Skocz do zawartości

velk

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 2006

Osiągnięcia velk

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dodam jeszcze tylko, ze dźwięk pochodzi z lewej strony silnika, jakby z okolicy klimatyzacji.
  2. Witam, Posiadam e87 120d 163km, chciałem zapytać czy u Was też tak jest że przy nagrzanym aucie gdy włączacie klime to czujecie, że auto ma duzo ciężej i nawet czasem szarpnie przy zmianie biegów bo jakby szybciej malały obroty gdy puszcze gaz. Wiadomo klima wtedy pracuje na maksa i pobiera duzo mocy ale wole zapytac czy tez tak macie? Gdy już schłodzi wszystko wraca do normy. Mam tez równomierne stukanie przy włączonej klimie ale później przestaje.
  3. Witam, Posiadam BMW E87 06r 120d 163km chciałbym sie dowiedzieć co to za dźwięk po odblokowaniu drzwi z pilota słychać z silnika? Słychać go również po zakończeniu jazdy gdy zamknę samochód. Nie ważne czy silnik zimny, ciepły ten dzwięk jest. Trwa chwilę potem chwilka przerwy i znów. Jakby to było zawsze odkąd posiadam samochód ale ostatnio jakby głośniej zaczęło buczeć. To może coś oznaczać? Dźwięk w filmiku. Pozdrawiam
  4. Sprawdziłem tez zaznaczone bezpieczniki i każdy jest ok, wysyłam zdjęcie dla jasności i czy wszystko mam ok. Resztę uda mi się sprawdzić innym razem bo słabo z czasem
  5. Ja właśnie mam wrażenie, że on w ogole nie chodzi a jak chodzi to cicho i jednostajnie. Ciężko dostrzec przez obudowe a nie mam na miejscu kluczy, żeby odkręcić. Jeżeli działa to na każdym etapie tak samo czyli na wyłączonej, włączonej i stopniowo zmniejszanej temp a poźniej znów na wyłączonej jakby nie ma różnicy w głośności chodź nadal wydaje mnie sie, że nie działa. Jedynie to słychać różnice w pracy silnika ale to pewnie normalne bo załącza się spreżarka klima czy coś w stylu. Kody błędów bedą mógł sprawdzić też w późniejszym terminie bo sam nie mam kompa. A stan płynu sprawdzałem dokładnie tak w zbiorniczku i ta bojka wypływa tak jak powinna. Vin: PV42345 grudzien 2006
  6. Witam, Posiadam BMW E87 120D 163km 06r. Wczoraj miałem sytuacje gdzie po godzinnej jeździe w "trasie" ze stałą prędkością wjechałem do miasta z ogromnymi korkami toczyłem się praktycznie z 45-60min a temperatura na zewnątrz była ogromna, w trasie było ok ale po mniej wiecej 40 minutach korku zaświeciła się pomarańczowa kontrolka temperatury wody, auto weszło w tryb awaryjny bodajże bo nie przyspieszało. Po mniej wiecej 10 minutach zaświeciła się czerwona kontrolka i wtedy od razu zatrzymałem sie i wyłączyłem silnik. Taka sytuacja spotkała mnie pierwszy raz. Po 3h wróciłem do samochodu. Poziom płynu chłodniczego w normie, wszędzie sucho. Odpaliłem i postanowiłem wrocić tą samą trasą do domu lecz juz w nocy, chłodniejsze warunki i było ok. Kontrolki się nie zapaliły. Osobiście obstawiam, że w korku nie włącza mi sie wentylator chłodnicy bo tak szczerze go nie słychać, dzisiaj odpaliłem auto włączyłem klime na full a wiatrak cicho a temperatura jest konkretna, auto stoi w słońcu wiec powinien się raczej załączyć. Od czego mogę zacząć, żeby dojść do tego dlaczego nie działa wiatrak? Dodam, że jest podłączony :)
  7. Bateria w sensie ten akumulatorek, tak? Pytanie tylko jakbym nie zdarzył wymienić i całkiem padnie to odpalę auto? Czy tylko nie otworze drzwi z pilota?
