Skocz do zawartości

dziedik

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia dziedik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam jeden mało irytujący problem. Nie zgadzają mi się godziny w żadnej aplikacji względem tym co pokazuje tablet i samochód. Mianowicie jak mam na tablecie i w samochodzie 12:00 to po ustawieniu trasy na google maps pokazuje mi czas dojazdu jakby czas był cofnięty o jakieś 6h i nie jest to kwestia tylko tej aplikacji bo np na pogodowej mam to samo. W ustawieniach próbowałem na wszystkich 3 opcjach (Manual time, auto sync gps bodajże i jeszcze jedna tam jest) Mogę jutro poglądową fotkę zrobić Czytałem wyżej o jakości audio ja tam róznicy nie odczuwam, aczkolwiek kolega koneser dobrej muzyki zwrócił uwagę, że auto gra troszke gorzej. Ktoś pisał o możłiwości poprawienia tej jakości. Możecie mi to Panowie przedstawić bo jestem troche lajkiem w tej dziedzinie :P
  2. Jestem po pierwszym weekendzie użytkowania zabawki. Wrażenia? Zacznę od samego montażu po którym jestem mega zadowolony, auto zostawione rano do odebrania u chłopaków po południu, po ingerencji związanej z montażem śladu nie widać wszystko wygląda jakby było fabrycznie wrzucone, kamera cofania bardzo dobrej jakości nic nie zacina chodzi płynnie tak samo jak stacja multimedialna. Polecam każdemu dokupić sobie taki mały router z playa/orange itp, zakupić sobie jakiś pakiet internetu i podpiąć to do USB w schowku i samochód po uruchomieniu będzie automatycznie z nim się łączył. Bo stacja bazuje na androidzie czyli bez internetu ciężko korzystać z niektórych rzeczy, a ciągłe udostępnianie neta z telefonu może być męczące. Parę osób pisało w poprzednich postach o spolszczeniu - mi osobiście wgl nie przeszkadza, że nie ma 100% spolszczenia, bo tak na prawdę aplikacje które ściągnięcie są w jęz. polskim (google maps normalnie po Polsku do nas gada itd) kwestia interfejsu , gdzie nie są spolszczone takie rzeczy jak np ustawienia ogólne, ustawienia dźwięku ale to nie jest problem wg mnie, a zwłaszcza że chłopaki tam pracują nad pełnym spolszczeniem. Minusy? Mi nie przeszkadza nic w takim stopniu, żebym mógł nazwać to jakąś wadą, jak ktoś poświęci przed montażem godzinke na przeczytanie tego działu to dowie się o nim wszystkiego.
  3. Super :cool2: Za tydzień po weekendzie podzielę się wrażeniami z Wami jak potestuje nową zabawkę :D
  4. To w takim razie zgodnie z naszymi rozmowami na mailu zamawiam jeden zestaw z kamerą cofania i pelnym montażem.
  5. Siemka, czy jak kupi się u Was wersje 8.1 a w przyszłości wyjdzie 9.0 jesteście w stanie zaktualizować software? :)
  6. To widzę, że złotego środka nie ma. Również jestem po wymianie drążków kierowniczych wraz z ich końcówkami, trochę dziś pojeździłem i stuków brak. Po zdemontowaniu starego drążka i zapięciu go na imadle ewidentnie miał on problemy z płynnym chodzeniem - tak jakby zasechł w środku i chodziło to troszkę opornie w porównaniu do nowych. Troszkę ciężko to zdiagnozować bo jedno jest pewne do póki nie ściągnie się drążka to nie ma szans tego sprawdzić, można jedynie domniemywać po tym, że było troszkę bardziej czuć te bicia na nich, ale tak oprócz tego były sztywne i trzymały idealnie. Nawet powiem, że na stetoskopie najgłośniejsze bicia było słychać na amortyzatorach... :roll:
  7. Przy normalnej jeździe też masz te objawy? Czy tylko hamowanie/ruszanie
  8. Tak od 17 sierpnia mam do pokonania przez 2tyg okolo 4tys km i nie chcialbym jechac z dusza na ramieniu. Wiec zaczne od tych tuleji a moze do tego czasu ktos z chlopakow cos tutaj napisze wiec bede informowal na bieżąco co pomoglo :)
  9. Chodzi Ci o te tuleje olejowe wahacza? Bo może faktycznie tak być, że dopiero jak się "rozruszają" to dają o sobie znać.
  10. Witam! Od pewnego czasu borykam się z pewnym problem, mianowicie rano po przejechaniu kilkunastu km w warunkach miejskich zaczyna dobiegać z przodu głuchy nieprzyjemny dźwięk. Słychać go przy ruszaniu i nawet na małych nierównościach, odczuwalne jest to również minimalnie na kierownicy. Stukanie jest idealnie słyszalne i odczuwalne jak bujam autem z przodu. Lecz rano jak pisałem problemu brak. Po pierwszej diagnozie na stacji kontroli pojazdów zalecono mi wymianę amortyzatorów - zrobiłem to, lecz problem pozostał. Wraz z mechanikiem zauważyliśmy, że jedynym elementem na którym było czuć luzy podczas bujania samochodem był drążek kierowniczy - wymienił ten element lecz problem pozostał. Nigdzie na wahaczach nie ma luzu wszystko ładnie się trzyma Zalecano mi również na stacji diagnostycznej wymianę łaczników stabilizotora lecz to było bardziej na zasadzie "Wymień wszystko zaczynając od najtańszych elementów" Czytałem na forum, że dość popularnym elementem w tej kwestii jest maglownica tylko mechanik stwierdził, że wszystko z nią okej. Lecz tutaj wg mnie dość ważnym czynnikiem jest fakt, iż stukanie pojawia się po jakimś czasie dopiero, nie od razu, a intensywność rośnie wraz z pokonanymi kilometrami i czy przy uszkodzonej maglownicy też tak jest? Czy raczej może to być nawet jakaś guma czy śruba która dopiero po pewnym czasie jazdy przypomina mi o swoim istnieniu.
  11. dziedik

