Skocz do zawartości

nexusv13

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2006

Osiągnięcia nexusv13

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przyjacielu, doszedłeś co to tak stuka? Moje N46B20 klepie identycznie i juz mnie to zaczyna powoli wpieniać. Wszelkie luźne elementy w podszybiu wykluczyłem. Błędów Valvetronica nie mam. Dwumasa i sprzęgło wykluczone a rozrząd zmieniany 50 tys km temu :/
  2. Wydaje mi się, że znalazłem winnego ale muszę się jeszcze was poradzić. Czy na kole pasowym (pompa wspomagania) powinien być niewielki luz czy ma być na sztywno? Zdjąłem pasek klinowy, odpaliłem auto i dźwięku stukania już nie było, więc zacząłem szukać po kołach i na kole od wspomagania jest luz i przy ruszaniu nim wydobywa się stuk.
  3. Problem rozwiązany. Znalazłem tą opcje w innej sekcji :mad2:
  4. Panowie, dlaczego po zainstalowaniu inpy i wybraniu mojego modelu E90 program nie widzi POWER MODULE? Chcialem zaadaptowac nowy akumulator ale przez to wszystko nie moge. Mam stara wersje oprogramowania czy moze nie mam wgranych wszytkich modulow?
  5. Dzwiek cykania lub stukania idzie jakby z okolic podszybia natomiast to rzężenie(1500-2000 rpm) przytrafilo mi sie pierwszy raz po przejechaniu trasy 400 km i ciezko mi powiedziec skad jest ten dzwięk dokładnie. Zobacze jak to bedzie grało bez paska ale wątpie, że to jest to :/
  6. Nikt nie ma pomysłu? Dodam, ze działo sie to po ok 400 km trasie. Silnik na nastepny dzien pracowal juz zdecydowanie lepiej.
  7. Panowie sami ocencie co temu bydlakowi moze dolegac bo ja juz nie mam do niego Sił...
  8. nexusv13

    E90 320i

    Dzięki za odpowiedź. Co polecasz w takim razie? Które zamienniki warte uwagi?
  9. nexusv13

    E90 320i

    Panowie, jak to jest z wahaczami poprzecznymi w e90 320i rocznik 2006. Jedne mają długość 470 mm drugie 400 mm. Jest mi ktoś w stanie to wytłumaczyć? https://www.iparts.pl/czesc/wahacz-zawieszenia-kola-a-b-s-210961,0-206-210961-1528677.html#100571 400 mm https://www.iparts.pl/czesc/wahacz-zawieszenia-kola-delphi-tc1750,0-89-tc1750-683546.html#100571 470 mm
  10. Olej to 5W40 Liqui moly według plakietki, bo osobiście go nie nalewałem tylko poprzedni właściciel także pewności też na 100% nie mam, że akurat on tam jest wlany. Zrobione na nim jest ok 4 tys km więc nie jest to wiele. Ewidentnie zaczyna pukać jak samochód się mocniej zagrzeje (po trasie lub mocniejszej jeździe) i słychać to najlepiej w kabinie. Przy podniesionej masce ciężko cokolwiek usłyszeć.
  11. Zastanawia mnie jeszcze dlaczego skubaniec zaczyna pukać dopiero na rozgrzanym silniku. Masz jakiś pomysł?
  12. Witam Panowie. Mam pewne objawy w moim BMW. Po rozgrzeniu silnika zaczyna on lekko pykać na jałowych obrotach, pykanie przyśpiesza wraz z obrotami, wciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia. Pykanie przypomina lekko pompe vacuum i dobiega właśnie z tamtych okolic. Dodam jeszcze, że po otworzeniu korka wlewu oleju słuchać charakterystyczne walenie pompy vacuum. Czy może się mylę? Filmik:
  13. No i teraz nie wiem czy to ironia czy nie ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.