Skocz do zawartości

kulten

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kulten

  • Urodziny 13.05.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330ci 2001
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia kulten

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W poszukiwaniu rudej i tępieniu ewentualnego rudego gryzonia zdemontowałem nakładki progów oraz plastikowe osłony przednich nadkoli. Zrobiłem test lejąc wodę na dach i przednią szybę i woda spłynęła ładnie kanałami po grodzi. Moje pytanie do Was jest takie czy woda też powinna gdzieś lecieć jakimś odpływem przez progi? Auto to e46 coupe bez szyberdachu.
  2. Fajnie, że moge sobie sam odpisać :) . Przewód kupiłem oryginalny, który przychodzi w komplecie z 2oma cienszymi przewodami (niebieskim i czarnym) - koszt poniżej 200 zł więc tragedii nie ma. Zlokalizowałem też dokładnie miejsce w którym uciekało paliwo czyli przetarcie :( (fotki poniżej). Jesli ktoś ma ten sam problem to opisze jak ja się za to zabrałem: -zdjąłem cały tłumik, - zdjałem wał (wcześniej podparłem wózek na podnośniku po czym go lekko pod kątem opuściłem), - opuściłem bak - usunąłem przewody od odpowietrzenia baku (cholernie ciężko było zdjąć je od strony wlewu), - montaz nowych przewodów i cała reszta w odwrotnej kolejności :) http://i1373.photobucket.com/albums/ag390/kulten1/20170204_145322-Edit_zpshoif5cer.jpg http://i1373.photobucket.com/albums/ag390/kulten1/20170204_145333-Edit_zps4rsmeyca.jpg http://i1373.photobucket.com/albums/ag390/kulten1/20170204_150423-Edit_zpsczjiehxv.jpg http://i1373.photobucket.com/albums/ag390/kulten1/20170205_200901-Edit_zps8efvpwwa.jpg
  3. Ja mam jeszcze pytanie czy ta usterka też występowała w e46? I tu tez sam sobie odpowiem :) W mojej coupe e46 też ta usterka wystąpiła i zdjęcie na dowód jak to u mnie sie stało: http://i1373.photobucket.com/albums/ag390/kulten1/20170205_200901-Edit_zps8efvpwwa.jpg
  4. Dzięki. To wiem bo 2 miesiące temu wszystko demontowałem łączmnie z dyfrem, wózkiem oraz bakiem :) . Byćmoże podczas ponownego montażu ta rurka do podpowietrzania do reszty się uszkodziła i gdybym o tym wiedział to od razu bym ją wymienił :mad2: . Szkoda, że nikt nie pisze jaki jest rozmiar tej rurki więc po jej demontażu będę musiał sam ją zmierzyć by kupić w motoryzacyjnym lepszy zamiennik (oryginał ma kiepską sławę).
  5. Cześć, Mam problem związany z grubą rurką w zapakowanej w peszel, która wychodzi z baku i biegnie gdzieś do okolic wlewu paliwa. Niestety ta rurka na wysokosci baku się mocno poci i jak zatankuje się do pełna niestaty paliwo ścieka po ściankach baku i nawet w kabinie czuc zabać benzyny. Gdzies widziałem informację, że ta rurka to wtopa inżynieryjna w e46 i najlepiej ją wymienić na nieoryginalną rurke odporną na działanie paliwa (w sklepie motoryzacyjnym). Moje pytanie do Was czy znacie jej wymiary bym mógł to kupić i od razu wymienić?
  6. Cześć, Odkopuję temat by dopytać czy na pewno "20mm średnicy wewnętrznej" to prawidłowy wymiar? Niestety również aktualnie stoję przed tą zabawą choć juz wcześniej wszystko demontowałem z powodu konserwacji podwozia to nie wiedziałem, że wkrótce ten wężyk i u mnie da o sobie znać :( . Wracając do tego wężyka to na oko razem z tą plastikową owijką ma ok 20mm. Więc wewnętrzny otwór powinien mieć ok 5-6mm? Poprawcie mnie proszę jeśli piszę głupoty.
  7. Cześć, W necie gdy czytam o dbaniu o lakier to głowa peka od ilości opinii. Więc tak na szybko moge Was prosić jaki przyzwoity wosk polecacie do srebrnego lakieru w e46?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.