Skocz do zawartości

Turista

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 w planach

Osiągnięcia Turista

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, chce zamontować dodatkowe oświetlenie drzwi ledami które pociągnę od zasilania zapalniczki, jednak mam pytanie jak przeciągnąć źródło świtła do drzwi ? Jest jakiś poradnik jak się tam dostać ? Same drzwi wiem jak rozebrać bardziej chodzi mi o punkt w którym wiązka kabli dostaje się z drzwi do kabiny, nie mam pojecia co rozebrać aby sie tam dostać
  2. Nie wiem co robić w takim wypadku. Ponieważ jechałem dzien wcześniej 2.0D 177km i jechała o wiele gorzej niż ta o której mowa wyzej. edit: Gadałem wlasnie z wlascicielm o tej sytuacji. Powiedział że jest wgrana mapa silnika która podniosła moc do 184km. I że te silniki nie różnią sie niczym innym oprócz mapy w sensie 143km a 184km. (podobno było to robione w autoryzowanym serwisie) Czy wierzyć w coś takiego bo auto jest naprawde zadbane i zrywne. Czy silnik ten jest wolny od wady fabrycznej w postacji pekajacych łanuchów rozrządu, szukałem specjalnie wersji 184km bo slyszalem ze mniej awaryjna a tu takie cos. Co myslicie ?
  3. Witam, sprawdzam samochód ktory chce kupic po numerze VIN i w samochodzie jest 2.0D 184km a wg. VINU jest tam 2.0D 143km Da sie to jakoś wytłumaczyć ? oto numer vin: WBAPG11040A900082
  4. Witam, mógłby ktoś dodać zdjęcia jak wygląda BMW E92 przed liftem które ma dołożone tylne światła po lifcie ? Gdzie kupić takie po liftowe światła i czy ogólnie da sie coś takiego zamontować (czy wynaga jakiś wycieć przeróbek etc) Pozdrawiam
  5. naprawdę aż taki muł z tej benzyny ? Próbuje znaleźć jakieś filmiki na YT jak jedzie ten silnik ale nic nie ma :O + mam kolejne pytanie: co należy zrobić aby auto witało nas światłami po naciśnięciu przycisku na pilocie tak jak w tym filmie ( ) oraz żeby "żegnało" powiedzmy przez 10 sekund po zamknięciu auta
  6. Witam, przymierzam się do kupna BMW 3 E92 z ok. 2008 roku. Silniki jakie mnie interesują to maksymalnie dwu litrowe jednostki aby uniknąć płacenia wysokiej akcyzy, więc do wyboru zostaje mi tylko silnik benzynowy 2.0i 170km, bądź diesel 2.0d 177km. Co będzie lepszym wyborem jeżeli chodzi o awaryjność ? I ogólnie na co zwrócić szczególną uwagę, przy wybieraniu używanego egzemplarza. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.