Skocz do zawartości

kris2223

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 M62b46

Osiągnięcia kris2223

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Samochód ogarnięty, padnięty sterownik ABS , może się komuś przyda ta informacja.
  2. Witam Szukam kogoś do sprawdzenia elektroniki w E53, od paru dni samochód świruje, działa normalnie i nagle choinka na desce, tryb awaryjny skrzyni, wspomaganie słabo działa, jak mu "odwali" to nie można się połączyć z niczym poza sterownikiem silnika, nieraz wyskakują tylko kontrolki od hamulca, ABS, a nieraz wszystko na raz. Jeżeli ktoś byłby w stanie pomóc, lub zna kogoś to proszę o podanie namiarów. Jestem z okolic Legnicy, ale spokojnie do 100 km mogę podjechać.
  3. Od roku jeżdżę e53 4.6, kupiłem z instalacją gazową, komplet AEB na jednym podwójnym reduktorze, reduktor przy dynamicznej jeździe nie dawał jednak rady oraz nikt w mojej okolicy nie ogarniał sterownika AEB. Kilka miesięcy temu zmieniłem sterownik na staga, reduktor poszedł kme twin (wymieniony po tygodniu na nowy bo zaczął puszczać gaz podciśnieniem i miałem problemy z odpalaniem po dłuższym postoju), wtryski zostały AEB, i na razie jest dobrze. Reduktor radzi sobie termicznie i ciśnieniowo, ale w mojej okolicy nie ma dużych mrozów więc nie wiem czy np. przy -15 na zewnątrz również będzie ok. Co do spalania to obecnie wychodzi następująco: trasa prędkość do 140 18l Trasa prędkość do 160 20-22l trasa 160-200 nie sprawdzałem na dłuższym odcinku, ale gaz znika w zastraszającym tempie, myślę że około 30 Miasto ciężko powiedzieć ponieważ głównie robię trasy po 750km, ale wydaje mi się, że 20-25 trzeba liczyć. Pamiętaj tylko, że jak kupisz zaniedbanego is-a to szykuj na dzień dobry worek pieniędzy :D , ja kupiłem teoretycznie zadbanego z w miarę autentycznym niskim przebiegiem (samochód był sprawdzany, historia serwisowa i oględziny przez kolegę z forum) i w ciągu roku dał mi tak "po kieszeni" , że mam go dość. Pozdr.
  4. konwerter- regeneracja skrzynia remont i coś ze sterownikiem, jutro dokładnie się dowiem, powiem szczerze, że kwota spora, ale dają rok gwarancji.
  5. Pisałem ostatnio o swoim problemie "Dzisiaj rano jadąc spokojnie, wyskoczył mi komunikat awarii skrzyni biegów, błędy po odczytaniu: - 34 sump oil temperature sensor -5 pressure controller eds 5 Po skasowaniu błędów tryb awaryjny jest nadal i zostaje błąd 34. Jak myślicie czy może być to awaria czujnik ciśnienia, temperatury oleju ? (jeżeli tak to gdzie go szukać) , czy szykować się na większe wydatki." Pacjent to bmw e53 m62b46 Samochód postał przez święta i "się naprawił" ale w pamięci zostały dwa błędy z eds5 i eds3, (kupując go liczyłem się z remontem konwertera i w þóźniejszym terminie skrzyni, z konwerterem były już problemy podczas zakupu o czym zostałem poinformowany przez kolegę z forum który sprawdzał mi samochód) Auto 2.01,2018 pojechało do ASB Długołęka i po diagnozie i wycenie prawie usiadłem :shock: Na początku myślałem, żeby zamontować drugą skrzynię, ale to loteria więc zapadła decyzja o remoncie. W poniedziałek odbieram auto, uboższy o 7,5 tys. :mad2: i mam nadzieję, że przez najbliższe kilka miesięcy nie zrobi mi więcej "niespodzianek"
  6. Witam Może ktoś sprawdzić: http://allegro.pl/mercedes-benz-380sl-r107-od-12-lat-1-wlasciciel-i6960841837.html vin: wdbba45a5bb006395 Pozdr.
