Skocz do zawartości

WestFlex

Zarejestrowani
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WestFlex

  • Urodziny 28.03.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i, 328iA, E39 530dA, E53 3,0dA, E60 3,0iA, E61 535dA
  • Lokalizacja
    Vlaardingen

Osiągnięcia WestFlex

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Titan Silber to zawsze wyzwanie dla lakiernika, tutaj sie nie spisal, zderzak slabo wycieniowany tylny-co to za metoda-wiem ze praktykowana ale ja jej nie rozumiem, czemu nie pomalowac calego elementu??, blotnik prawy przedni tez wyrzezbiony, fotel moze i ma 170,000 ale swiadczy o tym jak to kierownik dbal o skorke...
  2. Kurcze no auto trzyma sie kupy, ale ta biedna benzynka w e60..., w tych pieniadzach szukaj sobie 6-ciu cylindrow skoro koniecznie musi byc benzyna, druga sprawa to ewentualna odsprzedaz tego egzemplarza, z tym silnikiem i wyposazeniem takie auto za kilka lat wraz ze wzrostem przebiegu w mojej ocenie jest niesprzedawalne, jedyne co w nim jest ok to przebieg, cala reszta na zdecydowanie nie, wybierajac uzywane e60 lci w okolicach 10k €, poszukaj czegos mocniejszego i duuuuuuzo lepiej wyposazonego
  3. kolejna sprawa to boczki, mam tez boczki z tego kompletu, tunel srodkowy sobie daruje, czy boczki pasuja p7p?czy znajde dekory z bambusa do lci bo w moich boczkach jest szczotkowane aluminoiium!
  4. kolejna sprawa to boczki, mam tez boczki z tego kompletu, tunel srodkowy sobie daruje, czy boczki pasuja p7p?czy znajde dekory z bambusa do lci bo w moich boczkach jest szczotkowane aluminoiium!
  5. kolejna sprawa to boczki, mam tez boczki z tego kompletu, tunel srodkowy sobie daruje, czy boczki pasuja p7p?czy znajde dekory z bambusa do lci bo w moich boczkach jest szczotkowane aluminoiium!
  6. nie wiem czy fotele mialy jakies dodatkowe opcje, wszedlem w ich posiadanie juz po demontazu z auta z ktorym nie mialem kontaktu, maja napewno inna skore, tzn wydaje mi sie ze nappa sprawia wrazenie grubej twardej, a te chyba sa w Buffalo, gladziutkie i bardzo miekkie i glownie to mnie sklonilo do podmiany, nie zdawalem sobie sp[rawy z tego jaka wygode oferuja komforty bo roznica jest kolosalna juz po kilku kilometrach
  7. ok, temat przednich foteli ogarniety, w fotelu pasazera nie mialem pamieci i niestety ona nie dziala, fotel kierowcy tez wsadzilem, zeby bylo latwo i dosc szybko wymienilem lewa ploze-szyne fotela, tzn przelozylem szyne ze starego fotela sportowego do nowego fotela komfortowego lci, do szyny przykrecony jest napinacz wraz z wiazka i teraz jest juz tez p&p, z wymiana szyny nie ma problemu, jedyny problem to estetyka, tzn plastikowa oslona boku fotela ze sporta nie pasuje na fotel komfortowy lci a dokladniej nie pasuje jej tylna czesc w zasadzie od konca panelu sterowania nie zapina sie w fabryczne mocowania i dosc mocno odstaje, zalozylem wiec oslone z fotela lci wiec przy slupku widoczny jest nie osloniety napinacz, malo mi to przeszkadza, natomiast przy glebszym zapuszczeniu januszowego zurawia miedzy fotel i slupek faktycznie widac napinacz pasa, pozatym wszystko super pamiec dziala, a komfort podrozowania jest nieporownywalna, mam dostep do bosch kts-550 wiec musialem pousowac bledy ale innym "'rzezbiarzom'' proponuje odpinac akumlator zeby uniknac bledow poduszek etc..., gdyz fotel w celu przykrecenia trzeba przestawiac kilkukrotnie a ja to robilem po swojemu a nie jak bog przykazal i dopiero po zamontowaniu pozapinalem pirotechniki, wiec albo zachowujemy inna kolejnosc albo odpinamy akumlator
  8. To jest najslabsze forum fanow marki bmw w calej galaktyce, wiedzy na temat marki nie posiada tu nikt, a jezeli ktokolwiek ja posiada to nie ma ochoty sie ja dzielic( skad tu tylu uzytkownikow), to juz odtatni post, NA ZADNE zadane do tej pory pytanie nie dostalem jeszcze zadnej przydatnej odpowiedzi, nie sadze zebym byl jedyny w polsce zmieniajacy fotele z pre-lci na fotele lci... Fotele pasuja P&P, jedyna modyfikacja to napinacz pasa kierowcy-lci ma to zrobione inaczej, fotel pasazera p&p, jutro bede walczyl z fotelem kierowcy a konkretniej z przelozeniem napinaczaze starego fotela-nie mam pewnosci ze uda sie to zrobic bez wymiany plozy fotela lci na pre-lci
  9. podepne sie pod temat ze swoim pytaniem posiadam bmw e61 z 2006 roku, fotele w pelnej elektryce z pamiecia grzane sporty, chce zamontowac komforty lci z 2009 roku, czy to bedzie p&p?
  10. witam Tak jak w temacie, posiadam e61 z 2006 roku, wnetrze sportowe w pelnej elektryce z pamiecia materialowe, mam na oku komforty z 2009 roku, jak wyglada montaz, czy to bedzie p&P?
  11. Podlacze sie;) Wszedlem w posiadanie kompletnego wnetrza z komfortami w czarnej skorze, obecnie mam sporty w szmatach, lecz kompletnie elektryczne kierownika z pamiecia, grzane kolumna tez elektryczna, pytanie brzmi czy zabieg odbedzie sie p&p czy beda cyrki?auto z konca 2006 przed LCi, fotele pochodza z auta z 2005 roku, czy zadziala mi wszystko plug and play?Prosze o konkretne odpowiedzi
  12. WestFlex

