Skocz do zawartości

mefju92

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i 1994

Osiągnięcia mefju92

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Postanowiłem założyć ten temat aby zasięgnąć rady od bardziej obcykanych ludzi w sprawie wydechu. Postanowiłem przebudować wydech, gdyż nie mogę znaleźć ani nowego ani używanego wydechu do E36 m42b18. Sprawa wygląda następująco. Muszę w swoim wydechu wstawić katalizator zamiast strumienicy(już przerdzewiała) i nowy tłumik środkowy(również przerdzewiał). Czy ten katalizator i tłumik będą odpowiednie(nie chodzi o średnice rur tylko i ich właściwości) ? https://allegro.pl/katalizator-uniwersalny-euro-2-gwarancja-55mm-i7251527751.html https://tiny.pl/g34k8
  2. Witam Sprawdzał ktoś może te bmw? https://www.olx.pl/oferta/bmw-320i-lub-zamiana-CID5-IDvzWw0.html
  3. Nikt nic nie wie na ten temat ?
  4. Witam. Odswiezam temat gdyż jestem po wymianie sondy lambda ale problem z falujacymi obrotami i przygasajacym silniku przy dojezdzaniu do świateł na sprzegle nie ustąpił. Gdzie szukać przyczyny tej usterki? Pozdrawiam.
  5. Ok. Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam :)
  6. Witam ponownie. Pisze w tym temacie poniewaz bylem u mechanika ktory z komputera wywnioskowal blad sondy lambda, a mianowicie blad nr. 70. Moje pytanie brzmi jezeli mam kupic sonde to jaka dokladnie ? i czy jak zamatuje sam sonde to czy trzeba jechac do mechanika zeby kasowac bledy czy cos takiego?
  7. Ok. Dzięki za odpowiedź. W następnym tygodniu pojadę na komputer. Dam znać co wyszło na kopie. Pozdrawiam.
  8. Nikt nic nie wie na temat tej usterki ?
  9. Witam. Posiadam bmw e36 1.6 B+G m43 i mam problem, a mianowicie falowanie obrotów na biegu jalowym np. Przy odjeździe do świateł na luzie. Dzieje się to gdy silnik się nagrzeje do powiedzmy 30-40 stopni. Na zimnym silniku się to noego zdarza. Jeśli ta informacja się przyda to czyscilem już przeplywomierz, przepustnice, silnik krokowy, filtr powietrza, sprawdziłem czy nie ma lewego powietrza na dolocie, wymieniłem świece, mam nieszczelny wydech za kolektorem tam gdzie łączy się wydech od silnika z wydech końcowym, wczoraj odlaczylem wtyczke od przeplywomierza gdy silnik był włączony i samochod tak jakby przygasl zaraz zaczął falowac i po 2 minutach zaczął pracować na 1100 obrotów bez falowania po 5 minutach znowu zaczął falowac przyjechałem się nim na odlaczonym przeplywomierzu to pod koniec przejazdzki jak parkowalem to silnik całkowicie gasl, dodam jeszcze ze mój silnik pracuje na 1400 obrotów jak jest zimny a gdy jest ciepły i nie faluje to 1100-1200 obrotów. Jakieś porady? Pozdrawi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.