Skocz do zawartości

marcin9086

Zarejestrowani
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 2006r. M47 163ps 340Nm--> 186ps 400Nm
    BMW E90 N47 2008r. 177ps 350Nm-->200 ps 420Nm

Osiągnięcia marcin9086

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam BMW F11 z 2013 r. z systemem NBT. Czy można jednocześnie zainstalować road map Europe West next i road map Europe East next czy może tylko można instalować zamiennie? Zależy mi na Europie Zachodniej ale też żeby była Chorwacja.
  2. Cześć, mam BMW f11, 2013 r. 525d, xdrive. Wymieniłem olej w skrzynce VTG, po czym pojawił się błąd z jakością oleju. Wiem, że po wymianie trzeba zrobić kalibrację vtg i powinien zniknąć ten błąd, czytałem również o wpisaniu wymiany oleju. Mam ista-d zainstalowany na win 10, kabel kdcan i enet. Program na jednym i drugim kablu łączy się z autem, czyta błędy. Natomiast jak wchodzę w procesy serwisowe i dalej kalibracja vtg to nic się nie dzieje, tak jakby jakiś błąd był w programie. Nadmieniam, że na kablu k-dcan ista działa mi na port com 1, tzn. tak jak mam ustawione w inpie, na com 9 w ogóle nie chodzi. Instalować wszystko od nowa, czy coś tylko muszę pozmieniać?
  3. pawelgawel czy jest szansa aby dodać do apki odpowietrzanie układu paliwa- tak jak to jest w istad? Przydałaby się taka opcja po wymianie filtra paliwa w naszych dieslach z comonrail.
  4. Na zimnym max. następnie spada do 0 jak już rozgrzany. Jak wypala dpf to podaje znowu napięcie.
  5. Jeśli włączysz zapłon wskazuje wartość 1, tak się dzieje, po odpaleniu wskazuje około 140-150 No to u mnie pokazuje na zimnym około 2500, następnie napięcie stopniowo spada, po osiągnięciu jakiejś tam temp. nie wiem teraz dokładnie ile (trzeba by to przy obserwować) spada do zera. Podczas wypalania dpf również sterownik podaję napięcie na max.
  6. Przecież jeśli nie wywala błędów to napięcie na sterowniku możesz normalnie sprawdzić btoolem, w live data masz wskazanie ile sterownik zapodaj na świece
  7. Jeśli masz sprawny EGR to masy powietrza są równe, tak sobie komputer ustala, przy zamkniętym EGR spaliny nie wlatują do kolektora, wieć komputer dodaje sobie powietrza, wtedy zwiększa sie masa do oczekiwanej, przy całkowicie otwartym EGR, jest zbyt duzo spalin, słabe spalanie, dymienie auta i mało mocy, gdy jest bardzo mało tlenu, występuje mniejsze sprężanie. Przez aplikacje jak ograniczysz EGR, to też masa powietrza jest większa od oczekiwanej, jeśli mam zamknięty EGR przy pełnym bucie masy powietrza sie równają. Co do sterownika, ja sam już nie wiem co to może być, ale były wypowiedzi ze czasami cos nadpalonego na wtyczce jest i może zakłócać, a błędu nie pokaże, jedynie rano tak buja budą, każde kolejne odpalenie, to zjawisko nie występuje, obroty nie falują.... Chyba trzeba wysłać do Rogera i tyle, spróbować, jedynie chyba to zostało do rozwiązania zagadki. Niesprawny sterownik zawsze wywali błąd. Może wywalić błąd jednej świecy jak i czterech w zależności od tego, które połączenie jest uwalone. Zresztą łatwo go sprawdzić multimetrem. Sam regenerowalem już kilka zarówno w m47 jak i n47.
  8. No właśnie LCI mam. Pawelgawel można coś z tym zrobić?
  9. Witam, mam pytanie odnośnie sprawdzania błędów w BMW X3 z silnikiem n47. Apka łączy się normalnie z samochodem, odczytuje live data, dpf... Gdy chce odczytać kody błędów to łączy się tylko z silnikiem, pozostałe moduły - brak odpowiedzi. W kilku E90, E60 apka czyta normalnie błędy na modułach tylko w tej x3 nie działa. Zna ktoś rozwiązanie?
  10. Zanim podejmiesz decyzję o wymianie świec obowiązkowo należy sprawdzić sterownik, zrobisz to zwykłym multimetrem, łącznie z wyjęcie sterownika 15 minut roboty. Błędy świec i sterownika nie mają wpływu na wypalanie dpfa o czym niektórzy piszą (przynajmniej w moim poprzednim m47 i teraz w n47 tak jest)
  11. Cześć, mam BMW E90 z silnikiem n47. Średnio raz na tydzień wywalało mi błąd czujnika ciśnienia spalin. Kupiłem nowy, bład nie pojawia się już. Na starym czujniku ciśnienie wstczene na biegu jałowym było na minusie. Na nowym czujniku na biegu jałowym mam również wartość minusową, na luzie około - 30 hPa. Czy te wartości są prawidłowe, czy wogole to ciśnienoe powinno być na minusie? Dodam, że przewód wychodzący z dpfa na czujnik jest drozny. Co może być jeszcze przyczyną takiego wskazania? Przepuszczający Dpf?
  12. Odnośnie różnicy wskazań, ostatnio sprawdzałem koledze ładowanie w e60 m54, po wymianie Klemy ibs. Też była różnica na odpalonym silniku, w ukrytym menu pod 7 pozycja wskazanie ładowania różnił się z tym co pokazuje btool. Btool pokazywał średnio coś koło 13.9, w ukrytym menu ponad 14 w tym samym momencie.
  13. Czyli do pinu 19 z wtyczki X14288 mam podłączyć pin 8 z lusterka, czyli +. Pin 9 z lusterka muszę podłączyć pod masę, czyli np. Tam gdzie podłączony jest pin 10 z lusterka? Lusterko podłączyłem dzisiaj i działa fotochrom, została mi tylko dioda...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.