Skocz do zawartości

Zielony_BMW

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d

Osiągnięcia Zielony_BMW

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Woda musiała się dostać tego lata lub jesieni. Zeszłej zimy podczas -30 bylo ok. Nie ma co na hamulcach oszczędzać. Zamówiłem nowe servo TRW bo takie samo było zamontowane.
  2. Usterka zlokalizowana. Pół litra wody w servie . Polecam każdemu sprawdzać tę wanienkę pod pompą. Wystarczy kilka liści i odpływ zatkany. Dziękuję wszystkim za pomoc.
  3. Rano pod domem miałem -4,5 . Po uruchomieniu hamulce działały jak należy. Przejechałem kilkaset metrów stając co chwile i hamując i z każdym przejechanym metrem czułem , ze hamulce zaczynają trzymać coraz mocniej po odpuszczeniu pedału hamulca. Wszystkie tarcze były bardzo gorące. Na postoju nie wyłączając silnika kilkanaście razy wciskałem hamulec , miałem wrażenie że zapada się coraz głębiej i coraz wolniej wraca . Po pół godzinie nie można było już ruszyć z miejsca tak mocno trzymały hamulce. Po wyłączeniu silnika i mocnym wciśnięciu hamulca( dość głęboko się zapada) słychać głośnie bulgotanie z miejsca gdzie znajduje się servo i pompa hamulcowa , jednocześnie pedał się utwardza wracając w górne położenie. Zaczynam mieć wątpliwości czy przyczyną jest niska temperatura ,czy może usterka pompy ? Dlaczego hamulce nie odpuszczają ? Nie wiem czy dobrze myślę , ale gdyby przyczyną był zacisk to nie blokowało by wszystkich czterech tylko problem dotyczyłby jednego koła . Mój następny ruch to sprawdzenie czy układ nie jest zapowietrzony. Potem zastanowię się co dalej. Liczę na podpowiedzi .
  4. Byłem w Norauto sprawdzić jakość płynu .Temperatura wrzenia wyszła 230 stopni . Mechanik stwierdził że płyn jest czysty . Przyjmujący auta po opisaniu problemu sugerował że to może być wina zapieczonych cylinderków. Zostawiłem autko na zewnątrz na noc ma być koło -10 .Zobaczę co będzie jutro rano.
  5. Czyli na początek będzie najtaniej zrobić ponowną wymianę płynu hamulcowego i mieć nadzieję że objawy ustaną. :mad2:
  6. Zleciłem wymianę u "znajomego " mechanika i teraz zastanawiam się czy zrobił to za co wziął kasę. Czy płyn hamulcowy powinien być określonej marki czy wszystko jedno ? Zastanawiam się skąd woda w płynie :duh: ?? Starą C5 jeździłem 10 lat i nigdy nie było problemu z hamulcami :(
  7. Witam. Samochód E60 2009 . Od kilku dni czyli od momentu gdy temperatura w nocy zaczęła spadać więcej niż kilka stopni poniżej zera rano blokują mi się hamulce. Pedał jest twardy , bardzo powoli "odbija " ale hamulce trzymają nawet po powrocie pedału . Wczoraj sprawdziłem czy komora pod serwem jest zalana. Było wilgotno ale woda nie stała. udrożniłem odpływ i miałem nadzieję , że wszystko będzie OK. (Dodam że po ok pół godzinnym postoju w ogrzewanym garażu wszytko wraca do normy). Dzisiaj rano pod domem termometr pokazywał -4,5 stopnia . Pedał był twardszy niż zwykle po puszczeniu hamulca bez gazu samochód ruszył do przodu ( chociaż wyczułem że nie tak płynnie jak powinien) . Niestety po przejechaniu kilkuset metrów gdy temperatura spadła do -6 zaczął się "stary" problem z hamulcami . Po każdym hamowaniu coraz dłużej odpuszczały , aż trzeba było użyć "gazu" by ruszyć z miejsca. Przeczytałem większość tematów o podobnych problemach . Ludzie piszą że zalane servo powoduje brak wspomagania . A u mnie hamulec działa nawet bardziej gwałtownie , ale po puszczeniu nie odpuszczają hamulce.
  8. Mam pytanie .Czy ten plik z ustawieniami to da się zachować w oryginale by potem w razie czego wgrać z powrotem?
  9. Jechałem ostatnio 520 szału nie ma ,ale wydaje mi sie że i tak lepiej daje radę niz inne auta z podobnym silnikiem. Poza tym na 530 z tego roku bez przejśc za tą kase to nie ma co liczyć chyba. Co do tej 320d to mam podobne odczucia .Mimo że mój przebieg roczny to ok 15-17kkm to trzeba się liczyć z dużym spadkiem wartości.Chociaż po 10 latach 300tyś to nie robi już takiego wrazenia.
  10. Witam. Szukam od kilku miesięcy BMW dla siebie .Przeczytałem na tym forum czego mozna się spodziewać.Ale boję się wdepnąć w gówno dlatego prosze o pomoc. Na samochód chcę przeznaczyc kwotę ok 60 tyś . Rocznik nie starszy niż 2009 seria 3 lub 5 .I tu pierwsze pytanie czy za taką kwotę kupię 5 ? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-e-60-2009r-po-liftingu-salon-polska-bezwypadkowy-ID6y7mpH.html#fac8ff5820 co sądzicie o tej? Jestem z Warszawy więc zanim pojadę prosiłbym o wstepną ocenę. Mam jeszcze 320d na oku .Czy przebieg 195000 ( rok 2010 ) oznacza ze pakuję sie w kłopoty ( nie był wymieniany rozrząd ani turbina). Z góry dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.