Skocz do zawartości

Seba78

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F36 - 428i Grand Coupe xDrive

Osiągnięcia Seba78

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Odkopie troche trupa :) BMW 428i GC XDrive, 2015 r. 82 000 przebiegu, pakiet M, zawieszenie tradycyjne, nie działa możliwość zmiany trybu jazdy w czasie jazdy. Dawno sie tym nie bawiłem, a wczoraj zaskoczyła mnie możliwość braku wyboru. Pojawia się ona po przekroczeniu 20 km/h. Na ikonie na wyświetlaczu silnik i skrzynia w kolorze szarym. Olej w skrzyni zmieniony przy 60 000km. Przeglądy olejowe w silniku co 15 000km. Pomoże ktoś coś?
  2. Powiem tak - dopóki nie miałem, nie przeszkadzało mi wyciaganie kluczyka i otwieranie auta, teraz do każdego auta podchodzę do klamek i dziwię się, że się nie otwiera. Człowiek przyzwyczaja się natychmiast.
  3. Hej Pierwszy problem w mojej 4, jakieś 10 dni temu przestał działać dostęp komfortowy, nie działało otwieranie, zamykanie, otwieranie kufra nogą czy z pilota, zamykanie kufra kłódka. Auto pojechało do serwisu na gwarancję, okazało się że padła antena od dostępu ukryta w progu. Wymieniona na gwarancji. Ale co jest ciekawe - Pan z BOKu poradził dokupić przedłużenie gwarancji w przyszłym roku. Na pytanie czy coś się z 4 dzieje, odpowiedział że nie, ale Pan wykupi.
  4. Moje 3 grosze... Nowym mustangiem nie jeździłem ale mam kontakt z amerykańską motoryzacją od ponad 10 lat. Miałem Jeepa Granda WJ, potem Dodga Rama 2500 Cummins. Oba kupione nowe. W tym czasie brat miał poprzednie X5, następnie obecny model X5. Oba kupione półroczne. Ja ze swoimi amerykanami bez przerwy coś robiłem, brat jeździł tylko na przeglądy. Kiedy przyszedł czas na kupno auta dla młodej rodziny wybrałem BMW (choć bardzo podobał mi się Camaro CC), z amerykanów się już wyleczyłem. Piękne, duże, ślicznie brzmią, w środku plastiki z lat 80, aluminium plastikowe, felgi alu to stalówka z wprasowaną plastikową chromową nakładką, jakościowo podzespoły średni poziom, generalnie kupa. Weź BMW.
  5. Ja robie tak: Staje jakieś 20 do 30 cm od krawężnika, koła do oporu i wjeżdżam. Ponadto auto musi "wskoczyć" na krawężnik, nie można oprzeć koła i dodawać gazu aż pokonamy opór krawężnika, automaty bardzo tego nie lubią (w moim przypadku automat). Tak samo robię X5 które stoi na 21 i żadnych uszkodzeń nie mam.
  6. Sytuacja z salonu AutoFus. Klient zamówił X5, baaardzo bogata wersja, odebrał, pojeździł, wrócił do salonu i zaprosił panów na jazdę. Auto po przekroczeniu 140 wpadało w taka wibracje ze nie można było jechać. Wymiana rożnych elementów zawieszenia nie dało rezultatu. Auto miało zostać wysłane do fabryki celem znalezienia usterki. Także jeśli masz auto na gwarancji walcz o swoje
  7. Dla osób z okolic Warszawy polecam firmę SSGarage z ulicy Dzwonkowej. Robią głównie japońce, ale kilka BMW też robili. Ja tam spawałem tłumik do RAMa 2500. Są na pejsie, można popatrzeć co potrafią.
  8. Hamulec do końca i gaz do końca. Jak trzymasz gaz wciśnięty, trzeba go jeszcze "dopchnąć"
  9. Ja przed chwilą sprawdzałem czy działa LC w mojej 4. Zaskoczyło. Przebieg 3517.
  10. Witam Również jestem posiadaczem od niedawna 428 ix. Ja zauważyłem inny problem, niedogodność. Kiedy auto jest mokre, stoją na nim krople wody, otwarcie klapy bagażnika powoduje wlanie części wody do wewnątrz. Trochę dziwne i przykre w aucie tej marki. Temperatura oleju u mnie również koło 110.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.