  7. Rób jak chcesz :D , ale ja i tak obstawiam,że winny jest czujnik i powinieneś mieć z prawej strony 1 093 700 Przerabiałem osobiście, wymienione czujnik na nowy, sprawdzona wiązka nowy moduł i dalej doopa, dopiero używka z w/w numerem zlikwidowała problem. A to, że 6 784 697 zastępuje 1093698 wcale nie znaczy, że 1093698 zastąpi 6 784 697 u mnie tak właśnie było :D
  8. Przeczytałem jeszcze raz temat i już wiem że masz oba czujniki o numerze 1093698 i może tu leży problem.
  9. Sprawdzałem wiązkę miernikiem, podaj numer czujników, u mnie katalog też pokazuje ten sam numer czujnika http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FB31-EUR-09-2000-E53-BMW-X5_44i&diagId=33_1305, ale po przełożeniu czujnika sprawnego lewego na prawą stronę dalej był błąd czujnika prawego. Jak wygląda u Ciebie sprawa z ilością kabli dochodzących do czujników po 3 na stronę, czy 3 do lewego a 6 do prawego? P.s Kupiłem używany czujnik z e39 o numerze 1093700 a z lewej strony mam numer 1093698
  10. Miałem podobny problem, tylko w e53 viewtopic.php?f=83&t=317688 Ten sam błąd, wymieniłem czujnik na nowy, zamieniałem je miejscami, sprawdzona wiązka, wymieniony nawet moduł nivo i dalej to samo. Pomogła dopiero wymiana czujnika na używany o tych samych numerach co oryginalny.
  11. Interesuję się trochę instalacjami lpg i na tych podzespołach przy dynamicznej jeździe instalacja "nie da rady" reduktor za słaby do tego samochodu a wtryskiwacze to jedne z najgorszych, najtańszych dostępnych. W rozrządzie podobno wymienione tylko ślizgi, napinacze i łańcuch nie zostały wymienione, trzeba by to zweryfikować, skrzynia robiono podobno w Legnicy chyba u jakiegoś znajomego więc nie wiem czy będzie miał na to papiery, Ostatnia wizyta w ASO 236 tys km w 2013 roku Nie miałem czasu na dokładne obejrzenie ponieważ przyjechałem dość późno a dzień był bardzo krótki;) Sprzedawca twierdził, że ma znajomego w Szwajcarii i jak pojawia się coś ciekawego to ten daje mu cynk i czasami coś sprowadzi (na podwórku miał kilka aut)
  12. Oglądałem ten samochód w grudniu, niezbyt dokładnie z powodu braku czasu wtedy był wystawiony za 39999 pln sprzedawca twierdził, że mu się nie śpieszy i dużo nie zejdzie z ceny ;) Ogólnie samochód prezentuje się nieźle, coś tam było malowane (nie pamiętam dokładnie co) silnik chodził troszkę dziwnie jak dla mnie (teraz wiem, że to vanosy się odzywały), skrzynia działała poprawnie, przyśpieszał prawidłowo. Środek zadbany, wadą moim zdaniem jest instalacja lpg na jednym reduktorze niby kme gold, ale na pewno przy dynamicznej jeździe sobie nie radzi no i wspaniałe valteki czerwono. Ogólnie gdybym nie kupił obecnego samochodu to pewnie przyjrzałbym mu się dokładnie, tylko dlaczego cena spadła o prawie 10tyś?
  13. Ale przecież jest ten sam numer części, chyba że już mnie ślepota starcza dopadła :8)
  14. Oczywiście, że zaglądałem :D http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FB91-EUR-09-2002-E53-BMW-X5_46is&diagId=33_1303 Tylne czujniki mają ten sam numer i po tym numerze kupiłem zamiennik, który działa normalnie na lewej stronie a na prawej nie :cry:
  15. Dopiero dzisiaj udało mi się pozbyć problemu, posłuchałem kolegi wyżej i kupiłem następny tym razem używany czujnik o numerze 1093700 i błąd zniknął, nie mam pojęcia jakim cudem ale na razie wszystko jest ok. Wychodzi na to, że tylne czujniki różnią się między sobą. W tym momencie mam 3 działające czujniki lewe i dwa moduły zawieszenia, czujniki zawieszenia tylne mogę wymieniać z zamkniętymi oczami :D,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.