Skocz do zawartości

KRZYSlU

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2000r

Osiągnięcia KRZYSlU

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Tak wczoraj se sprawdziłem praktycznie odkąd się pojawił w kraju prawie co roku zmieniał właściciela. Nie wiem jak tu zdjęcie wkleić więc podam dane do sprawdzenia na gov.pl WBAGH61070DC43337 GLELK37 05.01.1999 A w kraju od 19.06.2015
  2. Wygląda na to że trochę się posypało to powymieniał i teraz dobrze byłoby odzyskać dukaty no i ten przebieg przez 3,5 roku 12tyś także więcej stało niż jeździło :8)
  3. Miałem kiedyś przygodę z s210 270cdi. Auto kupione za normalne pieniądze nie było gratem wbrew zapewnieniom sprzedającego że mogę jeszcze spokojnie pojeździć po roku od zakupu postanowiłem wymienić olej. Okazało się że olej był wymieniony na gwarancji auta albo w ogóle, czarny i rzadki jak woda przy przebiegu 300tyś, także zamiast zostawić parę stówek poszło prawie 4k. Mesio nigdy nie weszło w tryb awaryjny jeździło do wymiany bez zarzutu. Miło wspominam auto fajnie się jeździło i dobrze służyło te 5 lat dlatego grzecznie pytam żeby potem nie wyszło jak się coś posypie remont pochłonie 1/3 ceny samochodu. :D
  4. Na wyposażeniu mi tak nie zależy w sumie przy aucie 30 letnim nawet im mniej tym lepiej jeśli zaś chodzi o automaty biorąc pod uwagę koszty remontu całej skrzyni w E38 V8 dużo się różnią między E60 R6 ?.
  5. Na wyposażeniu mi tak nie zależy w sumie przy aucie 30 letnim nawet im mniej tym lepiej jeśli zaś chodzi o automaty biorąc pod uwagę koszty remontu całej skrzyni w E38 V8 dużo się różnią między E60 R6.
  6. Dzień dobry wszystkim. Od dłuższego czasu szukam głownie E60 ale E38 także biorę pod uwagę i ciężko coś zajeźdź. Z uwagi że robię znikome przebiegi rzędu 7 tyś rocznie diesel odpada, także czysta benzyna lub z gazem wchodzi tylko w rachubę, stąd moje pytanie czy jest sens kupowanie takiego auta jako daily chodzi mi głównie o automat. Wiem że te skrzynie spokojnie dają rade o ile się o nie dba tylko czy jeżdżąc krótkie odcinki dziennie z kilkoma postojami ma sens czy lepiej szukać E60 w manualu budżet do 35tyś. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-e38-735il-wersja-long-dofinansowana-ID6CrKjI.html#d46404fef0
  7. Ogłoszenie jest już trochę czasu widzę że z ceny trochę zjechał startował z 28500 pln
  8. Dzień dobry. Niestety ale jednak auto nie jest dla mnie. Miałem nadzieję że skoro cena jest wysoka to auto będzie ogarnięte, jak się okazało miało mieć uszkodzony próg przy prawym tylnym kole a się okazało że to błotnik. :duh: . https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/tKgBd9_i~KwDEkmONF7ozwslfcnKvC Myślałem że okazja za prawie 40 tyś i do lekkiej negocjacji będzie wporzo ale niestety.
  9. Zdjęcia raczej są po kupnie z Niemiec, ciekawe jak teraz wygląda. Auto w kraju od 03.04.2017
  10. Dzień dobry. Bardzo prosił bym o ocenę auta może ktoś już oglądał ten egzemplarz. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-205km-e60-zadbana-ID6C43BR.html#b59e2b59d8 VIN. WBANE31070B929627 Type Code NE31 E Series E60 () Series 5 Type LIM Model 523I UL (EUR) Steering LL Doors 4 Engine N52 Displacement 2.50 Power 130 Drive HECK Transmission MECH Colour SONDERLACKIERUNG (490) Upholstery STOFF/LEDER FLASHLIGHT/ANTHRAZIT (GAAT) Prod Date 2006-09-18 L801A National version Germany P337A M Sports package P7RPA Advantage package S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2NPA BMW alloy wheel, M double spoke 135 S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering S339A Shadow-Line S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S4M3A Interior moldings Alu Cube Pure S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S548A Kilometer-calibrated speedometer S606A Navigation system Business S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S698A Area-Code 2 for DVD S704A M Sports suspension S710A M sports steering wheel, multifunction S715A M Aerodynamics package S775A Headlining anthracite S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit CO2
  11. Witam wszystkich forumowiczów. Co sądzicie o E38 z tego ogłoszenia? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-od-8-lat-jeden-wlasciciel-e38-728i-bezwypadkowe-ID6BVXyK.html#e598a5e4dd Vin : WBAGE41000DN19321 Czy jest jeszcze sens kupna takiego auta z takim przebiegiem pomimo dobrego serwisowania ? Dziękuję za odpowiedzi oraz sugestie. Pozdrawiam Krzyś
  12. Witam wszystkich.Od dłuższego czasu szukam dla siebie E60 w PB. Przeglądając oferty napotkałem na takie oto cudo. Auto jak auto ale interesuje mnie opis czy jest w tym trochę prawdy czy też ściema cytuje: "Nie posiada filtra cząstek stałych koła dwumasowego turbiny i innych drogich w naprawach elementów !!! Idealnie nadaje się pod montaż instalacji LPG. Klasyczna rzędowa szóstka ! Rozrząd na łańcuchu z PRZODU silnika !!! Trwalsza i mniej awaryjna jednostka od wszelkiego rodzaju diesli montowanych w tych modelach !!! Jest też trwalsza od 530i które mają osłabiony dół i dość często zacierają się na panewkach i potrafią się na niej obrucić lub zrobić dziurę w bloku"
  13. W kabinie obd2 tylko taką mam
  14. Ok rozwiązany problem. Sprawa ma się tak że błędu nie widziałem ponieważ sprawdzałem na tej małej kostce icar poprzez apke na telefonie, także błędu nie widział. Zainstalowałem sobie inpa i się okazało że w kompie miałem mnóstwo błędów poprzez szukania uszkodzonej cewki czy też świecy. Po skasowaniu wszystko jest ok, także te kostki co są na allegro nie do końca działają jak powinny. Pozdrawiam.
  15. Witam. Temat wałkowany w kółko ale do rzeczy. Wszystko chodziło normalnie do momentu oddania fotela kierowcy do tapicera. Wymontowałem fotel odpiąłem tylko szeroka żółtą wtykę pod siedzeniem odkręciłem cztery śruby no i pas i to wszystko. Tapicer robił tylko brzeg oparcia wytarte od wsiadania no i po zamontowaniu kontrolka się zapala potem gaśnie i znowu zapala na stałe. Czy jest jeszcze jakaś wtyka pod spodem oprócz tej szerokiej mam podpięte tam tylko dwa przewody nic poza tym. Błędy sprawdzam i nic nie pokazuje jak by było ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.