Skocz do zawartości

elzbieta

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 535i 1999 rok

Osiągnięcia elzbieta

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jak rozumieć ,,telefon samochodowy sieci D z czytnikiem kart z przodu", o co chodzi z tą siecią D?
  2. Proszę o rozkodowanie WIN WBADN21O60GR71151, z wyprzedzeniem dziękuję. Wydaje mi się że dużo wiem o swoim samochodzie a okazuje się że wiem stanowczo za mało.
  3. elzbieta

    zestaw głośnomówiący

    Radio mam Business kaseciak którego użyłam przez 17 lat może 5 razy. Co do puszki to właśnie taka jaką wrzuciłeś, oczywiście dziękuję za zaangażowanie się w temat ale dla mnie jest to czeski film, nic nie widać nic nie słychać, po prostu czarna magia. Chyba sobie dam spokój, niech samochodzik pozostanie w stanie ,,dziewiczym" tak jak ja. Ha, ha, ha....
  4. elzbieta

    zestaw głośnomówiący

    Srebrnej płaskiej puszki nie ma, jest czarna duża puszka plastikowa umieszczona w poziomie to znaczy równolegle do podłogi. Doprowadzona jest biała kostka z ośmioma kabelkami, na boku odczytałam bodajże SUF3988F, od spodu trudno odczytać.
  5. elzbieta

    zestaw głośnomówiący

    Tak, jest fabryczny telefon i jest czynny, nie ma karty bo szkoda opłacać. Za mało jeżdżę aby się opłacało.
  6. elzbieta

    zestaw głośnomówiący

    Czy jest możliwość podłączenia smartfona do fabrycznego zestawu głośnomówiącego. Blado wyglądam w temacie elektroniki a chciałabym korzystać z telefonu w sposób dozwolony ale bez większej ingerencji w instalację. Proszę o podpowiedź.
  7. Panie Fuser, zaprzecza Pan temu o czym wcześniej Pan napisał, tam jest rozprawa naukowa a nie doradztwo. Te pańskie filozoficzne wywody to raczej dla producentów części ale obawiam się że oni takich doktorantów mają na kopy. Pomagajmy sobie a nie filozofujmy, wyjdzie każdemu na dobre i będzie bardzo miła atmosfera na niniejszym forum czego użytkownikom i redaktorom z całego serca życzę, sobie też.
  8. Z tą używką to zła podpowiedź, kłopot nie zniknie, jak opisałam wyżej poprawa tylko chwilowa. Jeśli ten problem tak mocno cię gryzie kup oryginał za 250 złotych. Ja zrezygnowałam bo jeżdżąc bmw trzeba pamiętać że cały rok jest ślisko.
  9. Z tymi czujnikami tak się dzieje. Ja robiłam to już ze cztery razy, styki oczyszczone, jest fajnie ale po niedługim czasie ponownie przekłamuje. Samochód cały czas garażowany, czujnik na fabrycznym miejscu i dałam sobie spokój bo wymieniać to tylko na oryginał.
  10. Kolego Maniek coś mi się wydaje że, przesadziłeś z tą szerokością 265 bo jest 150 km, będą duże opory toczenia a to jest praktycznie najsłabsza jednostka. Miałam ten silnik w e34 i łba nie urywało, ale to jest wyłącznie moja opinia.
  11. Nie wiadomo czy DSC nie będzie czytać błędu prędkości kół i DSC będzie nieaktywne. Tak miał znajomy ale nie pamiętam jaka była różnica w wysokości opon.
  12. Nie potrzebnie się odcinasz a nie słuchasz rad, jak jesteś taki wszechstronny to radz sobie sam. Ja beemkami jeżdżę ponad 25 lat i nie jestem niczego pewna, wydaje mi się że zbyt mało o nich wiem.
  13. Koledzy nie pocieszajcie się, że sprawę załatwi komp. Moim zdaniem coś jest walnięte i to powoduje migotanie, sugeruję że jest to sterownik. Cztery lata temu miałam całkiem podobną sytuację, raz świeciło raz nie no i skończyło się obrotem na jezdni o 180 stopni na szczęście bez rowu czy drzewa.
  14. Lepiej nie próbuj odłączać kontroli trakcji bo to może zakończyć się fatalnie. Odnośnie opon 8 cm na obwodzie to jest już dużo i to prawdopodobnie jest przyczyna twoich problemów.
  15. Kolego samochód to ma być sprawny i jezdzić a nie wymyślać duperele, bez urazy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.