Skocz do zawartości

Bartazz

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60, 525d

Osiągnięcia Bartazz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi. Później zmienia biegi bez żadnych problemów tylko na początku musi silnik pochodzić z 2-3minuty i wtedy jest już ok.
  2. Mam identyczny, problem. Jak silnik chwilę pochodzi to już nie ma żadnych problemów a jak zimny przy tych mrozach to po wrzuceniu biegu od razu nie czekając na nagrzanie, potrafi nawet tak zadusić, że zgaśnie. Pisałem już o tym wcześniej i nawet również założyłem taki temat, ale nikt mi nie odpowiedział. Więc teraz może razem coś się od kogoś dowiemy o co chodzi. Pozdrawiam
  3. I tak zrobiłem Jack79. Opiszę dokładnie. Pojechałem do serwisu i byłem w szoku jak poważnie do tego podeszli, robili to 2 godziny (koszt 120zł) Nawet gościu zamontował poziomicę do kierownic, mierzył wysokość zawieszenia, sprawdził ciśnienie w oponach, sprawdzał pełny skręt w lewo i w prawo i sam właściciel firmy zrobił jazdę próbną i oczywiście dostałem pełne wydruki i wszystko jest idealnie jeżeli chodzi pomiary. Moje spostrzeżenia, nie wiem czy już ze mną jest coś nie tak ale jak Ja się przejechałem, to auto oczywiście jedzie jak po szynach bez żadnego ściągania ale teraz obecnie mam delikatnie kierownice przestawioną w lewo (tzn. podczas jazdy jak ustawię kierownicę idealnie prosto to auto skręca delikatnie w prawo, nie jest to tak bardzo rażące ale jednak i też zależy czy jak jadę po równym asfalcie czy po koleinach - oczywiście wtedy już tego nie wybadam). Facet już patrzył na mnie jak na deb.... i stwierdził że to zależy od pochylenia jezdni i wiatru i już tego by nie ruszał bo jak tylko delikatnie przekręcą to drążkami to nie zniwelują tej różnicy bo jest tak mała i zrobią jeszcze gorzej. Aha tłumaczył się jeszcze, że ma oprogramowanie które wymaga wyjustowania i być może dlatego tak idealnie kierownica nie leży prosto i zaprasza mnie za 1,5 miesiąca jak będzie miał nowy soft. (więc tym mnie rozwalił) Reasumując, usługa pierwsza klasa ale nikt mi nie powie, jadąc autem jak kierownice ustawiam idealnie prosto (a jestem naprawdę na to uczulony) to auto jedzie delikatnie w prawo. Nie wiem, chyba już to oleje, widocznie jestem inny albo mam pecha. Wychodzi na to, że najlepiej sprzedać auto i kupić seicento. Wtedy człowiek nie będzie miał do czego się doczepiać. Pozdrawiam
  4. Pojechałem dzisiaj znowu do niego, zaczął mi znowu kręcić bez żadnego podłączenia pod kompa i tak jak pisałem wcześniej, teraz przekręcił mi za mocno i kierownica jest przekrzywiona nadal ale teraz w lewo. Ręce mi opadły, mówię mu żeby podłączył mi teraz to jeszcze raz i robił od początku bo jak nie to kasa z powrotem ale stwierdził, że robotę zrobił dobrze, bo koła są prosto. 50zł wyrzuciłem w błoto bo odpuściłem, ale kilka epitetów w kierunku jego poszło..... Jutro umówiłem się niby teraz do serwisu szumnie nazwanego, zobaczymy. Pozdrawiam
