Skocz do zawartości

vardana

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530D z 2003

Osiągnięcia vardana

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. To dosyć oczywiste, błąd i to z głupoty po mojej stronie. Ale szukam jeszcze jakiejś innej przyczyny technicznej, bo ni z tego ni z owego zaczęło nami rzucać jakby samochód zgłupiał, zakręt był lekki (wisłostrada warszawa) poza tym spodziewałem się wyjścia z poślizgu w prosty sposób a kompletnie nie dałem rady zapanować nad samochodem, chyba zgubił mnie jednak tylny napęd (mój pierwszy, choć już nim troszkę ćwiczyłem), na szczęście wszystkie 3 pasy były akurat wolne i nikogo nie zmietliśmy ze sobą.
  2. Witam. Nie wiem jak inaczej dobrze ująć nazwę tematu. Mam 530D E60, 2003 r. Dziś na bardzo mokrej nawierzchni, nowych niby dobrej klasy oponach, przy za dużej prędkości na zakręcie zaliczyłem bandę po uprzednim 3-4 krotnym rzucaniu na prawo i lewo. Wcześniej z czujnikiem nie było nie było problemów, bardzo ładnie wyłapywał najmniejszy poślizg. Po uderzeniu w bandę zapalił się jego stały błąd i czujnik przestał działać. Tzn albo przed albo po: moje pytanie sprowadza się do: czy błąd czujnika zapala się po utraceniu przyczepności ze względu na zbyt nieodpowiednie warunki jazdy, takie własnie kilkurotne rzueceie autem czy też może czujnik walnął mi niespodziewanie, i dlatego wyleciałem z zakrętu? Jakieś sugestie? Ps. na szczęście tylko mocno podrapane zderzaki i jedna felga...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.