Skocz do zawartości

stawek9

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stawek9

  • Urodziny 18.05.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e90 163km '05
    było e91 231km '06
    aktualnie F07 245hp '09
  • Lokalizacja
    ŻORY
  • Zawód
    Crane Operator

Osiągnięcia stawek9

  1. A jak to sie ma do tego że na stronie bmw o akcjach nie ma żadnych informacji?
  2. VIN: WBAUX91060A757671 VIN: WBASN61050C213095 Mogę prosić o informację o akcjach ?
  3. Czy ktoś z posiadaczy androida w serii F spotkał się z problemem sygnału GPS w fabrycznym systemie nawigacji, jednostka CIC ? Wymieniłem ekran na androida i wchodząc w fabryczny system cic przy podzielonym ekranie jak również przy włączeniu fabrycznej mapy jest problem z prowadzeniem i ustaleniem pozycji gps
  4. Czy brak informacji o akcji serwisowej na stronie bmw oznacza że faktycznie jej nie ma na moim aucie czy może ktoś od nas z forum ma lepszy wgląd w te akcje ? F07 WBASN61050C213095
  5. Po długiej walce, reklamacji magla, dwóch zbieżnościach i geometrii. Przyczyna znaleziona. Lewy przód.
  6. Dziś reklamacyjnie wymieniony magiel, ustawiona zbieżność i geometria. Reakcji brak. Ma ktoś jakieś podobne doświadczenia ?
  7. Co do pilotów. ROK czasu szukałem rozwiązania problemów z pilotami. Przekładanie diversity, cas, sprawdzanie kabli i napięć we wtyczkach i wszystko grało a piloty nie działały, aż trafił sie kumaty elektryk i szarpał po kolei z dwóch stron gumowego peszla za każdy kabelek i dwa okazały sie złamane w środku w izolacji. Można było szukać i szukać, miernik zawsze pokaże napięcie jak choćby jeden drucik w splotce bedzie dobry. Zacznij od wyjęcia peszli gumowych w klapie z prawej strony i z czuciem sprawdź każdy kabelek idący do diversity.
  8. Maglownica regenerowana kupiona od firmy z Głubczyc
  9. Wszystko tak jak w pierwszym poście, kierownica z automatu kręci w lewo, dotaczasz sie na swiatłach do poprzedzającego, nawet na luzie i bije w lewo, stacza troszke do tylu potrafi sama odbić i bije w prawo
  10. Zawieszenie, tarcze, zaciski i łożyska sprawdzone i na lewarku i na stacji na rolkach. Dalej nic...
  11. opony kormoran, 3 letnie, mięsa jeszcze w ch., nie ma co wybiegac do jazdy 100km/h to sie dzieje po ruszeniu z miejsca odrazu lekko zaczniesz puszczac sprzeglo auto rusza i samoczynnie skreca, w lewo do przody w prawo do tyłu
  12. Czy trafił ktoś na przypadek braku utrzymywania kierunku/toru jazdy na wprost ? Maglownica wymieniona, drążki, końcówki, sprężyny tył, czujnik kąta kierownicy ustawiony na 0 kilkukrotnie, zbieżność, geometria, dwa razy na dwóch stacjach diagn. sprawdzony i zero problemów. Auto po wrzuceniu biegu i lekkim ruszeniu do przodu od razu bije kierownicą w lewo, bieg w tył kierownica sama odbija w prawo, w czasie jazdy trzeba non stop trzymać kierownice...,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.