  5. Witam Panowie. Mam pytanie dosyć dziwne, ponieważ dzisiaj byłem na zbieżności laserowej, podobno delikatnie było nierówno. Kiedy gościu ustawił mi tą zbieżność po przejechaniu stwierdziłem, że jest nierówno kierownica (była ustawiona za mocno w prawo), więc od razu wróciłem do niego z powrotem. Kazał mi wjechać na kanał, już mi nie podłączał żadnych urządzeń, tylko zanurkował i coś tam pokręcił i kazał mi jechać. Było to już przed zamknięciem, to znowu po przejechaniu się kierownica jest już prawie ustawiona dobrze, ale jeszcze nie idealnie (jest jeszcze delikatnie może o 1cm ustawiona w prawo za mocno) i tak z tym obecnie mnie zostawił. Zastanawia mnie jedno: Jak mi coś tam kręci po zbieżności i ustawia później na czuja pod spodem to po choler... jest ta zbieżność? Widzę, że niby prosta procedura ustawienia zbieżności jest dla naszych pseudo fachowców nie lada wyzwaniem. Będę musiał jeszcze raz jechać do niego żeby mi ten 1cm zniwelował ale z tego co zauważyłem chyba będę musiał poszukać kogoś innego do zbieżności, bo znając życie przekręci mi kierownicę za mocno i będzie ustawiona o 1cm tylko, że w lewo (uważam, że takim sposobem nie jest w stanie precyzyjnie ustawić położenie kierownicy)..... normalnie brak słów. Już myślałem, że zdemontuję kierownice i przestawię ją o jeden frez w lewo, ale z tego co wyczytałem na tutejszym forum, jest to niemożliwe (frezy niesymetryczne tak?) Mieliście podobny przypadek? Głównie pytam o to, czy może sobie już po ustawionej zbieżności coś tam kręcić pod spodem i ustawiać kierownicę takim sposobem? Pozdrawiam
  6. Dzięki bardzo. Ja nie mogłem poszukać. W taki razie temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  7. Ale to obliczyłeś sugerując się różnicą jaka jest w 3.0d 218KM? Czy są to dane z książki. Bo właśnie w 3.0 dieslu są podane dane w automacie i w manualu i sugerując się właśnie tymi danymi wychodziłoby dokładnie: 8.3s do 100km/h i 228 km/h
  8. Witam Przeglądam internet, forum, google i nigdzie nie mogę znaleźć jakie osiągi ma dokładnie E60 2.5d 177KM ale w automacie. Dla manuala nie ma problemu bo wychodzi: 8.1s/100km 230km/h Dziękuję za info...... Pozdrawiam
  9. Witam dzwoniłem do was dzisiaj i jestem już umówiony na termin tylko powiem szczerze nie wiem co robić (jaką opcję wybrać). Oczywiście mapowanie jak najbardziej zostaje te 1000zł tylko nie wiem teraz czy zabierać się za tego dpf-a. Proszę doradźcie mi jeszcze bo nie wiem czy jak zrobię samego chipa bez dpf-a to czy później przy zwiększonej mocy mi się nie zapcha i nie będzie problemów? Czy ten dpf jeżeli jest ok to go zostawić w spokoju? Czy jest sens odkładać usunięcie dpf-u na później? Czy jest sens robić mapowanie bez usunięcia dpf-u? Co z Egr-em? Powiem szczerze, że nie mam żadnych błędów i wszystko jest na razie ok ale czy po wirusie coś się nie stanie z tym dpf-em (bo nie chcę potem żałować, że mogłem dołożyć te 700zł i mieć spokój?) Rozumiem, że przy chipowaniu jest to koszt 2x 350zł wyjęcie + program czyli dodatkowo 700zł (łącznie 1700zł) Ile będzie kosztowała ta usługa bez mapowania (same usunięcie dpf-u) jak będzie zrobiona później? Doczytałem jeszcze, że jak już robi się to kompleksowo to jeszcze coś z egr-em też coś trzeba zrobić? Proszę rozwiejcie moje wątpliwości i doradźcie mi tak aby było dobrze, żebym nie musiał przyjeżdżać po kilka razy. (mam ok. 200km do was) Czyli mam opcje: - samo mapowanie - mapowanie + usunięcie dpf - co z egr-em? czy też trzeba to robić? ??? CO BYŚCIE ZROBILI NA MOIM MIEJSCU ??? BMW E60 2.5d 177KM automat (termin 14.12.15 godz. 10:00) Proszę o szybką odpowiedź Pozdrawiam
  10. Ja mam anglika i w ustawieniach w I-drive mogę sobie zmienić z mil na km tak że to żaden problem. Ja również mam taką opcje, więc nie ma z tym problemu.