    e60 wymiana foteli

    Poradziles sobie ze sprawa?
  13. http://www.bmwstylewheels.com/bmw/132 3 ostatnie zdjecia, to moje auto;)Efekt mnie b. Zadowala;)
  14. Klaniam sie;) Robota wykonana;) Felgi na aucie, opony 255/35/19 continental sportContact 6, oraz Nokian Zline 295/30/19, dystanse to przykrecane przod 25mm i tyl 30mm, bez rolowania nadkoli sie nie udalo, ale po delikatnym rolowaniu jest igla, auto oposzczone z zawiasu calkowicie standardowego, przod 30mm gwint, tyl narazie tylko NIVO przez ISTE, o 20mm Efekt koncowy naprawde satysfakcjonujacy;)
  15. Pytanie w temacie;) Obnizylem auto kitem firmy TA technix- tak tak wiem ze dolna polka, nie w tym rzecz, narazie to wstep do lekkiej gleby, mamy zime amorki mialem do kosza a zeby sprawdzic jak bedzie sie jezdzic zalozylem amorki i sprezyny tatechnix z allegro za 550 pln, jezdzi sie bdb(4000 km), tyl obnizylem o 20mm i tak ma zostac, chcialbym zmienic amortyzatory tylne-przy obciazeniu tzn bagaz plus pasazerowie autem baaardzo buja-efekt pilki z tylu, zastanawiam sie czy po obnizeniu standardowego zawieszenia o 20mm moge zamontowac oryginalne amortyzatory do zawieszenia sportowego fabrycznie nizszego?czy musze montowac standardowe amortyzatory do zawieszenia standardowego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.