Skocz do zawartości

deebee

Zarejestrowani
  • Postów

    330
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O deebee

  • Urodziny 24.12.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 (E83) 2.0D 193KM 2007; Trabant 601; Honda GL1800 Goldwing; Suzuki Burgman 125
  • Lokalizacja
    Orzesze, woj. śląskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia deebee

  1. deebee

    Bluetooth

    Obawiam się, że fabryczny moduł w BMW obsługuje tylko połączenia telefoniczne. Jeśli masz wyjście AUX w tylnej popielniczce, wykorzystaj je - kup odbiornik bluetooth do gniazda zapalniczki (USB-A) z wyjściem jack, połącz kabelkiem z wejściem AUX, sparuj odbioprnik z telefonem i ciesz się muzyką 🙂
  2. A co pokazuje podczas jazdy program diagnostyczny w zakresie odczytu prędkości każdego z kół?
  3. Olej w reduktorze VTG wymieniony, reduktor skalibrowany po wymianie? Wszystkie wartości kalibracji na "0"?
  4. Kolego, a Ty chcesz jeździć, czy robić tu za Gretę Thunberg? 🙂 Skoro co rok wymieniasz zmiennik, może kup coś porządnego, albo zleć wymianę komuś innemu? W 2016 kupiłem E83 M47N z uwalonymi termostatami. Założyłem termostaty firmy BEHR. Od tego czasu przejechałem ponad 100 tys. km bez najmniejszych problemó z temperaturą. I nadal jeżdżę 🙂
  5. deebee

    BMW X3 kontrolki

    Do kasyna idźcie, obstawiacze. Wcześniej sobie wygooglajcie: INPA, ISTA, RHEINGOLD, DIS... Diagnoza komputerowa to w tym przypadku abecadło. A próbujecie naprawić X3 przysłowiowym młotkiem i majzlem...
  6. Najlepiej wysłać jego maila na policję - sam się przyznaje do przekroczenia na drodze ekspresowej dozwolonej prędkości o 30-40 km/h - dostanie mandat, od ch..a punktów, to mu się kontrolki nie będą zapalać... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  7. Prawdopodobnie zablokowało EGR w pozycji otwartej, spaliny walą przez dolot bez żadnej regulacji, auto dostaje kopa dopiero jak mu dac z buta, bo ma więcej tlenu. Wariacje sondy lambda to raczej skutek, nie przyczyna. Pytanie, czy nie uwaliło jej już całkowicie...
  8. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/ET_(felgi)
  9. Pytałem z nadzieją, że doradzi ktoś ,kto wsadzał takie koła do e83.Koledzy podpowiedzieli jak wyliczyć średnicę koła i spoko ,ale nikt nie podpowiedział że polift jest wyższy i przy odpowiednim ET felgi, koła wypełniają ładnie nadkole i mają jeszcze dużo miejsca. W serwisie mówili że koła pasują dobrze,napewno nie sugerował bym się Twoją pomocą.elo W serwisie mówili... W jakim serwisie? Rowerów górskich? Kolego, lepiej kończ i wstydu oszczędź... Masz w polifcie na słupku dedykowane do E83 rozmiary opon, poczytaj sobie... Aha: jak dla mnie możesz jeździć na felgach od cinquecento, Twój samochód i Twoja sprawa. Opisalem Ci wcześniej różnice i możliwe skutki.
  10. Opisz dla potomnych przyczynę oraz rozwiązanie…
  11. Bo tylko nieliczni uczą się na cudzych błędach… większość niestety na swoich. A X3 rzadko wybacza ucieranie dupy szkłem…
  12. Profil opony to nie jest róznica 10mm, tyko 10% szerokości opony. 45% z 255mm to 114,75mm a 55% z 255mm to 140,25mm. Tym samym średnica koła wzrasta Ci o 51mm. O wskazaniach prędkościomierza nie wspomnę :) Miłęgo szorowania nadkoli...
  13. Powtarzam. Tester akumulatora prawdę Ci powie…
  14. Podjedź do warsztatu elektryka samochodowego i poproś o test aku pod obciążeniem. On prawdę Ci powie, także w zakresie prądu rozruchowego. U mnie latem BMW minimalnie gorzej zakręciło, myślałem ze to od dłuższego postoju, a po teście okazało się, że akumulator trup...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.