Skocz do zawartości

Stołek

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Ex- BMW E87 2008r
    Obecnie - E90 2011r
  • Lokalizacja
    Śląsk
  • Zawód
    Rat Med

Osiągnięcia Stołek

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Fajna fura. Jak w końcu ogarnę swoją BMW to można się gdzieś spotkać na mini spota.
  2. Trochę ostatnio nie miałem czasu dla forum, lecz wciąż coś się dzieje. Byłem w ASO na akcji serwisowej poduszki powietrznej kierowcy. Zamówiłem ostatnio olej i miskę olejową do skrzyni biegów, łożyska tylne. Z powodu braku wolnego czasu czeka wszystko na wymianę. Z racji zbliżającej się zimy kompletuje opony oraz koła do samochodów. Dostałem felgi 18 przód inny wzór tył inny, były podrapane. Oddałem do pomalowania i myślę że na zimę jak najbardziej się nadadzą. Dziś dotarła paczka z USA. Jestem bardzo mile zaskoczony jakością wykonania i wielkością intercoolera. Jak zamontuje i wszystko będzie bez problemu to z czystym sumieniem będę polecał.
  3. Zmieniałem amortyzatory i wszystko było oryginalne BMW. Kumpel w USA jeździ e90 w m pakiecie i tak samo to wygląda a nawet niżej bo ma 19 cali.
  4. Trochę mnie nie było. Z autkiem cały czas działam. Po przejechaniu 400 km na nowych oponach jedna z nich uległa zniszczeniu więc musiałem zamówić nową. Wymieniona została dodatkowa chłodnica oleju. Stara była skrzywiona po kolizji w USA lecz szczelna. Co pozwoliło mi zyskać czas żeby sprowadzić takową ze stanów. Polskie ceny używek są śmieszne. No i z racji ostatnich wydarzeń chciałem aby auto było jak nowe, więc dwa dni intensywnego czyszczenia i myślę wyszło super (polerka, wosk, glinkowanie, czyszczenie skór, wszystkich plastików, pranie elementów tapicerowanych). Co do ciekawostek polerka mikity strasznie się grzała, a masner delikatnie ciepły po wykonaniu prac. Efekt końcowy wyszedł myślę przyzwoity W najbliższym czasie zamierzam wymienić łożyska tylne oraz olej i miskę w skrzyni biegów.
  5. Trochę mnie tu nie było. Auto wróciło od mechanika. Jak się okazało ktoś już kiedyś wymieniał uszczelki ale zupełnie nie miał pojęcia jak zrobić to poprawnie. Wygenerowało to trochę dodatkowych kosztów ale miało być idealnie zrobione. Tak też się stało. Mam mały problem z lampami, mianowicie zakład który mi je polerował chyba zrobił to bardzo źle. Jadę do nich na dniach i zobaczymy co powiedzą.
  6. Dzięki. Najpierw mechanika a potem wygląd.
  7. Chłopaki wiedzą co robić, będą robić uszczelkę miski olejowej, pokrywy zaworów, uszczelkę przy kole pasowym, rozrząd będzie dostępny to niech też zrobią. No i tak jak piszesz panewki też sprawdzą. Generalnie jadę na wakacje i mają zrobić tak żeby była igła. Cały zakres prac co było robione po wakacjach będę wiedział i opiszę.
  8. Dzięki. Fajny samochód ale trochę pracy przy nim jest jeszcze. Mianowicie pojechał na wymianę łożysk a został na kompletny rozrząd, przepustnicę i wszystkie uszczelki ;) Auto ma być w jak najlepszym stanie i nie mam co oszczędzać. Potem będzie tylko radość z jazdy.
  9. Fakt auto siedzi bardzo nisko, ale jest na oryginalnym zawieszeniu (kilka razy zahaczyłem przednim zderzakiem o krawężnik) . Dziś pojechało do mechanika. Nie miałem samemu czasu na wymianę łożysk przednich, lecz znajomy mi to ogarnia. Jeszcze pozostanie mi środek dopieścić. Kilka zdjęć ze środka.
  10. Jedynie udało mi się podłączyć Carly for BMW, delphi nie chce czytać bo to N55 w e90 a mam do wyboru n54. Jak przełączam na f30 N55, też nie chce czytać. Błedy jakie wyskoczyły -
