Witam. Posiadam wyżej wymienioną Siódemkę. Problem mianowicie taki: przestała odpalać a odpalała od tzw. pierwszego strzału. Stała trochę bo był problem z pompami paliwa. Pompy wymienione, zapalała bez problemu. Odpalana co drugi dzień, pracowała aż silnik nabierał odpowiedniej temperatury. Kiedy wróciłem z wyjazdu dowiedziałem się, że nagle przestała odpalać. Paliwo dochodzi do układu, aku sprawny bo kręci pięknie, rozrusznik też bez problemu. Prąd dochodzi do cewki, ale dalej nie podaje prądu na wysokie napięcie. Elektryk podstawił drugą cewkę, na krótko ( czy jak to nazwać, aby sprawdzić, czy jest iskra, cewka nie pochodziła z BMW). Iskry brak. Auto stało jakiś miesiąc, odpalane, nikt nim nie jeździł. Auto bez LPG, w automacie oczywiście. W tych sprawach jestem laikiem więc opis może nie być fachowy. Przy kręceniu rozrusznikiem słychać klikanie w module ABS, nie zwróciłem wcześniej na to uwagi. Oprócz tego szaleje wskaźnik paliwa, z 20 na 40 i z powrotem, economizer również - wychyla się prawie do maksimum i wraca. Auto wyposażone w fabryczne zabezpieczenie z kluczykiem wkładanym w miejsce po lewej stronie tablicy rejestracyjnej. Nigdy tego nie używałem, ale może nastąpił jakiś błąd i odcięcie zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone, przekaźniki też (elektryk tym się zajmuje). Miał ktoś podobny problem? Jakieś sugestie, rady, uwagi? Może analogiczne objawy występowały w E32 z silnikiem M30B35 i rozwiązanie również mogłoby być analogiczne w E23.