Skocz do zawartości

tomaszq2

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ’06 E87 116i N45B16A

Osiągnięcia tomaszq2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Potrzebuje pomocy z rozkodowaniem błędów, N45B16A z LPG 2FA3 - z tym kupiłem auto, objawów zero, wyczytałem gdzieś w internecie że to coś z kodowaniem, ale nie wiem trochę o co chodzi 2C55 - lambda, objawów również brak, w ciągu pół roku pojawił się dwa razy, podejrzewam że kwestia gazu do dostrojenia Do tej pory innych błędów nie było. Dziś wyświetliło mi ABS, dtc, kontrolkę ręcznego. Pierwsza myśl - czujnik lub koronka. Podpiąłem komputer i mamy tak: 5DB1 - czujnik lewy tył, tu problemu nie mam 29DD - tego błędu kompletnie nie rozumiem 2EE0 - czujnik temperatury Temperaturę obserwuję regularnie, rośnie bez skoków, dobija do okolic 100-105 i ładnie się trzyma, także tym bardziej błąd mnie dziwi. I teraz moje pytanie, na szybko w necie zauważyłem, że 29DD czasem ludziom pojawia się wraz z błędami czujników ABS. Jest to możliwe że to powiązane błędy? I czy możliwe, że jakimś magicznym sposobem przez to wypluło też błąd od czujnika temperatury płynu chłodzącego? Dziękuję za pomoc
  2. Na innym forum została mi polecona, w związku z posiadaniem LPG, przesiadka na 0W40. Czy w N45B16A można zrobić taki manewr? Czy w jakiś sposób może to zaszkodzić silnikowi? W instrukcji poza wymogiem LL01 bądź LL04 nie ma żadnych informacji jakie klasy lepkości są dopuszczalne dla tego silnika.
  3. Czytałem tez o PMO, może faktycznie sie rozejrzę. Żyłem w przekonaniu, ze valvo nie jest HC i ze to naprawdę porządny olej, nie wiem dlaczego. Jeżeli chodzi o to czego oczekuje, hm, 80% jazdy po mieście, ale dość dynamicznie, natomiast auto zdecydowanie nie będzie traktowane jako wyścigówka. Czasem na deszczu czy śniegu pewnie sie cos pobawię, ale nie na tyle intensywnie tez żeby szukać bóg wie jakich olei, natomiast zdecydowanie chce łac cos porządnego.
  4. Zabieram sie za pierwsza wymianę po zakupie 116i E87 (N45B16A). Czy takie oleje będą ok? Silnik: https://allegro.pl/oferta/valvoline-synpower-5w30-xl-iii-xtreme-5l-vw504-507-6017070048 Skrzynia i dyfer: https://allegro.pl/oferta/olej-przekladniowy-fuchs-titan-sintofluid-75w80-1l-6839240330 Komplet filtrów (powietrze, olej, kabinowy); Tu nie wiem, zawsze jeździłem na MANNach,jest to ok? Czy brać cos lepszego? Czy powyższy komplet będzie ok? Czy polecacie jakies lepsze komponenty?
  5. Część, tai jak w temacie sprawa dotyczy N45B16A, 2006 rok Jak to w końcu jest z temperatura płynu chłodniczego? Raz ktoś pisze, że wentylator się załącza przy 97 i powinno być koło 90-95stopni, innym razem ze 100+ to normalna temperatura i termostat się otwiera dopiero przy 105 stopniach. Stąd pytanie, które z powyższych będzie prawdziwe? Przy wszystkich elementach sprawnych ile powinna wynosić temperatura robocza silnika? Odkryłem jednocześnie problem, mój egzemplarz więcej niż 76 stopni nie jest w stanie osiągnąć. W przypadku mojego auta po odpaleniu na zimnym oba węże termostatu (grubszy i cieńszy) robią się ciepłe równolegle z nagrzewaniem auta, stąd zakładam że jest problem z termostatem (ciągle otwarty). Równolegle przy ok. 65-70stopniach załącza się wentylator. Dwie osobne awarie? Czy jest coś, co może to w jakiś czarodziejski sposób połączyć? Bo moja wiedza nie stwierdza żadnego związku, ale warto spytać kogoś mądrzejszego ^^
  6. Okolice Łodzi bądź zdalnie (jeżeli się da, mam kabel viakena i laptopa z działająca inpa, ncs jeszcze nie testowałem). E87 116i 2006 W przyszłym tygodniu będę miał radio professional (w aucie business) które chciałbym zakodować żeby wszystko działało tak jak powinno. Dodatkowo mam błąd 2FA3, to podobno też kwestia kodowania.
  7. Pytanie z nieco innej beczki, ciśnienie w kołach. Wg. Naklejki powinienem mieć 2 bary z przodu i 2.1 z tyłu (205/55/16). Pytanie czy to jest dla opon runflat czy normalnych? Mam normalne opony i zastanawiam się czy to nie będzie za niskie ciśnienie - czy nie zużyje opon za szybko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.