  11. Auto ładnie śmiga, trochę prac zrobionych mianowicie wymienione całe zawieszenie przód, ustawiona geometria kół. Po przejechaniu 500 km zobaczyłem, że silnik ubrudzony jest z oleju i kapie na ziemię. Oględziny, uszczelki kupione i działanie. Wymienione uszczelki pod podstawą filtra oleju, ojel, wszystkie filtry, płyn chłodniczy, klimatyzacja odgrzybiona drugi raz bo autko trochę stało. Do tego autko ma zaktualizowane całe oprogramowanie. Teraz po zatankowaniu paliwa (przyjechał z pełnym zbiornikiem paliwa z USA) pojawił się problem ze zbyt ubogą mieszanką paliwa. Zalane 98 Pb na BP. Ktoś miał może podobny problem.
  12. Siema, udało mi się sprowadzić e90 335i N55 z USA. Decyzja taka, ponieważ i tak 99% 335 jest z za oceanu. Sprowadzając samemu wiem co było uszkodzone, sam naprawiłem na oryginalnych częściach no i mogłem zrobić selekcję auta które ściągnąć. Wcześniej jeździłem 118d - https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=280545 (191km/420Nm) Auto jest już na ukończeniu mianowicie czekam na całe zawieszenie przód gdyż prawy amortyzator jest wylany, szyba czołowa do wymiany (i tu najśmieszniejsze jest to że szybę uszkodzili mi podczas transportu ;( nic na to nie poradzę a walka z wiatrakami). Serwis olejowy, nowe filtry, klima, zbieżność, no i ostatni element doposażyć w spryskiwacze xenonów. Po tych wszystkich zabiegach jadę na aktualizację sterowników, oraz kodowanie wszystkiego co niezbędne. Kiedyś pomyślę nad modami lecz najpierw do stanu idealnego chcę samochód doprowadzić. Type code: PM53 Model: 335I (USA) E-F-R series: E90 LCI (LifeCycleImpulse) Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: N55 Displacement: 3.00 Power: 225 (306 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 300 - ALPINWEISS 3 Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH Prod.date: 2011-08-11 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2S2 BMW LA wheel star spoke 287 S2VB Tyre pressure control (TPC) S4MG Int. mouldings aluminium glacier-silver S4NA Interior mirror with digital compass S4NE BLOW-BY-HEIZER S5DS Emergency release, luggage compartment S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6NR BMW APPS S6UH Traffic Information S6VC STEUERUNG COMBOX S7XA M leather st.wheel+shiftpaddle+multif. S8S4 Decoding, variable light distribution S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S8TL TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S205 Automatic transmission S249 Multifunction f steering wheel S319 Integrated universal remote control P337 M Sports package S403 Glass roof, electrical S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S459 Seat adjustment, electric, with memory S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S497 Centre armrest, rear S507 Park Distance Control (PDC), rear S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S563 Light package S570 Reinforced power supply S609 Navigation system, Professional S615 Extended BMW Online Information S620 Voice control S639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN S645 BMW US Radio S655 Satellite tuner S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S697 Area-Code 1 for DVD S704 M Sports suspension S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite S823 Hot-climate version S840 High speed synchronisation S845 Acoustic fasten seat belt reminder S850 Additional Export tank filling S853 Language version, English S876 Radio frequency 315 MHz S925 Dispatch protection pack S992 Control of number-plate attachment
  13. Bardzo fajny samochód, sam właśnie składam 335i e90 N55 z USA który sam sprowadzilem. Jak będą gotowe można gdzieś się umówić;)
  14. Mega samochód. Jak sprowadze sobie e90 może uda się spotkać to coś poradzisz ;)
  15. Sprzedana ;) Temat do zamknięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.