Skocz do zawartości

lbarg

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lbarg

  • Urodziny 18.05.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 83 M xDrive2.0 i 2009 r. 146000 km LPG Optima Expert
  • Lokalizacja
    Łomża

Osiągnięcia lbarg

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. W podlaskim proszę się kontaktować ze mną :)
  2. Witam po zmianie Ncsem w module kombi tam by wyświetlało prędkość cyfrową i spalanie wyświetla mi się błąd Speedometer display faulty. Po zmianie ustawień do pierwotnych po kodowaniu pustym plikiem man błąd dalej istnieje. Czym to naprawić ? Przestał działać obrotomierz na liczniku. Coapi-2063. Czyżby pamięć ST 35080 potrzeba wymienić ? Czy disem bądz innym programem to naprawię ? Prosze o podpowiedź.
  3. Jakiej firmy kupiłes ten czujnik ?
  4. Gdy przestaje działać licznik to może przewód plus pod maską z przodu silnika jest luźny. Prędkość jest brana z lewego koła tylnego
  5. nie klonowanie tylko powinien być nowy soft plus wpisanie nr vin
  6. Sprawdź i jeśli naprawdę tam niema zasilania to sam to wymienisz a jak nie to wyślij sterownik do global moto wawa ja zawsze u nich sterowniki naprawiam
  7. stabilizator w kompie koszt 10 zł i swoja praca
  8. Odezwij się do mnie na PW często jestem to mogę wziąć kompa ze sobą i zrobić diagnozę
  9. Powietrze dodatkowe sprawdź oporność silniczka powietrza być może jest spalony i trzeba go wymienić. Ten błąd od przepustnicy jeśli miałem z kilka razy to wystarczyło spryskać kostkę połączeniową od niej bo nie łączyła. Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się wymieniać przepustnicy nawet z przebiegami powyżej 400 tyś km. Wyczyść też ją. Napisz skąd jesteś ? Z mojego doświadczenia sondy tulejką nie oszukasz. A najtańsza nty 80 zł kosztuje chyba że uniwersalna bosch za 100 też się sprawdza więc po co ją oszukiwać ? Trzeba przyjrzeć się czy silniczek valvetronika przechodzi kalibrację być może to on zaczyna szwankować i ciężko jest w pierwszej fazie jego psucia się to wychwycić. To podstawowe rzeczy pierwsze do sprawdzenia a ten błąd od sondy przez nie może występować.
  10. Jeśli wszystko ok a dalej się to samo dzieje przeprogramował bym DXC czy jakoś tak się ten moduł nazywa. Jest on przed pompą abs to dość prosty zabieg a może się wysypał i na zakrętach nie wyrabia. W swoich przygodach z x3e83 musiałem to raz wymienić bo padł i też walił błędami na nierównych drogach
  11. Miałem przypadek podobny. Obejrzyj czujnik skrętu kierownicy czy luźno w obudowie nie siedzi w takich zatrzaskach. Z podłączoną inpą zobacz co się dzieje w zakrętach czy płynnie kąt przestawia. To nie będzie zbieżność. Zobacz obroty na kołach czy nie skaczą w zakrętach może masz któryś przewód przetarty i pokazuje w zakrętach głupoty łączy się z masą.
  12. U mnie też było szarpanie i stuki z tyłu na skrętach na rondach itp. Po zmianie z rawenola na motula jak ręką odjął. Mi pomogło. Odżałuj te 35 zł a zobaczysz, że będzie dobrze. Piszę to tylko i wyłącznie ze swoich doświadczeń. x3 przejechałem już z 300 tyś km sam naprawiając i przeglądając wszystko to mogę chyba coś niecoś już powiedzieć. Moje skromne zdanie zmień na Motula DCTF
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.