Skocz do zawartości

WojtekX

Zarejestrowani
  • Postów

    1 024
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E21 E34 E39 E38 E53/F10

Osiągnięcia WojtekX

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. popatrz na ukł. wydechowy i koniec silnika, powinno być coś widać
  2. WojtekX

    zmiana vin

    Pasoftem powinno pójść
  3. WojtekX

    E39 M52B20 Visco..

    gwint może pasować, ale to nie będzie chodziło poprawnie, w benzynie masz śmigło jak w samolocie, bardzo agresywne, w dieslu ten wentylator ma zupełnie inną konstrukcję, diesel jest mniej wymagający jeżeli chodzi o chłodzenie, nie kombinuj, bo nic z tego nie będzie
  4. WojtekX

    Układ chlodzenia

    sprawdzał ustawienia, czy tylko manualnie zmiana filtrów? Popatrz na odmę, ogólnie na cały układ dolotowy, może faktycznie jest tam jakaś nieszczelność która przy benzynie nie wychodzi
  5. WojtekX

    Układ chlodzenia

    to są błędy powiązane z dolotem/nieszczelność/odma, kiedy ostatni raz robiłeś przegląd LPG, wszystko wskazuje że raczej coś z nią jest nie tak, skoro na samej benzynie nic się nie dzieje
  6. WojtekX

    Układ chlodzenia

    moment w którym instalacja gazowa, w chwili przełączania się gazu, nakłada się lekko na pracujące jeszcze wtryski benzynowe, właśnie dlatego żeby nie było zachwiania, po przełączeniu na gaz i napełnienia układu po nocy, po pierwszym przełączeniu pokazuje się czasami problem, później już nie, bo gaz już był uruchamiany. Trzeba by się zalogować do int gazowej i zobaczyć temperaturę przełączenia na gaz jak się dogrzewa i co się dzieje z ciśnieniem wtedy na reduktorze
  7. WojtekX

    Układ chlodzenia

    a jak się zachowuje silnik w momencie kiedy z benzyny przełącza się na gaz, przepina równo/płynnie, czy ma zachwianie? Może masz mixa źle ustawionego w instalacji i przez krótki moment brak warunków do poprawnego spalania i wycina cylinder. Jak pracuje stabilnie na benzynie, to cewki bym zostawił w spokoju
  8. WojtekX

    E39 M52B20 Visco..

    jeżeli wszystko sprawdzone i sprawne, no to problem z visko
  9. WojtekX

    E39 M52B20 Visco..

    jeżeli chodzi o same rodzaje viskoz w M52 to były ze 3 rodzaje, wersje dla ciepłych krajów mocniejsze, wersje dla wentylatora 410mm, wersje dla wentylatora 420mm, bo różne były zakładane, więc trzeba by sprawdzić samą średnicę wentylatora, a najlepiej sprawdzić po Vinie, co tam pchali akurat. W zamienniku dostaniesz wiskozę do M52 jedną dla wszystkich, ale to też nie znaczy że nie można nad nią zapanować i poprawnie ustawić
  10. WojtekX

    E39 M52B20 Visco..

    Visco na Twoim samochodzie może być sprawne, każda viskoza ma zawór który jest sterowany blaszką która reaguje na temperaturę i otwiera ten zawór, niektóre mają regulację i pozwalają na jej precyzyjne ustawienie, sprawdzałeś u siebie czy masz regulację? jeżeli na termostacie masz wybitą temperaturę 92 stopnie, nie oznacza to że silnik będzie trzymał równo 92, będzie utrzymywał więcej, przy 92, realna na silniku będzie w ok. 94/97, ale z tego co podałeś temperatury, te 101 bez obciążenia to trochę za dużo, wygląda na to że wisko się spóźnia. Zaglądałeś też co się dzieje między chłodnicami klimy i wody?
  11. nie wiem jaką masz instalację, ale sprawdzenie podpięcia wtrysków gazowych jest proste, każda instalacja ma instrukcję podpięcia to przewodów sygnałowych wtrysków benzynowych, są po prostu cięte i jest to w kolorach jasno napisane, więc jeżeli jest podejrzenie błędu tutaj, sprawdzenie to 20 minut. Tym imbusem na reduktorze ustawiał ciśnienie na nim, ale przymulać może też przez samą mapę, czas wtrysków, no i te filtry też warto sprawdzić
  12. nie wiem skąd dokładnie jesteś, ale myślę że zatankowanie samochodu i pojechanie do warsztatu BMW, nie mówię o autoryzowanym, ale do chłopaków którzy je obsługują, powinno załatwić sprawę, to stare auto i warsztat który zajmuje się obsługą tej marki, znajdzie problem w 10 minut. 1 test drogowy, 2 pomiar układu hamulcowego, 3 weryfikacja zwieszenia, 4 wyważenie kół
  13. dobry przykład dałeś, zalecają po 30 tyś zmianę oleju a większość i tak się tego nie słucha, mimo że to dyrektywy ASO, żywotność świecy w głównej mierze zależy od warunków spalania, i na benzynie i na gazie, jak będzie ubogo będzie się szybko wypalać, jak ogólna kondycja silnika jest słaba, też będzie się uszkadzać. Zapchane filtry będą powodowały ubogą mieszankę, jak spojrzysz na komputer silnikowy, jak spojrzysz na komputer gazowy zauważysz wzrost ciśnienia na reduktorze, zależy co Ci się pierwsze odezwie, czy check sinika czy błąd w programie gazowym. " Milosz31WLKP" popatrz na temperaturę pracy reduktora, bo to parametr który się podczas jazdy zmienia, strojąc na wolnych może być dobrze, podczas obciążenia jak przepływ gazu rośnie, często spada temperatura do poziomu w którym normalne odparowanie gazu jest niemożliwe i zaczynają się chece
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.