Skocz do zawartości

Joljanda

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 7 E320i

Osiągnięcia Joljanda

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź! Sensor oelstand zapala się rzadko: czasem zaraz po opaleniu auta, a czasem po zgaszeniu. W zasadzie tylko w tych dwóch sytuacjach. Dziś zapalił mi się raz właśnie po zgaszeniu silnika. Jeśli idzie o poziom oleju to jest tak, że mimo iż niby olej prawie nie ubył w ciągu parunastu tysięcy, to troooszkę dolałam przed wymianą, do której się szykuję we wrześniu/październiku. Aktualnie poziom jest dokładnie w połowie między min i max. Jeśli zaś idzie o tykanie, to dzisiaj wzięłam męża na przejażdżkę i on nic nie słyszał. Może mam za dobry słuch.... ale faktem jest, że tykanie nasila się po dłuższej jeździe. A tak w ogóle, czy lekko nierówna praca (mój mąż też tego nie zauważa) może być spowodowana zniszczonymi przewodami wysokiego napięcia?
  2. Bardzo proszę doświadczonych posiadaczy BMW 7 730i o radę w sprawie dziwnego odgłosu spod maski. Otóż wczoraj silniczek prócz standardowego mruczenia zaczął wydawać taki delikatny odgłos tykania podobny do dźwięku tykającego szybko zegara. Dźwięk jest dość cichy ale zauważalny, a jego częstotliwość zależy od obrotów. Martwię się, że może coś z zaworami nie tak... Silnik nie chodzi idealnie równo, ale kable mam w masakrycznym stanie i może to kwestia tych kabli, że nie pali mi na 1 cylinder? Ale czy to by miało związek z tykaniem? Bardzo proszę o rady. Poza tym wyświetla mi się "sensor oelstand" od czasu do czasu, a olej jest (w ogóle nie bierze oleju) i to czyściuteńki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.