Skocz do zawartości

Zibski

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530xi 2006
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zibski

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Mi na H&R w XDrive nic nie ociera, felgi 18". Może w przypadku Eibacha jest ten problem... Twardo jest ale jazda zupełnie inna :) Maatu : Ładny kolor auta, zazdrosze :)
  2. https://www.bmwdoctor.ru/тюнинг/коллектор-равнодлинный-supersprint/ Znalazłem kiedyś na amerykańskim forum że robią repliki. Koszt około 1000zł. Z tego co pamiętam będziesz miał błędy braku katow ale da się to wykodowac. Poczytaj fora US, oni tam ogarniał wielokrotnie
  3. Panowie, Serwis BMW nie poradził sobie ze znalezieniem numeru części spinki osłony pod autem, ja też próbowałem w realoem i etkbmw i nic :( Osłona ciągle mi się opuszcza a zaraz wyprawa w góry, więc zwracam się do Was z prośbą o pomoc w znalezieniu części. W spinkę tą wchodzi wkręt który trzyma i osłonę pod silnikiem i pod skrzynią biegów. Spinka wygląda tak https://drive.google.com/file/d/1ULEkhhEkiQo6tpo1eqBOUcQZovpJGXEV/view?usp=sharing Są dwie takie i znajdują się w tych miejscach (zaznaczone czerwonymi okręgami) https://drive.google.com/file/d/1GICbcX71wQ5fROsarqBMHRJOhbUCPDrn/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/166GS8x5lE6i-DECpT2IggPmYGxZv6F1x/view?usp=sharing
  4. Problem rozwiązany dzięki Klinika LPG. Winowajca okazała się instalacja LPG, a konkretnie podstawki na których były zamontowane wtryskiwacze benzynowe. Po usunięciu ich i włożeniu wtryskiwaczy w oryginalne gniazdo problem ustał.
  5. Kompresje sprawdzałeś? Ostatnio widziałem powyginane korbowody przez uszkodzony czujnik spalania stukowego...
  6. Troche dużo, ja za pompe dałem 1000 zł. Coś więcej robiłeś czy bierzesz części z ASO?
  7. https://drive.google.com/file/d/0B2VPVwIhSAjvUkJVYWF6MU1SbXc/view?usp=sharing Bezpiecznik F13, po wyjęciu powinno wysypać całą mase błędów DSC, ABS, etc - te systemy nie będą działać więc uważaj. Dodatkowo może spowodować załączenie wycieraczek, musisz wtedy wyciągnąć bezpiecznik od wycieraczek - F16. Daj znać jak poszło.
  8. Najlepiej zrobić komplet sprężyny + amortyzatory. Ja mam H&R sprężyny i amorki Bilstein. Zobacz czy do Ciebie są dostępne sprężyny Eibach, ogólnie trochę bardziej komfortowe. W internecie znajdziesz katalogi części bez problemu. W razie pytań, zapraszam na priv.
  9. Masz M54 prawda? W linku poniżej wrzuciłem schemat układu paliwowego. Mam nadzieje że pomoże. https://drive.google.com/file/d/0B2VPVwIhSAjvRWMwZ3hGX0lSWFk/view?usp=sharing
  10. Kondensacja może wystąpić jeśli powierzchnia jest chłodniejsza niż otoczenie (przy stałym ciśnieniu). Zauważ że para wodna się kondensuje (skrapla) na zimnych rurach, nie a nie ciepłych. U siebie zauważyłem parę spod grilla kilka razy i zawsze uważałem że woda z drogi chlapnęła na chłodnice i woda odparowuje. Dzisiaj też to zauważyłem aczkolwiek nie było wody na ulicach... płynu w zbiorniczku mi ubywa więc może znalazłem przyczynę.
  11. Prawa postukuje na szybszych lewo-skrętach. Już czeka nowa w pudełku w garażu, patrząc na dostępnośc tych części i ceny z ASO warto je mieć jak tylko zacznie stukać. Po pierwszych symptomach przejeździłem jeszcze rok aż zaczęło mnie to irytować.
  12. Dzięki za szybką odpowiedź. Rodzi mi się pytanie, różnica między tym zestawem a tym o którym pisałeś wcześniej na ET20 to 3mm głębiej w nadkolu dla style260. Różnica to szerokość felgi 8" vs 9,5" tył. Z tym że 9,5" to 241mm gdzie opona ma 245. Więc tak myślę że nie powinno być problemu skoro rant nie będzie wystawał ponad szerokość felgi. Jakie miałeś opony na tamtym zestawie? Korzystam z takiego kalkulatora http://www.rimsntires.com/specspro.jsp
  13. Panowie a co myślicie o styling 260 z oponami 245/40/18? Pytania są dwa - czy wejdzie na obniżonym zawiasie? Czy naciąg z tyłu nie spowoduje zmniejszenia obwodu koła? Przód 8,5x18 ET 29 Tył 9,5x18 ET 23
  14. Jesteś pewny że kolektor wejdzie? Mi się wydaje że trzeba będzie modyfikować, z tego co pamiętam tak pisali na e90post.com Kibicuje Ci i chętnie się dołączę bo silnik ma potencjał. BPC wykręcili go do ponad 500KM ale około 350 sprzęgło się poddało a około 500 skrzynia manualna z 325i Dobrze jakby ktoś mógł porównać uszczelki kolektora wydechowego, to by dużo powiedziało... Polecam linki poniżej http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1290576
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.