Skocz do zawartości

nash5009

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nash5009

  • Urodziny 01.01.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 3.0d '08
    E46 316Ti Compact '01
    ex-E61 525d '04
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Osiągnięcia nash5009

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Potrzebuję pomocy znalazłem kiedyś paczkę "INPA 5.02 Update NCS 401 Standard Tools 2.12" którą używałem bez problemów przy E46 (N42) i E60 (M57 2,5D 177KM) chciałem użyć tej samej inpy do E70 również silnikiem M57 (235KM) lecz mam problem INPA 5.02 F6->E70->engine-> 1)DDE 5.0 Requested control unit: 'D50M57D0/V1.00,D50M57A0/V4.00,D50M57A1/V4.00,D50M57C0/V2.00, D50M57B1/4.00,D50M57E1/V5.00,D50M57E0/V5.00' not found. Control unit found: 'D62M57A0'. Program will be stopped! 2)DDE 6 Requested control unit: 'D60M57D0,D62M57B0' not found. Control unit found: 'D62M57A0'. Program will be stopped! jest to E70 z 2007r oznaczenie wg ISTA+ m57d30o2 Kabel sprawny bo działa z ISTA+,BTOOL pewnie jakiś bibliotek nie mam, ktoś pomoże?
  2. Gdzie szukać problemu jeśli zewnętrzne lusterka się nie przyciemniają natomiast wewnętrzne działa poprawnie. Wkłady mam z wtyczką 4 pinową a na lustrze widać że jest taka brązowa warstwa. Grzanie lusterek działa. Jest jakiś bezpiecznik?
  3. dziś powtórzyła się z rana akcja... ale... dziś przed wyjściem z domu upadły mi kluczyki na ziemię. Po trzech próbach odpalenia auta wyciągnąłem kluczyk, "opukałem" go o rękę i zaskoczył muszę obejrzeć kluczyk czy nie ma zimnych lutów.
  4. czyli mam drzwi do sprawdzenia dzięki
  5. pytanie czy w E70 obie kieszenie w drzwiach (lewa prawa) są podświetlane czy tylko kierowcy bo to właśnie jest u mnie?
  6. niem mam nic wpiętego w instalację, puki co wymieniłem obudowę kluczyka. przy kolejnej takiej akacji zmienię kluczyk. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.
  7. Od jakiegoś czasu jestem właścicielem X5. Problem w tym że raz na jakiś czas (np raz na tydzień) nie moge odpalić auta. Wczoraj miało to miejsce po 2 dniach postoju, tydzień wcześnij po 8h spędzonych w pracy do której dojechałem autem. Otwieram auto z pilota, wkładam do "stacyjki", zapalają sie kontrolki, wciskam przycisk START/STOP i ... nic tzn nie kręci. Druga próba, trzecia ... za chwilę pojawia się masa błędów tj 4x4, kierownicy itd. Wyciągam kluczyk, wkładam go do stacyjki, naciskam START/STOP i ... odpala. Kiedyś pisałem o podobnym problemie w E61 ale nikt najwyraźniej nie spotkał się z podobnym przypadkiem - podobnym bo tam po włożeniu kluczyka do stacyjki było ZERO reakcji, nawet zegary się nie uruchamiały tzn nie zapalały sie ikonki "testowe". Ten problem wystąpił tylko 2 razy i potem do momentu sprzedaży wszystko działało.
  8. odgrzeję kotleta ponownie. jak to z tymi kreseczkami przy obrotościomierzu? też mam tylko 4 kreseczki które nie zmieniają swojej ilości - mam X5 w dieslu :) w E61 525d było to ewidentnie dynamiczne.
  9. nash5009

    dach panoramiczny

    a spotkał się ktoś z problemem gdzie panorama otwiera się tylko do połowy? wszystko inne działa tj. podsufitka chowa się cała, tryb wentylacji działa (podnosi obie szyby do góry), wszystko się potrafi zamknąć ... lecz gdy chcę otworzyć cała panoramę, naciskam przycisk, szyba się przesuwa do połowy po czym staje, naciskam drugi raz... próbuje ruszyć lecz widać jak napotyka jakiś opór po 5mm i staje.
  10. zakupiłem jakiś czas temu auto i zauważyłem mokry dywanik po stronie pasażera z przodu. Myślałem że to zatkany kanalik z panoramy wić wywaliłem fotel i wysuszyłem podłogę. Następnego dnia zalałem płynu do spryskiwaczy i na wieczór sprawdziłem czy podłoga sucha... i co ? całe 5L płynu pływało sobie po podłodze. Na dzień dobry zastosowałem obejście problem w postaci odłączenia rurki od pompki i zaślepieniu obu końców. "Woda" lała mi się gdzieś spod deski na wysokości dmuchawy/schowka pasażera z takich białych rynienek którędy poprowadzone są wiązki kabli. Przerabiał ktoś temat? Pytam bo nie bardzo wiem widziałem tam ten wężyk a może to kwestia poprawienia połączenia. Generalnie znalazłem gdzieś na forum link opisujący naprawę poprzez puszczenie nowego wężyka ale nie bardzo wiem ile go trzeba zakupić... może jest jakiś zestaw naprawczy. link: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70-x5-xdrive35i-sav/repair-manuals/61-general-vehicle-electrical-system/61-71-windscreen-washer-system/EswtqUZM
  11. mam podobny problem, lewe lusterko działa tylko na boki, góra dół już nie. Zamówiłem właśnie silniczek z chin. pytanie dodatkowe, czy po wrzuceniu wstecznego powinno sie lusterko opuszczać w dół? jedno lusterko? oba?
  12. Dzięki wielkie za sprawdzenie. pozdrawiam
  13. mogę prosić o sprawdzenie L068840 ? z góry bardzo dziękuję
  14. vin: B408590 masz rację, dla kombiacza jest ten sam dyfer, a dla sedana są dwa. E61 01 Exch. final drive I=2,65 1 33107542515 <- ten mam popsuty u siebie w aucie For vehicles with Automatic transmission S205A=Yes 01 Exch. final drive I=2,65 1 03/2007 33107542515 E60 01 Exch. final drive I=2,56 1 33107521660 For vehicles with Automatic transmission S205A=Yes 01 Exch. final drive I=2,65 1 03/2007 33107530898 <- ten kupiłem pytanie ... czym to się różni?
  15. Pacjent: E61 525d manual 2004r. Stuka mi dyfer. Namierzyłem dyfer z takim samym przełożeniem 2.65 ale tak patrzę po oznaczeniach to wychodzi że jest to część od E60 525d AUTOMAT. No i teraz pytanie do fachowców... uda się to założyć do E61? będą z tym jakieś problem podczas eksploatacji? Patrząć na realoem to dość że są inne numery dyfrów dla manuala i automatu, to jeszcze jest inny nr dla E60 i E61 ... czyli 4 różne dyfry. Przerabiał ktoś temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.