Skocz do zawartości

piotrc

Zarejestrowani
  • Postów

    244
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrc

  • Urodziny 03.09.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30, 520xd..
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia piotrc

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. u mnie w domu wygląda to tak (na instalacji 10 kWp) Energia zużyta w roku 2021: 1933 kWh Energia zużyta w analogicznym okresie poprzedniego roku kalendarzowego: 8392 kWh z ciekawostek - na firmie mam instalację 50 kWp, kilka dni temu rekordowo wyprodukowała w ciągu jednego dnia 392 kWh (latem oscyluje przy 350 kWh);
  2. jechałem w week tą trasa na północ włoch; w okolicy gardy zaskoczenie; na polskich blachcach TMY, i4; kia ev; po drodze jedno tankowanie (jechałem dieslem); tam gdzie była przerwa na szamę lub inny postój były dostępne wolne stacje ładowania;
  3. Ludzie dopłacają bezkrytycznie za wiele dodatków.. btw alcantara jest super, tylko dlaczego BMW nie robi foteli w full alcantarze? obija tylko boczki, a siedzisko i plecy lecą na welurze (?), notabene zupełnie odwrotnie niż audi; a co do braków wyposażenia tesli - dziwi mnie fakt, że na tyle sprzedanych aut jest tak mało firm zajmujących się produkcją "zamienników" DIY plug & play do tesli; jest mało firm zajmujących się doposażaniem, personalizacją itp.. szczerze to widzę tutaj duże pole do zgarnięcia grubego hajsu.
  4. so.. dodam swoją opinię na temat TM3LR; Model po lifcie 2021r. Wypożyczyłem auto na dwa dni, głównie wziąłem teslę bo była jednym z najtańszych w ofercie, a dodatkowo ciekawość itp.. Nie ładowałem, dostałem z baterią 90%, oddałem z niecałym 30%.. Ogólnie - przekazanie auta, uruchomienie, stan licznika i baterii - wszystko na apce, więc duży plus za brak styczności z typowym biurem typu hertz; Idziesz na parking, włączasz appkę, otwierasz auto i thats it. Sterowanie z tableta - navi - 5/5, Jak dla mnie wadą był brak pokrętła potencjometru radia.. Sterowanie klimą z tableta - ok; Wycieraczki - włącznik na dźwigni, reszta z tableta... dziwnie, może kwestia przyzwyczajenia. Napęd - 5/5, fajnie przyspiesza, fajnie hamuje, fajnie skręca. moc dostępna w każdym momencie, duży plus. jeździło mi się podobnie jak poprzednim audi. Po powrocie do bmw wyraźnie czułem mułowatość 2.0d :mrgreen: Wygląd zew - kwestia gustu, już wcześniej pisałem, że nie mój styl.. Wnętrze - ascetyczne, może się podobać, bo zmierzchu nie mogłem się przyzwyczaić do braku zegarów przed kierownicą jak szukałem z jaką prędkością jadę i jaki jest speed limit, w dzień nie było tego problemu. Fotele - skaja jak skaja, ogólnie za miękkie jak dla mnie... Schowki na konsoli środkowej - ok, głębokie, może jakiś organizer by się przydał.. Drzwi bezramkowe - przy deszczu i uchylonej szybie, woda leci do środka, ale to chyba wszystkie bezramkowe tak mają. Ogólny feeling - auto ciche, przyjemnie się tym jeździ. Nie zauważyłem "trzasków" czy innych dziwnych odgłosów. W BMW się zdarzają z okolic deski rozdzielczej.. Feeling wnętrza - jak dla mnie za surowe. brak tzw otulenia kierowcy jak to jest w bmw czy audi. Materiały w tesla są ok, ale wracając do bmw, kierownica leży w dłoni zdecydowanie lepiej, tunel środkowy, wykończenia z alu, alcantara itp tego zdecydowanie brak w tesli. Podsumowanie - czy bym kupił? TAK - ale nie za 250-300k.. mam już swój wiek i lubię tę odrobinę komfortu.. auto w wykończeniu trochę przypomina tańsze auta, wcześniej gdzieś brałem nowe Tipo.. podobny poziom feelingu wnętrza. BTW - widziałem genesisa gv60 i na ulicach i w jakimś "markecie" był showroom, mimo, że nie gustuję w takich mini suvach, auto zgrabne, ładne (trochę podobne do macana), interior duży plus..
