Skocz do zawartości

insM3

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M3 E92 2007

Osiągnięcia insM3

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nastawniki przepustnic, 500zl/sztuka uzywane na Allegro, bedziesz potrzebowal jednego lub pary.
  2. Witam, od pewnego czasu pojawił się problem - rozrusznik nie kręci za pierwszym razem (do regeneracji), ale w tym samym czasie auto zaczęło przerywać ("zabkować") na zimnym motorze, trwa to kilka minut od odpalenia. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Jednocześnie czuję minimalnego "laga" w przyśpieszeniu. 2007r, manual. Czy ktoś miał podobne objawy? Pozdrawiam
  3. Docelowa felga to ZCP: http://www.freakyshiat.com/upload/files/274/IMAG0192.jpg Jestem w niej zakochany od pierwszego wejrzenia :)
  4. Cena samych kutych korb to kilkanaście tys. zł z tego co pamiętam, nie mam linku, dowiadywałem się od jednego z braci na św. Teresy w Łodzi - mojej ///M wyroczni :)
  5. Komplet wyjdzie nieco drożej ;) https://czesci.bmwsklep.pl/diagram.php?btnr=51_6621&mospid=52121&fg=45&hg=51 Pozostaje poszukanie używki, rzeczywiście wyglądają świetnie te listwy.
  6. One wychodziły oryginalnie jedynie srebrne? Nie da się oem kupić czarnych, tylko trzeba rzeźbić? :) W skórze cała deska z listwami by fajnie wyglądała, tylko ciekawe jakie koszty... :)
  7. Te srebrne listwy rzeczywiście szału nie robią, jakie są alternatywy? Na Allegro tylko jedna czarna w kiepskim stanie. Za poliftowy tunel pod poliftowy joystick musiałem zapłacić 1200zł, ponieważ na całym świecie nie było używki do kupienia, boję się o te listwy zapytać :)
  8. Dzięki szybki Wujku, gratuluje zacnego projektu :) Temat sprawdzony na św. Teresy w Łodzi - korby tak jak mówisz nie wytrzymują w zestawach VT620+, w VT585 jeżdżą bezawaryjnie :) Zakuwać nie mam zamiaru, ponieważ koszty są kosmiczne, dlatego kompresor wersja spokojniejsza.
  9. Witam, przedstawiam świeży nabytek - Francuz po niegroźnych przygodach. Po pół roku ślinienia się, gdy auto stało u znajomego w końcu udało się znaleźć jej nowy dom :) 2007 rok Manual Przebieg 108k Wydech ///M Performance (na zdjęciu jeszcze oem) Usunięte przednie katalizatory Lampy LCI iDrive CIC Brzmi o niebo lepiej niż na fabrycznym wydechu. Plany na następny rok - kompresor VT585. http://i.imgur.com/osOzti6.jpg http://i.imgur.com/SVF0VDFl.jpg http://i.imgur.com/6tgnbYcl.jpg http://i.imgur.com/f0AKY80l.jpg http://i.imgur.com/cAL98SVl.jpg http://i.imgur.com/UF3MzZwl.jpg http://i.imgur.com/5rh9AjBl.jpg http://i.imgur.com/Ze6GOI6l.jpg http://i.imgur.com/d9WNDNxl.jpg http://i.imgur.com/JbUi4c5l.jpg http://i.imgur.com/OJuapFgl.jpg http://i.imgur.com/m6ggqAxl.jpg http://i.imgur.com/AzlTLKdl.jpg Dlaczego warto wymieniać panewki profilaktycznie? Moje z przebiegiem 108k wyglądały tak: http://i.imgur.com/lBCADr2.jpg Pozdrawiam
  10. Wał jest nietknięty, jest to normalne zużycie po 100k i raczej ich górna granica w tym roczniku. Często siadają wcześniej, rzadko pozniej ;) Na kompresorze wymieniają często panewki co 2-3 wymiany oleju ;)
  11. W samą porę, przedstawiam Top 3 moich panewek dla zwolenników czekania, az zaczną hałasować ;-) http://i.imgur.com/lBCADr2.jpg Przebieg 108000km
  12. Jakbym usłyszał panewkę to byłoby juz po ptokach ;-)
  13. Dziękuję serdecznie za pomoc! PS. Można go brać na poważnie, ale na torze, na ulicy jest odpowiednio spokojniej ;)
  14. Witam, problem znany i (nie)lubiany. Na wolnych obrotach i najczęściej zimnym silniku po 40-50 sekundach najpierw zaczyna się dławić, a później wchodzi w tryb awaryjny - ponowne odpalenie i problemu brak, aż do następnego dłuższego postoju na wolnych obrotach. Podczas dynamicznej jazdy problem nie występuje. Błędy: wypadanie zapłonu na cylindrze 5,6,7,8 innym razem to samo na 1,2,3,4 Wymienione świece. Podmieniane: przepustnica wtryski cewki Co jeszcze wypadałoby sprawdzić? Pompa paliwa? Brudne vanosy? Pozdrawiam!
  15. Witam, kupiłem auto z przebiegiem 100k - 2007r / manual, będę wymieniał: -panewki -olej w dyfrze -olej w skrzyni -olej silnikowy -świece -płyn hamulcowy Co jeszcze warto zrobić/sprawdzić przy takim przebiegu, aby mieć czyste sumienie i spokojną głowę podczas jazdy? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.