Cześć, po zabawie z instalacjami INPA i DIS nadszedł czas na wypalanie DPFa niestety proces się nie powiódł, wymuszony proces włączony, ale nie aktywny. Dodam, że były zachowane wszystkie parametry wypalania temp. silnika, km/h, temp spalin. (informacja po odczytaniu raportów błędów) ponieważ nie ukrywam, że nie wiem gdzie mogę sprawdzić te parametry INPA i DIS. Z błędów z IMPA wynika według mnie, że czujnik ciśnienia pokazuje głupoty tzn ciśnienie między kolektorem a DPF miało różne wartości raz koło 0 oraz poniżej zera (chodzi o wartości do skorygowania ciśnienia) wartość do kolektora wydechowego jest stała zmienia się wartość przed DPF to normalne, ale nie dają mi spokoju te wartości ciśnienia przed DPF niższe niż wylotowe z kolektora wydechowego czy to realne?, więc myślę, że przydało by się wymienić ten czujnik bo bardzo przekłamuje i jak mam zrobić wypalanie, dodatkowo pojawił się mały problem tzn. 1) brak czujników w sklepach motoryzacyjnych więc zostaje allegro 2) otrzymałem info :D, że po wymianie trzeba zaprogramować ten czujnik, według mnie trochę to głupie, ale po wymianie w mojej BMW klocków i tarcz wcale mnie to nie zdziwiło. :duh: Proszę o informację na temat takiej wymiany tzn. czy trzeba wprowadzać jakiś parametry? Czy tylko wystarczy reset historii przebiegu? Bądź czy tylko sama wymiana i nić więcej :?: :)