzału. Stała trochę bo był problem z pompami paliwa. Pompy wymienione, zapalała bez problemu. Odpalana co drugi dzień, pracowała aż silnik nabierał odpowiedniej temperatury. Kiedy wróciłem z wyjazdu dowiedziałem się, że nagle przestała odpalać. Paliwo dochodzi do układu, aku sprawny bo kręci pięknie, rozrusznik też bez problemu. Prąd dochodzi do cewki, ale dalej nie podaje prądu na wysokie napięcie. Elektryk podstawił drugą cewkę, na krótko ( czy jak to nazwać, aby sprawdzić, czy jest iskra, cewka nie pochodziła z BMW). Iskry brak. Auto stało jakiś miesiąc, odpalane, nikt nim nie jeździł. Auto bez LPG, w automacie oczywiście. W tych sprawach jestem laikiem więc opis może nie być fachowy. Przy kręceniu rozrusznikiem słychać klikanie w module ABS, nie zwróciłem wcześniej na to uwagi. Oprócz tego szaleje wskaźnik paliwa, z 20 na 40 i z powrotem, economizer również - wychyla się prawie do maksimum i wraca. Auto wyposażone w fabryczne zabezpieczenie z kluczykiem wkładanym w miejsce po lewej stronie tablicy rejestracyjnej. Nigdy tego nie używałem, ale może nastąpił jakiś błąd i odcięcie zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone, przekaźniki też (elektryk tym się zajmuje). Miał ktoś podobny problem? Jakieś sugestie, rady, uwagi? Może analogiczne objawy występowały w E32 z silnikiem M30B35 i rozwiązanie również mogłoby być analogiczne w E23.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.