  5. grubo, performance :twisted: :cool2: jestem ciekaw porównań do TM3
  6. Dobry art :cool2: niezły zarobek jak na "bańkę i wydmuszkę". nagłówek po Polsku mógłby brzmieć "jak zarobić ale się nie narobić" :D btw - skoro model 3 oraz Y stanowią 90% sprzedaży oraz zysków, model S i X to margines; tesla pewnie główkuje nad liftingiem / poszerzeniem oferty, żeby nie nastąpiło "zmęczenie materiału" tzn znudzenie się modelu, jego powszechność (w wybranych rejonach / segmentach), brak świeżości.
  7. Śmiejesz się ale tak się dzieje. Blogjer influenser Nitro rozwalił swoje niebieskie M3. Policzyli mu szkodę całkowitą. Auto oddał a oni już zaczęli je klepać i ktoś kupi =) Ale elektryk rozwalony to wydaje mi się że będzie na śmietnik. czyli jednak lepiej klepać szkody całkowite i jeździć ulepem? to po co jest cały dział "Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż" i wklejane tam zdjęcia z aukcji z usa ku przestrodze...
  8. widziałem to auto kilkukrotnie w norwegii, mega "ostentacyjne"; ten wielki grill a'la rolls.. robi wrażenie i przyciąga uwagę.. nie wiem kto to kupuje, być może sprzedaż dyktuje brak konkurencji.
  9. masz tak z każdym produktem który kupujesz? czy jest produkt, który kupujesz, a został wyprodukowany poza ue - czysty etycznie? zwykłe jeansy / buty / odzież które kupujesz pewnie z jakimś cool nazwiskiem na metce - zatruwają rzeki, wyzysk dzieci, kominy w fabrykach nie posiadają filtrów.. ogromne wycinki lasów deszczowych - pod uprawę bydła, produkcję oleju palmowego..
  10. "Kriss33" - zwracam honor; wczoraj byłem u znajomego, ma taryfę c11 i za wrzesień dostał na rachunku 2,31 za kWh :roll:
  11. to pokazuje kierunek zmian.. five star hotel będzie chciał przyciągnąć klientów na długie weekendy w "kurorcie", to będzie inwestował w ładowarki.
  12. miał być system łączony, dla siebie + dostępny dla klientów, taki chwyt marketingowy i pro eko itp. nawet jak ktoś podjedzie elektrykiem na godzinę to coś się doładuje.. btw wczoraj trasa one way 450 km.. z czego pierwsze 380 km w 3h.. :nienie: spalanie wg kompa 9,5/100 km = 76 zł/100 km
  13. na bookingu jest opcja zaznaczenia hoteli z ładowarką. kilka lat temu w usa byłem w podrzędnym hotelu gdzieś na trasie, mieli na swoim parkingu SC (tesli) i reklamowali to jako zajebisty atut. sam przez chwilę myślałem czy nie ustawić słupka wallboxu dla swoich klientów.. ale nie kupiłem elektryka, a postawienie wallboxa dla ideii.... :duh:
  14. sprawdziłem na fotce, to jednak było 316d; nie napisałem, że to jedyna różnica pomiędzy tymi autami, bo różnic jest więcej. ale "mniejsza" stabilność po prostu była od razu zauważalna na autrostradzie; może to jednak wynikać z innego zawiasu czy z innych kół (w 3-er były balony);
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.