Skocz do zawartości

merc80

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e61 530xi 2005
    jest F25 x3 3.0d xdrive
    jest F25 x3 2.8i xdrive

Osiągnięcia merc80

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

1

Reputacja

  1. merc80

    Jaki silnik wybrać

    N52 w tym aucie to najbezpieczniejszy wybor.bez turbo, bez wtryskow , w rozrzadzie tylko czasem fazatory padaja ale silnik jest bezkolizyjny wiec nawet jakby to koszty znikome. Zakladasz gaz i smiejesz sie z downsizingu.
  2. Lusterko ma 4 piny. Tez troche szukalem zanim znalazlem prawidlowe. Tu jest wtyczka pokazana https://all-parts.in.ua/51162991663-cilindr-levogo-zerkala-bmw-x1-e84-2009-2012-9818365356.html
  3. Czesc. Poprzez analogie z E60 z silnikiem N52 podejrzewam niesprawnosc termostatu. Mianowicie F25 nagrzewa mi sie znacznie dluzej bo po przejechaniu dopiero ok 10 km w temp ok zera mam 93-97 stopni na ukrytym menu.zanim kupie termostat prosba o sprawdzenie jak jest u Was.E60 trwalo to znacznie krocej.a termostat tylko ori .ok 600zl wiec wole sprawdzic.
  4. merc80

    czujniki opon wariują

    czujniki maja w sobie baterie , zywotnoc jak wszystkiego ograniczona , jak robi sie zimniej bateria nie ma prawdłowej pojemnosci . albo wymień czujniki/baterie w czujnikach na nowe albo wykoduj z auta . latem sie uspkoi a zimą znowu wroci jak nic nie zrobisz
  5. Mechanizm obracania jest moze i identyczny ale ten wymiar y1 w f25 jest nizszy.
  6. Czesc. Ostatnio przerabialem ten temat i jesli chodzi o kule to pasuje tylko od F25 f26 ,tu :mrgreen: jest dluzsza na wysokosc i od innych modeli uderza w rame przy zlozeniu, natomiast bebechy nawet od poznych e60 e61,.mialem uszkodzone tryby w silniczku i zebatke z mechanizmu rozkladania. Ma jeszcze jakies czesci to Ci moge fotki zrobic
  7. Jezdzi, jak na ta chwilę ok 10 tys zrobione .ale robil to zaklad z Wloclawka .tzn te czynnosci o ktorych pisalem wcześniej. Skladalem sam.
  8. Czesc. Mam auto z elektryczna klapa ktora od poczatku sprawiała problemy.tj uszkodzony zamek powodowal brak reakcji na przycisk na klapie i z pilota.zamek wymieniony ,zamek puszcza klape.dodam ze bledow nie bylo a dociag działał. Teraz wywalilo mi blad lewego silownika, otwarty obwod. Rzeczywiscie brak rezystancji na silniku. Mam silownik w ktorym dziala silnik na krotko ale jakby sie cos w srodku ukrecilo i obraca sie bez ruchu silownika. Czy moze ktos z szanownych kolegow rozbieral taki silownik lub zna zaklad regeneracji ? Uzywek do przedliftu lewych brak a polift drogi i moze byc problem ze zwrotem jak nie zadziala. Chyba ze dziala na 100% Dzieki za pomoc..jakakolwiek.
  9. merc80

    Spalanie BMW X3 F25

    sprawdź czy masz przypisane wtryski . szwagrowi mechanik pomieszał przy remoncie i po poprawnym przypisaniu spalanie spadło o 2,5l/100 w N55 . F10 xdrive pali obecnie ok 8 l/100 przy 120 /h
  10. merc80

    Zakup X3 F25

    N57 i 47 to loteria jesli nie wymienisz zapobiegawczo panewek i rozrządu - to samo w bezposrednich benzynach ale tu dochoda jeszcze wtryski . najbezpieczniejsza jest N52 3.0 - silnik produkowany bodajze od 2004 do 2016 . zwykły wtrysk , bez turbo , i jak dobrze pamietam bezkolizyjny .ewentualnie nastawniki vanosa siadają ale zamienników tanich tez duzo . n52 praktycnie w Eu nie uswiadczysz . z USA prawie wszystko bite . jak widac najwiekszy problem to wybór silnika ;-)
  11. n52 b30 e61 zrobiłem ponad 300tys km(kupiona przy 195) i poszła dalej .co prawda 2005 rok . zobaczymy jak przyjedzie z USA , fajna wersja sie trafiła bo nawet w DE takiego wypasy nie widziałem . ksenon czujniki kamera panorama keyless sportowe fotele xline grzana kiera grzany przod i tył duza navi itd...
  12. ostatecznie silnik złozony na Genmocie-4 przeciwwagi . nowa pompa oleju , blok po regeneracji tzn nadwymiarowe panewki king od strony bloku(+0,5mm ) i nowe tuleje . nowy rozrzad , gowica po regeneracji . na biegu jałowym na zimnym 4 ,5 bara cisnienia oleju na rozgrzanym 1bar . za tą robote 10000zł z wałem , pompa moja .złozony dół , reszta sam skladałem . zalany ravenolem narazie zrobione ok 200 km i jedyne co mnie martwi to ze dość długo sie nagrzewa . tzn przy -1 /-3 trzeba przejechac ok 15 km az wskazówka zatryma sie na 100 , termostat nie puszcza na chłodnice . a dzis stałem sie posiadaczem x3 f25 z silnikiem n52T i szukam co to za twór bo oczywiscie uszkodzony ;-). tak dla zabicia czasu w długie wieczory . pozdrawiam
  13. Przyszedł w sobote wal z DE o oznaczeniu CK005704 IPSA ,w srodku Motus MTS1301 ten sam ktory wczesniej w PL kupilem o oznaczeniu Motus d3598. Waga w porownaniu z walem fabrycznym nizsza o 2 kg. Fabryczny wazy 18.3kg. Wizualnie gołym okiem widac wady odlewnicze rowniez na czopach. Szczegolnie korbowych. Nie wiem jak zalaczyc fotki na tym forum bo to zgroza jak mozna cos takiego z fabryki wypuścić.
  14. Ten warsztat o ktorym pisalem wczesniej to Korczynski z Baranowa. Chcialem do nich oddac silnik ale na dzień dobry gosc mi podsunal do podpisania rezygnacje z gwarancji :-/ ,kiedy odbieralem swoje graty bo i ja i oni zrezygnowalismy ze współpracy zauwazylem ze i Motusa i Genmota walow leżało na kupce kilkanascie . Motusa pod logiem Ipsy mozna kupic w De z przesylka za 3000 PLN. I dosc duzo tego znajomy sprzedaje bez zwrotów. Juz sam nie wiem co o tym sadzic .
  15. Zastanawiam sie kim jest uzytkownik 1rrrrr1? Jeden jedyny post , wyglada jak reklama. Ja swoj wal zwróciłem ostatecznie bo mam tez obróconą główną i blok do wymiany. Zastanawiam sie co zrobic bo wyglada ze nie ma alternatywy na oryginal. P.s. Przyjęli reklamację?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.