  8. Witam, odgrzewana temat bo chyba nigdzie nie mogę znaleść info co dokładnie zrobić… auto mam już 6/7 lat (e87 120d 06r) nigdy nie miałem tej ikonki… jeżdżę dużo wiec to nie problem małych tras. Posiadam pilot z akumulatorem i jakby nie wiem czy on padł czy ładowarka która go ładuje podczas jazdy? Są może jakieś bezpieczniki które warto sprawdzić? Możecie mnie nakierować od czego zacząć? Auto otwiera i zamyka normalnie jak zawsze, odpala normalnie. Boje się, ze padnie całkiem i nic nie zrobie a nie mam zapasowego. Pozdrawiam
  9. Ale naprawdę jesteśmy zdziwiony co ma skręcanie w lewo (bo tak jak wcześniej pisałem w prawo tego nie ma) do wiatraka? :D jakies przeciążenie się wytwarza i złe się ustawia czy coś
  10. Zwracam honor bo szczerze jakoś nie mogłem w to uwierzyć, ze może to być wentylator ale dzisiaj rzeczywiście całkowicie wyłączyłem nawiew i cisza…. Teraz moje pytanie jak to naprawić, żeby nastała cisza?
  11. Zauważyłem, ze na zakręcie przy dodaniu gazu jakby na sekundę znika owe gwizdanie i po puszczeniu znów wraca. Chce dolać płynu, żeby podnieść jego poziom do Max. Jaki polecacie? Na korku mam ATF lecz który dokładnie musi być? Jaka normę spełniać?
  12. Witam, mam problem który pojawia sie w zimowych temperaturach chyba juz nawet rok temu ale jakos to zlekceważyłem ale teraz temat wrócił i chyba trzeba to zbadać, pewnie ostatecznie trafie do mechanika ale w najblizszym czasie nie moge oddac na dłuzej samochód, więc chciałbym podyskutować tutaj co to może być. Dodam tylko, że na przeglądzie nigdy nikt nie zwrócił mi uwagi, wiec albo trafiam na kolesia który ma wywalone albo nie jest to tak poważnego... Ale do sedna... świeżo po odpaleniu gdy temperatura jest w okolicach zeru przy skrecaniu w lewo cos jakby gwiżdże, przy skręcie w prawo tego nie ma. Gwizdanie sie nie nasila wraz z mocniejszym skretem jakby jest tak samo. Ustaje po mniej wiecej 5min jazdy. Moze słychać ale bardzo delikatnie albo jestem juz teraz przewrażliwiony bo to trzeba na wyłączonym radiu i sie skupic. Gdy krece w miejscu kierownica tego nie ma. Płyn wspomagania sprawdzałem i jest na poziomie min wiec jakby łapie sie przedziale. Dodaje filmik gdzie jestem na rondzie i słychać ten gwizd co to może być?
  13. Witam, ostatnio mam problemy z akumulatorem i ogólnie prądem. Zaczynając od początku w trakcie tych mrozów raz padł mi akumulator i samochód nie odpalił. Akumulator wyjąłem, podładowałem prostownikiem, włożyłem i wszystko grało aż do teraz bo od tygodnia mniej więcej 3 razy w różnych odstępach podczas jazdy pojawiła mi się kontrolka akumulatora (ładowania) dosłownie na 2 do 5 sekundy i później cisza. Wiem co oznacza kontrolka bo to brak ładowania akumulatora i samochód może po prostu sie zatrzymać bo skończy się prąd lecz ja oprócz tych kontrolek na sekundę nie widziałem innych objawów, żeby działo się coś niepokojącego. Światła świecą tą samą jasnością, w środku z elektroniką ok, odpala normalnie. Podjechałem do mechanika lecz jedynie co zaproponował to wykręcenie alternatora i diagnozowanie ponieważ błąd gaśnie i inaczej nie jest w stanie tego sprawdzić a auto potrzebne i nie chce ryzykować awarii podczas jazdy. Miał ktoś taki przypadek? Klemy trzymają dobrze.
  14. Wymiana klocków tez jest potrzebna? Nie wystarczy sam czujnik? Klocki jeszcze sporej grubości, szkoda wymieniać... A czujnik jest tylko na jednym kole? Czy na każdym osobno?
  15. Czujnika nie wymieniałem :/ nie miałem pojęcia ze działa to na takiego zasadzie ze czujnik tez trzeba wymienić. Wymiana czujnika pomoże?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.