Skocz do zawartości

yonekyo

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330i

Osiągnięcia yonekyo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Jestem posiadaczem e46 330i z silnikiem M54B30. Gdy tylko temperatura spadnie poniżej -10*C najprawdopodobniej dochodzi do zamarznięcia odmy (zasysa mi olej do silnika i auto gaśnie). Odma nowa, olej świeżo zmieniany. Później znowu muszę go odbarczać przez wychlapywanie oleju przez otwory świec. Dodam, iż jeżdżę na LPG. Ktoś może wie co może być tego przyczyną? Jak temu zapobiec na przyszłość?
  2. Witam. Miałem spotkanie pierwszego stopnia z dzikami (efekty na załączonych zdjęciach). Czym to naprawić? O ile w ogóle da radę. Pęknięta jest tylko wierzchnia warstwa poszycia tj czegoś w podobie do plastiku (nie ma dziury na wylot) a uszkodzenia się nie pogłębiają ani nie zwiększają. Szpachla, klej? Później planuję to psiknąć jakimś czarnym sprayem i zabezpieczyć bezbarwnym lakierem.
  3. Potrzebuję prostego dobrego kabla który ma służyć mi jedynie do szybkiego i bezproblemowego sprawdzanie wyskakujących błędów (zapala mi się check engine) i kasowanie ich. Używał go będę raz na miesiąc i nic więcej od niego nie będę wymagał. Do tego najprostszy program. Mam BMW e46 330i 2002 rok i może obsługiwać tylko mój model. Możecie coś polecić?
  4. Całej odmy czy sam filtr wystarczy? Nie wiem czy kiedykolwiek była wymieniana.
  5. Mało palą? :D Chyba rozmawiamy nie o tym samym silniku :D K3m0T1989 można jakoś walczyć z dolewaniami w inny sposób niż mechaniczny?
  6. A nie powinienem się godzić? Czy dolewki są szkodliwe?
  7. No właśnie, że nie czytałem ale nie szkodzi. Może i żre ale i tak jazda nim jest tego warta :8)
  8. Niedawno kupiłem e46 330i i zalałem olej Millersa XF 5W40 Longlife. Po jakimś czasie użytkowania zauważyłem, że ubywa oleju i to nie mało (jakieś pół litra na tysiąc kilometrów). Silnik wydaję się zdrowy,nie jest ulany, nie kopci i pracuje na prawdę ładnie (ciągnie mocno i równo od początku do końca). W/w oleju nie mogę nigdzie dostać na miejscu (jedynie zakup przez internet a z wysyłką wychodzi mi 50 za litr) a te dolewki to dość drogi interes. Jaki olej mogę zapodać mu na dolewki? Przy kolejnej wymianie przejdę na jakiś tańszy.
  9. Dobra olej wymieniony po długich rozważaniach padło na Millersa XF Longlife 5w40. Mam pytanie czy założenie, że nie będę piłował LATEM auta (benzyny) póki jest niezagrzany ma w ogóle jakiś sens? Czy lepiej poczekać te dwie minuty?
  10. Model: e46 Silnik: chyba m54b30 (silnik 330i) Przebieg: rzeczywisty 385000 ale ciągnie pięknie i nic nie leje Styl jazdy: agresywny/średni Użytkowanie: głównie miasto Zużycie bieżące na l/1000km: nie wiem dopiero kupilem, w miescie bierze kolo 14-15l/100km Instalacja LPG: nie DPF: nie wiem Dotychczas: nie wiadomo i nie da się ustalić Przebieg może jest i duży ale silnik ciągnie bardzo ładnie (suchy). Proszę o poradę czy pełen syntetyk czy półsyntetyk. Płukankę boję się zrobić bo nie wiem co tam dzieje się w środku Myślę nad Motulem X Cess 5W40 ale czy to nie za dużo jak na ten przebieg? Zwłaszcza, że nie wiadomo czy wcześniej nie zlano mu jakiegoś półsyntetyka.
  11. Model: e46 Silnik: chyba m54b30 (silnik 330i) Przebieg: rzeczywisty 385000 ale ciągnie pięknie i nic nie leje Styl jazdy: agresywny/średni Użytkowanie: głównie miasto Zużycie bieżące na l/1000km: nie wiem dopiero kupilem, w miescie bierze kolo 14-15l/100km Instalacja LPG: nie DPF: nie wiem Dotychczas: nie wiadomo i nie da się ustalić Przebieg może jest i duży ale silnik ciągnie bardzo ładnie (suchy). Proszę o poradę czy pełen syntetyk czy półsyntetyk. Płukankę boję się zrobić bo nie wiem co tam dzieje się w środku
