Skocz do zawartości

NieMaLipy1908

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 compact 1.9 bezyna . Rok 1999

Osiągnięcia NieMaLipy1908

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. NieMaLipy1908

    Brylok BMW

    Witam, poszukuje takiego bryloka http://zapodaj.net/cc9d24d426f12.jpg.html Gdzie mogę kupić ? Szukałem Ale nie mogę znaleźć :/
  2. Witam, w moim samochodzie: BMW e36 compact silnik: M43b19 mam aku, który cały czas pada (rzadko jeżdżę ale potrafi następnego dnia od naładowania się rozladowac) tj. CAR1 12V 55Ah 460A [EN] Posiadam aku Centra Futura 12V 60Ah 600A [EN] ( od zakupu, który był około 2 lata temu nie był wcale używany) Czy mogę go włożyć ? Alternator będzie w stanie ładować go ? Pozdrawiam
  3. Myślę, że nie jest opłacalne kupowanie tych części, ponieważ 13 KM nie będzie odczuwalne. Nie byłem na hamowani i nie wiem ile jest na dzień dzisiejszy, może seryjne 105 KM, czy może 90 KM, zauważmy, że silnik ma już 17 lat ( niby 180 tyś km przejechane ), więc dodatkowe "konie" mogą skrócić żywotność tej jednostki (pomijając bufor bezpieczeństwa).
  4. Witam, chodzi mi o jednostkę M43TU19/M43TUb19 - nie wiem dokładnie jakie jest prawidłowe oznaczenie. Mianowicie wszedłem na Wikipedię i zobaczyłem takie o to dane tego silnika. http://zapodaj.net/a27a8be82ba54.png.html I moje pytanie brzmi co to jest: wyższy stopień mocy ? I niby wtedy ma 87 kW (118 KM ) przy 5500 obr/min.
  5. No rozumiem, dziękuję za informację :)
  6. Byłem właśnie w samochodzie i przekrecilem kluczyk i pokazało -7 ℃.
  7. Klikałem wcześniej po przyciskach na panelu ( przycisk od włączania ogrzewania tylnej szyby itd ) i się zmieniała temperatura i została na -31.5 ℃
  8. Ale jest na zewnątrz około 10℃ , a pokazuje -31,5 ℃. Można to jakoś ustawić ?
  9. Witam, zauważyłem na zegarku, że wyswietla się jakaś temperatura po przekreceniu kluczyka do pozycji od palenia się kontrolek itd.( przedostania przed zapłonem) I chciałbym się dowiedzieć co to oznacza i dlaczego to jest . Posiadam BMW e36 Compact 316i 1.9 1999 rok http://zapodaj.net/67f2cca75fccb.jpg.html
  10. Przypadkiem (+) nie jest podany bezpośrednio do klaksonu, a (-) pociągnięty przez kierownice ? I poprzez naciskanie się obwód zamyka i trąbi ? Czy może dać (-) bezpośrednio z akumulatora przewodem do klaksonu (-) i sprawdzić w ten sposób, czy działa przejście (+) ? I na odwrót.
  11. To coś z przewodami ? Nie ma przypadkiem drugiego bezpiecznika od sygnału dzwiekowego np. Pod kierownica albo jakiś przekaźnik ? Bo po przewodach nie ma zbytnio jak sprawdzic, bo są zaizolowane z innymi ( pod maską z przewodami od świateł )
  12. Sprawdziłem na krótko klakson i działa. Wpiełem tą kostkę pomarańczowa na swoje miejsce. To może być taśmą kierownicy zerwana ?
  13. Polecam lekturę. viewtopic.php?f=68&t=120678 Witam, posiadam BMW e36 compact 1.9 1999 rok. Podobno M-pakiet. Ale jest nie cały, bo ktoś fotele wymienił na zwykłe i od spodu dyndają kabelki od podgrzewania foteli. Kierownica nie wiem , czy jest m-pakiet. Jest trójramienna. Nie interesowałem się tym wcześniej. Ale konkretnie: Nie działa mi klakson, sprawdziłem, a zarazem wymieniłem bezpiecznik i 0 zmian. Nie wiem, czy działa ten "ślimak", który jest pod maską, jest podłączony ale nie wiem jak go sprawdzić. Po odlaczeniu akumulatora zdjąłem kierownice ( nie cała) odkrecilem 3 sróbki i zobaczyłem, że nie jest podłączony chyba AirBag, nie podłączyłem go, ponieważ stwierdziłem, że jakiś powód jest, że jest odlaczony. Chciałem się spytać co zrobić dalej ? Tutaj zdjęcie jest : http://zapodaj.net/590a04125d49c.jpg.html Widać na zdjęciu taka pomarańczowa kostkę i nie wiem, czy podlaczyc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.