Skocz do zawartości

pokerface02

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Coupe m50b20

Osiągnięcia pokerface02

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja bym adaptacje zrobil :) Termostat w skrzyni otwiera sie na 88 stopni z tego co pamietam - I to jest temp robocza. Mi temp stoi na 105 po rozgrzaniu ale nie wiem czy odczyt z interfejsu deplhi jest wiarygodny,skąd on bierze tą temp.z którego miejsca itp.Zmierze pirometrem albo pod inpą zobacze po jakiejs trasie to sie upewie.
  2. Mam dokładnie ten sam problem. Jak go rozwiazałeś ? Narazie nic nie zrobiłem , objawy się nasilają,zbieram części powoli jak bede miał czas na warsztacie to skrzynia wylatuje i dam znac czy coś naprawiłem czy zepsułem bardziej :D Wczoraj w nocy dobiegła końca moja operacja, został wymieniony konwerter,uszczelniacz ,zrobiona mechatronika czyli płyta separująca ,te tłoczki tłumiące(po 400tys nie wyglądały najgorzej), gumy pod mechatronikiem,micha olej wiadomo,weszło mi równe 9 l .I udało się , skrzynia nie szaleje,ładnie przekłada moment na droge,brak efektu tarki ,póki co jest swietnie !Choć pracuje w warsztacie to była moja pierwsza taka "powazna" zabawa z automatem i nie ma sie co bać !Zastanawiam sie tylko czy robić adaptacje wgl , mam inpe ale skrzynia chodzi dobrze , nie wiem czy nic sie nie popsuje. Mam pytanko panowie , jaką temp ma ta skrzynia mieć oleju w czasie jazdy ciągłej po miescie np ?
  3. Mam dokładnie ten sam problem. Jak go rozwiazałeś ? Narazie nic nie zrobiłem , objawy się nasilają,zbieram części powoli jak bede miał czas na warsztacie to skrzynia wylatuje i dam znac czy coś naprawiłem czy zepsułem bardziej :D
  4. Witam wszystkich , troche off top ale jest tu kilku speców od skrzyń wiec pozwole sobie zapytać Otóż posiadam e60 3.0d 218km przelot 398tys.Historia jest znana w skrzyni nic nie bylo robione nigdy oprócz wymian oleju. Mam objawy konwertera,falowanie obrotów najczesciej okolice 4,5 biegu przy niskich oborotach , 1200-1500 .czuć te skoki na całym aucie ,efekt tarki. Jak pociągne auto na sporcie ostro to przyspiesza dobrze skrzynia ani nie jęknie,lecz przy normalnym przyspieszeniu okolice 60-80km/h (tak dynamicznie ale nie katowanie), pojawia się wibracja w podłodze ,jakby podpora tuleja dyfra etc,wszystko jest ok z tymi elementami , taka wibracja jest tez w okolicach 140-160 km/h tylko przy przyśieszaniu , trwa to jakas sekunde i potem normalnie , to samo jak jade pod mocną górę i wcisne gaz mocno (predkosc obojętna )tez wibruje caly wał. Mam zamiar zrobić regeneracje mechatronika ,z wszystkimi gumami itp, Jak to nie pomoże to konwerter od zf. I teraz pytanie:czy jest cos w skrzyni co moze dawac takie objawy ślizgania,wibrowania??tarczki itp ? Nie chce wtopić z tą naprawą i nie wiem czy se tej skrzyni poprostu nie odpuscic i szukac innej. Egr wykluczony,jedynie mam uwalony jeszcze sterownik swiec ale to raczej nie ma wpływu.pozdro! :D
  5. Witam.Chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwa przekładka kierownicy do mojego coupe 94 rok kiery z e46 coupe przedlift bez przeróbek ,plug and play jak to mówią.Ktoś robił już coś takiego ?Czy to prawda że ta kierownica trójramienna mimo wyglądu zewnętrznego różni się z e36 i e46 ? Mam taką http://img1.sprzedajemy.pl/540x405_kierownica-e-z-poduszka-powietrz-9019656.jpg Mogę mieć tą
  6. Witam.Panowie jak zdjąć tylny zderzak w coupe? Po podniesieniu dywanu w bagażniku po prawej widać jakieś nakrętki , lecz po lewej nic nie widzę. :oops:
  7. zapalić się nie zapali , ale sworzeń będzie do wyrzucenia .Jeśli wyciągasz wachacze w celu wymiany sworzni to grzej palnikiem
  8. Dziś wyjąłem i otworzyłem czujnik.Styki wyglądały na nadpalone.Wyczyściłem i popsikałem kontaktem, na razie błąd nie wyskakuje i wszystko jest ok ale i tak na jutro zamówiłem nowy czujnik :D
  9. Proszę się zapoznać. viewtopic.php?f=68&t=120678 Witam.Niedawno nabyłem e36 coupe i mam kilka problemów mianowicie : - w Obc po każdym włączeniu świateł wywala mi błąd defekt świateł cofania i gaśnie po kilku sekundach.Swiatła cofania działają za każdym razem,żarówki są takie same.Swiatła mam zamienniki firmy depo.Mam też oryginalne czujniki cofania ale nie wiem czy to ma związek. Sprawdzałem kable ,wtyczki-wszystko czyste.Gdzie dalej szukać ?co może być nie tak ? -czasami podczas jazdy wywala mi błąd świateł stopu z końcówką "elektrik defekt".Swiatła działają bez problemu , mam dokładane trzecie światło stopu(nie to ori w szybie tylko całkiem inne) -drugim problemem jest podsufitka -wisi .. Opłaca się ją wyciągać i kleić ? robił to ktoś ?jaki klej polecacie? czy w grę wchodzi tylko wymiana? Pozdrawiam i zachęcam do dyskusji!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.