Skocz do zawartości

p0sitiv

Zarejestrowani
  • Postów

    501
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana p0sitiv w dniu 10 Stycznia

Użytkownicy przyznają p0sitiv punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest:x5 g05 30d, e38 735i m-sport 2000, Porsche Macan, 911 992 4 GTS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia p0sitiv

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

11

Reputacja

  1. Szkoda, że w sedanie pojemność bagażnika tylko 370l. No i Mercedes nie podaje ile to przytyło.
  2. Kolejny test g60, gdzie tytuł mówi wszystko.
  3. p0sitiv

    X5 LCI 2023

    Rozwiązaniem jest zakodowanie na stałe. Może Mobile Coders już to robią?
  4. p0sitiv

    Opadanie pneumatyki

    Dobieraj i tak uważam, że warto.
  5. U mnie reflektory też parują. Zwróciłem na to uwagę po zakupie, ale w ASO stwierdzili, że to normalne w nowych samochodach i powinno minąć. Minęło 15 miesięcy i dalej jest to samo. Po myciu lub deszczu problem powraca. Ale np. w nowym 991 992 też tak jest.
  6. p0sitiv

    Opadanie pneumatyki

    Cześć wszystkim, Mam pytanie odnoście pneumatyki w g05. Czy normalne jest, że po 2 dniach postoju przód samochodu tak mocno opada? Co dziwnie czasami jest tak, że jedna strona opada mocniej niż druga. Tył się jakoś trzyma, ale to zapewne dlatego, że jest lżejszy. Czy uszkodzeniu uległy miechy? Dziwne, bo samochód nie ma jeszcze 30 tys. km (w 90% autostradowych).
  7. Generalnie, jeśli nie zmieni się stanowisko UE wydaje mi się, przyszłość tradycyjnych marek rysuje się w ciemnych barwach. Chyba przespały one nieco momentum i zostały z przysłowiową ręką w nocniku. To jest trochę jak było wcześniej z Kodakiem potem Nokią. Wydaje mi się, że teraz może też tak być z dinozaurami motoryzacyjnymi. Rynek się zmienia, a w szczególności klienci. Nowe pokolenia nie interesują się motoryzacją. Samochód, jeśli ma być, to ma być tani. A taka jest Tesla. Jak odbierałem 911 to sprzedawca powiedział mi, że z przerażeniem patrzą na wycofanie z oferty spalinowego Macana (zamówienia przyjmują tylko do końca tego roku, produkcja ma się zakończyć w marcu, także jak ktoś planował to prędko do salonu), bo to była dojna krowa w Porsche. Sprzedaż Tycana leży, bo klienci na elektryki kupują tanie Tesle. Volkswagen ogłosił plan wielkich cięć, bo jadą na stratach. Nikt nie chce kupować ich drogich i niedopracowanych ID, sprzedaż elektryków Audi też poniżej oczekiwań. Już drugi raz w tym roku fabryka produkują elektryki dla Audi i VW wstrzymała produkcję, ze względu na niski popyt. https://www.miesiecznikdealer.pl/rynek/aktualnosci/vw-ogranicza-produkcje-elektrykow Wydaje mi się, że to samo czeka BMW. W elektrykach nie da się obronić wartości dodanej, jaką do tej pory niosły za sobą marki premium. Każdy producent może zaoferować auto, które na prostej ma osiągi super auta, a na zakrętach i Kiaa i BMW mają ten sam problem, czyli masę.
  8. Somouwielbienie można mieć, jak sama nazwa wzkazuje do siebie.😉
  9. Problem w tym, że BMW próbuje nam wciskać szchaboszczaka w cenie steka.:)
  10. Napisali jeszcze, że BMW ma najlepiej wykonane wnęrze przy użyciu lepszych materiałów niż u konkurentów. 🙂
  11. Użytkownicy serii 5 nie przeglądają forum bo większość z nich dostaje te samochody jako służbówki. Dlatego 90% rynku to 2 litrówki. Sam mam kumpla, który dostał g30 520d, a jedyną opcję jaką mógł wybrać to był jeden z 3 kolorów.
  12. Dlatego jeśli ktoś szuka naprawdę mocnego diesla to zostaje e klasa 367km plus 23km z silnika elektrycznego. No jest jeszcze benzyna 381km plus 23km. Można też ściągnąć 540i z USA, w Amerykańskim konfiguratorze ze wszystkimi opcjami wychodzi 81tys USD. Nie wiem jakie dają rabaty USA, ale zakładając 10% rabatu, transport (3000 USD) cło 10%, akcyzę 9,3% (obniżona akcyza bo MHEV), 19% (jeśli sporwadzimy przez port w Niemczech) wychodzi ok 440 pln... Wtedy mamy prawilne 380km z rzędowej szóstki.
  13. Mnie nigdy nie interesowało te 97%, dlatego jestem w tych 3.:) There is no replacement for displacement. Przejedź się raz 3 litrowym BMW, bez znaczenia diesel czy benzyna, zapomnisz o 2l. Gwarantuję Ci, że 30d nie spali dużo więcej od 20d, a kultura pracy i moment obrotowy sprawią, że za każym razem gdy będziesz przyspieszał, nie będziesz żałował żadnej dpołaconej złotówki to tych 2 garów. Chyba, że decyduje za Ciebie fleet menager.
  14. Kumpel kupił SQ8 i jest bardzo zadowolowny, a Audi daje teraz takie rabaty (przynajmniej na przedlifty), że zapłacił niewiele więcej, niż ja za X5 30d. Dla mnie g60 to też duże rozczarowanie, a przy braku 3 litrowych siilników nie wiem kto to kupi. Do floty lepiej wziąć Superba, materiały w środku już podobne, tańsze, no i kieszenie w drziach flokowane.:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.