Skocz do zawartości

Grigorij

Zarejestrowani
  • Postów

    585
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E23 728i 1984
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zawód
    Pomoc Drogowa laweta holowanie

Osiągnięcia Grigorij

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Moja e23 nadal istnieje :mrgreen: Kraków, 728i z 1984.
  2. W Katowicach na parkingu policyjnym od 6 lat stoi biała E24. Jest to wersja M6 (dokładnie M635CSI) ma alufelgi AC Schnitzer 17 cali. Jest w dobrym stanie blacharskim :( Długo łaziłem po urzędach aby ją wyciągnąć/odkupić, niestety opór materii :duh:
  3. Już odpowiadam na pytanie jak to się dzieje że blacharka kosztuje 10-15tys. -Piaskowanie/sodowanie - 1-2K PLN -Rozbieranie auta 10-20 roboczogodzin -Wymiana koniecznych elementów (np nowy pas przedni, tylni, progi, podłoga, podłużnice) -Dorabianie elementów nie do kupienia (np miejsca fabrycznego lewarowania, podszybia, ranty drzwi itd) Te dwa procesy mogą zabrać od 100 do 2000 roboczogodzin -Przygotowanie miejsc spawanych do cynowania - Cynowanie spawów, punktów gdzie była korozja powierzchowna oraz punktów szczególnie narażonych na korozję (progi, ranty drzwi, ranty masek itd) - Pasowanie elementów nadwozia, czyli wielokrotne zakładanie błotników, masek, drzwi i dopieszczanie blachy aby lakiernik musiał użyć jedynie kosmetycznej warstwy szpachli ( w tym procesie bardzo pomaga cynowanie, ponieważ cyną można wypełnić wszelkie dołki i inne nierówności. Te dwa procesy to też orientacyjnie od 100 do 2000 roboczogodzin. Wszystko może trwać od jednego miesiąca do nawet roku, średnio około trzech miesięcy. Także sam sobie odpowiedź ile chciałbyś zarobić za trzy miesiące pracy? 3000zł?
  4. A można kupić od ciebię tą sierre :?: :D
  5. Koszty remontu BMW (oczywiście przybliżone!!!) 1) Profesjonalny remont blacharski - 10-25K PLN 2) lakierowanie nadwozia 5-10K PLN 3) Remont silnika M30B35(w szóstce jest właśnie taki, bądz jego mniejsi bracia) 3-5K PLN 4) Remont hamulców 2-4K PLN 5) Wydech 1-4K PLN 6) Zawieszenie 1- 10K PLN (górna suma to auto torowe) 7) Galanteria 1-20K PLN 8) Wnętrze 0-10K PLN Auto lepiej nie trzymać pod blokiem, z kilku powodów 1) Auta te nie lubią wilgoci, śniegu, soli 2) Zwracają uwagę, możesz stracić lusterka, listewki itd 3) Fajnie jest mieć je pięknie nawoskowane i czyste, pod blokiem to niemożliwe. Jeśli całe dnie siedzisz w pracy, i będziesz zlecał wszelkie prace to nie podchodź do starego auta bez wolnych 100k PLN, naprawde tyle można wydać na części i fachowców :D
  6. E36 Touring jest sporo mniejsze do E34 Touring, do E34 da sie włożyć deskę surfingową do środka, do e36 nie ma szans, to taki przykład z życia :wink: Napęd iX może byc problematyczny, jest mało pojazdów z tym napędem, będzie trudno o częsci zamienne (używane) jakby posypała sie skrzynia/most/wał, przednie półośki itd. Napewno bardzo pomaga zimą, ale w pozostałe pory roku jest praktrycznie zbędny, poza tym iX pali więcej o około 2 litry w każdych warunkach/
  7. Kolego jak chcesz ładne e23 to będe miał na sprzedaż e23 w bardzo fajnym stanie, z dobrą blachą, lakierem ładnym, zdrowym silnikiem (M30B28) skrzynią manual 5, troche ubogie ale bdb technicznie. Czy 500zł to dużo czy mało to zależy ile potrafisz zrobić sam, bo jeśli wszystko to 500zł na częsci to dużo, ale 500zł na mechaników/blacharzy/lakierników/tapicerów to praktycznie nic :roll: Wszelkie dodatkowe info na priv.
  8. Znam warsztat z który specjalizuje się w terenowych BMW, facet masowo ściąga je ze stanów z ubezpieczalni, za jakies śmieszne kwoty. To Audi to mały pikuś, widziałem X5 zbudowane praktycznie od zera, każdy element był spawany, ale facet robi to bardziej nie zauważalnie bo zawsze łączy w tych samych miejscach co fabryka, a to audi ze zdjęć jest łaczone w miejscach bardzo widocznych, i totalnie bezsensownych. A już ten spaw w połowie podłogi przez środek jest totalnie nie profesjonalny, powinien dac podłogi z innego auta, progi także w całości wstawić, słupki połączyć dużo niżej... :roll: :D
  9. M102 ma pojemność 3.2 litra i wtrysk L-jetronic, M106 ma pojemność 3.5 litra i wtrysk Motronic, obydwa mają 252KM. Nie słyszałem o silniku z dwiema turbinami, nie wiem także co to jest M104 :roll:
  10. Grigorij

    Problem 728 i + gaz

    Może masz w e38 gaz I generacji i ci strzela :?: :roll: :mad2:
  11. BMW stosuję metodę cynkowania od 1986 roku :wink: Co nie oznacza że daje ona 100% pewność braku korozji, ale raczej ciężko jest znaleźć rdzę na 10-15 letnim bezwypadkowym BMW, które było myte przynajmniej raz/dwa razy do roku :)
  12. Fizycznie przykręcić sie da, nawet bez użycia spawarki, ale po co? W 1986 roku w e24 był juz kompletnie inny zderzak:)
  13. Link do aukcji Wszelkie pytania na priv, lub bezpośrednio do właściciela: 603 527 461. Zaznaczam że auto jest w stanie takim jak opisane, było u mnie kilkanaście razu na różne naprawy, między innymi: - Alternator, - Chłodzenie, - Wymiana zawieszenia, - Wymiana wnętrza (identyczne jak org. ale z przebiegiem 80kkm) Auto ma przepiękny lakier i nie ma plamki korozji.
  14. Wiesz, to nie Golf V, także szybko się nie sprzeda. Potrzebny jest konkretny kupiec, kiedyś była na allegro za 50K PLN, ale za ile poszła... nie wiem :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.