    318Ci dziwne brzęczenie

    Dodam jeszcze że moc i dynamika auta nie uległa zmianie wszystko chodzi okej, a dzwięki dochodzą tylko jak auto jest na biegu i przyspieszam na luzie wszystko śmiga ładnie.
  12. dziedik

    318Ci dziwne brzęczenie

    Witam! Wczoraj podczas odpalenia silnika zaobserwowałem że świeci mi się kontrolka check engine a do tego na jałowym biegu do 2,5 tys obrotów słychać takie dziwne brzęczenie, początkiem tygodnia jade sprawdzić na komputer co to jest aczkolwiek chciałbym się dowiedzieć czy ktoś spotkał się z czymś takim? Pozdrawiam :)
  13. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0ci-coupe-navi-klimatronic-sport-pakiet-alu17-170ps-prywatne-ID6y5aSP.html#386fd3def2 Witam co sądzicie o tym egzemplarzu? Widział go ktoś lub oglądał? Czy miał ktoś kiedyś styczność z tym dealerem lub kojarzy go z okolic? I ciekawi mnie również dość niski przebieg. Model description: 320CI Market: Europa Type: BN11 E-Code: E46 (2) Chassis: Coupé Steering: links Doors: 2 Engine: M54 - 2,20l (125kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Titansilber Metallic (354) Upholstery: Stoff Flock Raute/anthrazit (E3AT) Production date: 19.07.2001 Assembled in: Regensburg Code Serienausstattung Standard Equipment S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S550A Bordcomputer On-board computer S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S434A Interieurleisten Interior trim finishers S441A Raucherpaket Smoker package S473A Armlehne vorne Armrest front S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S630A Autotelefon mit schnurlosem Hörer Car phone with cordless receiver S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.