  11. Dziękuję za odpowiedzi, czyli ewidentnie większość aukcji które są na alle.... czyli z informacją, że radia mają navi, to ściema.... brak słów a ceny dochodzą nawet do 650zł bez navi... parodia A wracając do mojego radia, nie mogłem zasnąć i grzebałem do 2:00 w nocy i co się okazało? Tą wtyczkę którą urwałem, z niej wychodziły 2 x kable i po ułamaniu jej, kable miałem luzem i podłączyłem je odwrotnie, tzn. wsunąłem je tylko na piny odwrotnie i dlatego jak chciałem włożyć płytę to nie wsuwało płyty tylko ją cały czas wypychało. Kiedy odwróciłem kable, wsuwając je luzem bez wtyczki, ogólnie się wysuwały bo nie miało co trzymać więc skleiłem je taśmą, (niestety na szybko innej możliwości nie miałem ale wiem, że jest to obecnie fuszerka i w każdej chwili to połączenie może puścić więc w przyszłości będę musiał to lepiej ogarnąć) ale radio ożyło!!! Sam byłem w szoku, bo rozebrałem je na części pierwsze łącznie z głowicą i soczewką i wszystkimi taśmami. (jeżeli ktoś potrzebuje pomocy, to chętnie pomogę) U mnie ewidentnie po wyczyszczeniu soczewki, radio działa idealnie i navi pracuje bez zastrzeżeń i nie ważne jakie bym płyty z nawigacją nie wkładał, żadna nie chciała pracować ale stresu było niemało (nie wiem tylko czy to połączenie na taśmę się nie rozklei ale najwyżej wtedy się będę dalej martwił) ...... Więc chyba mogę na tą chwile się cieszyć, że około 800zł zostało w kieszeni ufffff Dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi i pozdrawiam
  12. Witam. Proszę o pomoc. Kupiłem niedawno Bmw e60 i sprzedawca nie dał mi płyty do Nawigacji, więc ją kupiłem. Kiedy chciałem ją dzisiaj uruchomić, albo się zacinała, albo wyskakiwał komunikat "cannot be read". Poczytałem na forum, że pewnie soczewka jest brudna no i zacząłem je rozbierać. Na nieszczęście urwał mi się jeden zaczep i teraz po złożeniu wszystkiego, kiedy chcę włożyć płytę cały czas mi ją wypycha. Nie wiem co się z tym radiem stało i postanowiłem, że kupie inne, tym bardziej że już chyba było wcześniej niesprawne bo możliwe, że laser już był do wymiany..... Obecnie szukam takiego radia i pełno jest sprzedających którzy twierdzą, że radia są z navi a nie mają z tyłu tej niebieskiej wtyczki i nie wiem od czego ona jest... to jest moje radio z tyłu http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z634/6344721/big/1.jpg?screen a tu np. sprzedawca twierdzi, że radio ma navi i tak wygląda jego radio z tyłu: http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z634/6344721/big/2.jpg?screen Proszę o pomoc do czego jest ta niebieska wtyczka z tyłu? Z góry dziękuję za odpowiedź.. pozdrawiam
  13. Witam serdecznie. Jestem już zdecydowany, że chcę podrasować moją e60 2.5d 177km 2004r. Na ile jesteście w stanie bezpiecznie podnieść moment i moc auta? Jaki to będzie koszt? Jak z terminami? Planuje wizytę u was pod koniec września Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.