  12. Napisał mirek z Radomia :) A ile to roboty? Niby czemu nie? Klient nasz Pan :)
  13. Auto ma gaz założony od 2008 roku czyli od 8 lat ale nie to chciałem Wam przekazać. Dwa dni temu postanowiłem jechać zobaczyć tą furę. Na olx znalazłem "mechanika" spod Radomia świadczącego swoją fachową pomoc przy oględzinach auta :) http://olx.pl/oferta/doractwo-przy-zakupie-samochodu-50-100-zl-wielogora-k-radomia-CID619-ID1LtOH.html#c5059e63c0 ODRADZAM WSZYSTKIM KORZYSTANIE Z USŁUG TEGO PANA albo nie ma pojęcia o mechanice albo ma układ z radomskimi mirkami handlarzami. Po pierwsze cena jaką sobie zażyczył wynosiła 120 (jeżeli miejsce w które miałby podjechać byłoby w bardziej odległej części Radomia to cena za usługę mogłaby wzrosnąć nawet i do 150 co nie jest adekwatne z treścią ogłoszenia bo dojazd na terenie radomia miał być darmowy. Nie będę przytaczał całej rozmowy z panem "mechanikiem" (choć przyznam się, że moja wiedza na temat mechaniki też nie zachwyca) ale od razu stwierdziłem, że jest z nim coś nie tak. Poprosiłem Pana od zabranie ze sobą manometru celem wykonania pomiaru ciśnienia na cylindrach to usłyszałem, że on takich czynności nie wykonuje. Zapytałem czemu to usłyszałem, że należy udać się z tym do mechanika. Spytałem go a kim on jest to nastąpiła cisza. Drążąc dalej temat namawiałem go do wykonania pomiaru to usłyszałem, że jest z tym bardzo dużo roboty (ciekawa teoria) zresztą na pewno sprzedający na pewno się nie zgodzi. Dalej cisnąłem to zapytał kto zapłaci za pourywane świece jak coś mu się nie uda. W końcu po dużo dłuższej rozmowie stwierdził, że jednak może to zrobić ale za samą tą czynność życzy sobie 100 złotych :) Reasumując (gdyby link wygasł) odradzam wszystkim kupującym wybierającym sie do polskiej mekki mirków handlarzy usług Elektromechaniki Pojazdowej AWU-CAR z Wielogóry
  14. Oferta prywatna ale od handlarza :) Ktoś pewnie mu wstawił w komis. Sama instalacja ile jest warta, pewnie ma pół roku bo raczej niemcy nie gazują aut. Nie wiem czy przy tylnych drzwiach nie jest nierówna szpara
  15. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-5-lpg-brc-skora-zarejestrowany-bezwypadkowy-ID6ylOBb.html WBAEV31030KL37481 Jakieś spostrzeżenia? Radom - wiem, że należy uważać :) ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBAEV31030KL37481 Type code: EV31 Model: 325I (EUR) E-F-R series: E46 4FL Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M54 Displacement: 2.50 Power: 141 (192 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI Upholstery code: N6NG - STANDARDLEDER/NA Prod.date: 2002-07-30 S167 EU4 exhaust emissions standard S210 Dynamic stability control III S255 Sports leather steering wheel S288 BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S320 Deleted, model lettering S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S438 Fine wood trim S473 Armrest front S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S650 CD player S661 Radio BMW Business (C43) S785 White direction indicator lights L801 NATIONAL VERSION GERMANY S832 Battery in luggage compartment S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German P972 Comfort package
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.