Od roku jeżdżę e53 4.6, kupiłem z instalacją gazową, komplet AEB na jednym podwójnym reduktorze, reduktor przy dynamicznej jeździe nie dawał jednak rady oraz nikt w mojej okolicy nie ogarniał sterownika AEB. Kilka miesięcy temu zmieniłem sterownik na staga, reduktor poszedł kme twin (wymieniony po tygodniu na nowy bo zaczął puszczać gaz podciśnieniem i miałem problemy z odpalaniem po dłuższym postoju), wtryski zostały AEB, i na razie jest dobrze. Reduktor radzi sobie termicznie i ciśnieniowo, ale w mojej okolicy nie ma dużych mrozów więc nie wiem czy np. przy -15 na zewnątrz również będzie ok. Co do spalania to obecnie wychodzi następująco: trasa prędkość do 140 18l Trasa prędkość do 160 20-22l trasa 160-200 nie sprawdzałem na dłuższym odcinku, ale gaz znika w zastraszającym tempie, myślę że około 30 Miasto ciężko powiedzieć ponieważ głównie robię trasy po 750km, ale wydaje mi się, że 20-25 trzeba liczyć. Pamiętaj tylko, że jak kupisz zaniedbanego is-a to szykuj na dzień dobry worek pieniędzy :D , ja kupiłem teoretycznie zadbanego z w miarę autentycznym niskim przebiegiem (samochód był sprawdzany, historia serwisowa i oględziny przez kolegę z forum) i w ciągu roku dał mi tak "po kieszeni" , że mam go dość. Pozdr.