Skocz do zawartości

tracer955

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 n46 2004
  • Lokalizacja
    Kościan

Osiągnięcia tracer955

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdź cewki, u mnie też lekko się dlawil az pewnego dnia wyskoczył check engine. Rozgrzej auto wrzuć 4 lub 5 bieg i mecz go ruszając lub wolno jadąc z gazem w podłogę i w końcu ta słaba cewka się podda, sprawdź na kompie która to i wymień. No i valvetronic do kontroli też bo różnie może być.
  2. Ludzie wy to tak na serio? Parę lat temu kupiłem na allegro zamiennik za 15zl który wygląda na pierwszy rzut oka tak samo jak org i jeździ do dziś i wygląda też. Nie widzę najmniejszego sensu kupowania org tylko po to żeby ktoś w nocy podszedł ze śrubokrętem i sobie go zabrał.
  3. U mnie też pojawia sie błąd 2a70 i to praktycznie cały czas, ledwo co wykasuje, za chwile znowu jest, nie musze nawet nigdzie jechać. Nie czuje z tego powodu zbyt dużych zmian, może lekkie zamulenie poniżej 3000 obrotów i może deko za wysokie spalanie. Z tego co tu poczytałem to nie silniczek VVT, co proponujecie wymienić ? Czujnik wałka?
  4. Czy działa ten silniczek czy nie to nie wiem, niby go nie słychać ale auto jeździ normalnie i błędy nie wyskakują, a jakby nie działał to chyba coś by się działo ? brak mocy czy coś takiego ? EDIT!! 1. Dziś trochę pooglądałem dokładniej to wszystko i: po włączeniu zapłonu nie słychać kompletnie jakoby VVT sie ustawiał, słychać natomiast pisk i kilka razy jakis ruch z tego miejsca : https://zapodaj.net/8bcaba3611c65.jpg.html a o ile dobrze myśle jest tam przepustnica, tylko nie mam pewności czy ona wgle powinna wydawać jakieś piski i tym podobne, czy to może cos zaraz obok niej. 2. Druga sprawa to taka że pobawiłem się INPA i okazuje się że adaptacje silniczka można robić tylko na wyłączonym silniku (nie wiedziałem wcześniej że ma to znaczenie i przez długi czas myślałem że inpe mam zepsuta jakąś..). Na dodatek słychać wtedy jak owy silniczek VVT się ustawia a raczej próbuje i w moim przypadku raz mu się to udaje a raz nie i wtedy są błedy 2a63, zaś gdy według inpy ustawi on się prawidłowo to tak czy inaczej nie słychać go na zapłonie. Dziwi mnie fakt właśnie że raz się ustawi normalnie bez błędów a raz wcale, mimo wszystko tak czy inaczej auto działa bez zmian. Fajnie jakby ktoś mógłby mi to w miare prosty sposób wyjaśnić. Dodatkowo pojawia mi się czasem błąd 2a70 co nie ma jednego wyjaśnienia z tego co poczytałem może to być czujnik wałka a może silniczek a może wiązka itp itd. No i inpa nie pokazuje mi też aktualnych wskazań silniczka https://zapodaj.net/73cfd699000fc.jpg.html po naciśnięciu F5 lub F6 nic się nie dzieje lub cały program się zawiesza. Mimo wszystko ciągle pokazuje 0.000. Fajnie by było jakby ktoś wytłumaczył mi od czego jest F7(podejrzewam że od zapisania ustawień silniczka po zmianie ręcznej?). Czekam na wasze odpowiedzi o co tutaj w tym wszystkim może chodzić. Zakładam że pewnie silniczek do wymiany, ale chciałbym mieć pewność że nie okaże się to jednak czujnik czy wałek czy inna rzecz z całego układu VVT.
  5. Nie ma się czego bać bo jak nie będziesz jakoś głęboko wiercił to nic tam nie uszkodzisz a skoro i tak masz do wymiany to gorzej już z nim nie będzie. Ja nawet tego z auta nie zdejmowałem tylko zrobiłem dwie dziury na szybko i wcisnąłem WD40 sporo i od tamtego czasu ręką odjął. Problemami tych silniczków jest właśnie to że się 'zawieszają' od syfu, czasu itp. wychodzi na to że WD40 trochę to po prostu wszystko w środku nasmaruje.
  6. https://zapodaj.net/15b59017538e6.jpg.html Nr 1 to dobra dziura, numer 2 nie radze bo można coś uszkodzić(ja byłem blisko).
  7. Komplet uszczelniaczy o ile się nie mylę to nawet mniej niż 100 wychodzi i to z porządnej firmy, kwestia jest tutaj robocizny, niestety mało kto chce to robić bez zdejmowania głowicy (przynajmniej w moim mieście). A co do oleju Motul czy Valvoline to te oleje chyba są bardzo podobne jeśli chodzi o jakość.
  8. Wczoraj ręczny cały ogarnąłem na nowo, w obu kołach reczny trzymał dobrze na sprężynach jedyne co to w prawym kole okładzina odkleiła się od reszty ręcznego, tak czy inaczej szarpanie nadal czasami występuje więc to nie to.
  9. ale czy przypadkiem gdyby one się wysypały to niemiałbym takiego szarpania jak z filmiku przez cały czas?
  10. Ja silniczka nie wymieniłem tylko zrobilem w nim 2 dziurki, małym wiertłem tak aby zmieściła się tam rurka od WD40, psiknąłęm w obie i od tamtego czasu ani razu jeszcze eml czy żaden check engine się nie pojawił.Kto będzie ten sposób próbował to polecam zrobic tylko 1 dziurke i to z lewej strony tj bliżej wtyczki zasilania tego silniczka. Olej we wtyczce - tej obok korka oleju - też mam i czy to po wyczyszczeniu czy bez czyszczenia auto działa tak samo.
  11. tracer955

    Falowanie obrotów N42B20

    U mnie też tak się działo, okazało się że korek od oleju był źle dokręcony i tak reagował silnik na lewe powietrze
  12. Co panowie sądzicie o tym? Mam podobnie tak ten z filmiku z tym że u mnie takie coś jest raz może dwa w ciągu dnia a tam cały czas ale potrafi 'walić' ostro. Jakieś sugestie co to może być?
  13. Witam, zna ktoś warsztat który się tego podejmie w woj. WLKP ? Dokładnie jestem z Kościana (między Lesznem a Poznaniem) .
  14. Witam, wcześniej była mowa o czujniku walka mimośrodkowego a mnie chodzi o tą wtyczkę od tego czujnika, to co jest obok korka wlewu, uszkodziła się delikatnie, może ktoś rzucić numerem części?
  15. Witam, poszukuję dobry warsztat do n46 możliwie jak najbliżej Kosciana. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.