Skocz do zawartości

Kono

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 E84 xdrive 25d 2013, E90 320d 2005r

Osiągnięcia Kono

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, i dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim tematem. Problem został naprawiony w serwisie Bmw, i tak jak mówił kolega kkx5 potrzebna była wymiana łożysk w przednim moście. Oczywiście sprawdzę również obwód opon aby wszystko było ok. Pozdrawiam
  2. Czyli rozumiem, że to bezpieczne. Dzięki za pomoc, może kiedyś będę miał okazję się odwdzięczyć. Dam znać za 2,3 tyg jak się sprawy potoczyły. Pozdrwiam
  3. Bo jak to przemyślałem na szybko to wolałbym to robić w Polsce na spokojnie, a za dwa tyg mam urlop. Tylko musiał bym wrócić tym autem do domu. Czyli gdybym wypiał ten bezpiecznik to mogę wracać te 1000km i nie spowoduje to jakich dodatkowych uszkodzeń? Tzn czy jak będę tak jeździł to inne podzespoły nie będą mocno obciążone?
  4. Tak diagnoza trafna, problem w tym, że jestem w pracy tym autem 1100 km od domu, mam dostęp do warsztatu z narzędziami, podnośnik itd, w piątek lub sobotę wjade na podnośnik i sprawdzę olej [rozumiem że sama wymiana oleju już nic nie da?] i teraz pytanie co dalej, bo wracać autem ponad to 1000km odpada z takim dyfrem Czy taki dyfer trzeba oddać do regeneracji czy da radę to zrobić ze średnimi umiejętnościami z mechaniki?
  5. Wyjąłem ten bezpiecznik i przejechałem się, jest cicho nie ma tego szurania
  6. Kolego dzięki wielkie za zainteresowanie. Czyli odpiąć wtyczkę przy reduktorze i wtedy odłącze przedni napęd? Przejechać się autem normalnie czy lepiej to zrobić na podnośniku? [nie chce niczego uszkodzić] Jeśli będzie cicho to znaczy, że przedni dyfer do roboty?
  7. Dzięki za odpowiedź Dziś jeszcze wysłuchalem, że to "szuranie" jest najgłośniejsze przy odpuszczeniu gazu tak ok 20 Do 30 km, ale też cały czas od 0 przy przyspieszaniu słychać takie ciche obcieranie. Na podstawie tego co czytałem na innych forach ludzie przy tych objawach wskazywali na 1. Poduszki pod skrzynia 2. Konwerter 3. Skrzynka rozdzielcza I teraz jeszcze doszedł dyfer Najdziwniejsze, że samochód ma stosunkowo mały przebieg i jest bardzo zadbany, nie dawno kupiłem i już takie problemy. Teraz pytanie jak to zdiagnozować samemu, czy może lepiej wybrać się do ASO na diagnozę?
  8. Panowie bo tak czytam wszystkie strony tego tematu i zastanawiam się czy różnica opon może powodować mój problem, pisałem w dziale x1, ale narazie brak jakichś pomysłow na rozwiązanie. Mam przy swojej x1 4 koła 18" opony z 2016 roku ten sam producent, ale jest różnica w bieżniku z przodu jest 5,5 a z tyłu 6mm, a Problem dotyczy xdrive 25d z 2013r przebieg 100tys. Km 8 stopniowy automat. Podczas jazdy, gdy tylko puszczę gaz, czyli tak jakby na hamowaniu silnika, pojawia sie dziwny szum, jak by cos sie zalaczyło i tarło, gdy tylko dodam gazu jest cisza problem znika. Dzieje sie to w zakresie prędkości od 0-30km i pomiędzy 110-130km/h. Poza tym wszytko działa poprawnie, ładnie zmienia biegi nie ma szarpania czy innych problemów . Ktoś miał może podobny problem ?
  9. Poczytam, dzięki Wam za odpowiedzi
  10. Dzięki za odpowiedź, z tymi kołami raczej nie było nic kombinowane to są oryginalne alufelgi do x1 i opony tego samego typu i rocznika. Słyszałem, że przód i tył mogą zużywac się w różnym tempie dlatego w aucie z napędem na 4 koła, trzeba co jakiś czas zamieniać tył z przodem, pytanie gdzie teraz dać te mniej zdarte, narazie założyłem lepsze na tył
  11. Witam, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem x1 z automatyczną skrzynią, chciałem zapytać jak prawidłowo używać łopatek przy kierownicy tzn czy muszę pociągnąć lewarek do siebie i używać w trybie manualnym czy porostu mogę zmieniać biegi łopatkami kiedy chce na pozycji D? I drugie pytanie które opony samochód z xdrive zużywa szybciej przednie czy tylne, pytam dlatego, że zakupiłem alufelgi z oponami i dwie opony są w lepszym stanie a dwie odrobinkę gorsze. Pozdrwiam :)
  12. Panowie podepnę się do tematu. Mam do wymiany jeden czujnik parkowania z tyłu, mam pytanie czy jeśli zamówię używany oryginalny czujnik (w moim przypadku jest to bosch 0 263 003 244) to wystarczy go tylko wymienić czy trzeba coś programować? Pytam bo widziałem na allegro czujnik i na aukcji było napisane,że czujnik ma zdekodowany nr vin i troche mnie to zastanowiło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.