Skocz do zawartości

Berben

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20

Osiągnięcia Berben

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W jakim modelu tak miałeś i które poduszki dokładnie wymieniłeś? Bo chyba są 3 różne. Wydaje mi się, że problem jeśli już to dotyczy tych poduszek bo to właśnie jest taki hałas pochodzący z drgań silnika. Mam nadzieje, że nie jest to normalne i wymiana poduszek pomoże :)
  2. Cześć, niedawno przesiadłem się z E90 320d (N47) na F20 120d (N47). Teoretycznie mają podobne silniki różniące się trochę osprzętem ale zauważyłem znacznie wyższy poziom wibracji i głośności na niskich obrotach silnika (1200-1500 RPM) w F20. Czy jest to normalne czy w moim egzemplarzu mogą występować jakieś problemy? Jest to denerwujące, bo automat w F20 zrzuca biegi przy spokojnej jezdzie na okropnie niskie obroty rzędu 1200 RPM i w środku wtedy dosyć mocno "buczy". Przy 1500 RPM jest już praktycznie w porządku ale skrzynia bardzo rzadko pozwala na jazdę na takich obrotach. Ewentualnie, czy słyszał ktoś o adaptacji tej skrzyni żeby nie jeździć na tak niskich obrotach? Jakaś aktualizacja softu? Tryb sport nie rozwiązuje problemu bo wtedy znowu przy 140-160 km/h nie wrzuca wyższych biegów, a kierownica przy niskich prędkościach chodzi zbyt ciężko.
  3. Cześć, czy oglądał ktoś lub kojarzy samochód z tego ogłoszenia? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-120d-m-pakiet-harmann-kardon-kolor-valencia-orange-ID6zkxwS.html#3273ca7afe Bardzo blisko nie mam, a w sumie nie ma nic napisane o bezwypadkowości.
  4. Chyba ten sam samochod jest teraz sprzedawany przez inna firme na otomoto. Jakims cudem mu tez 45 tys km na liczniku ubylo.
  5. Niestety nie mam zdjęcia, które pokazywałoby luz na tym łańcuchu ale wyglądało to podobnie jak u Ciebie na filmie. W każdym razie gdy zmieniałem cały rozrząd to ten łańcuch był luźny przed wymianą i po wymianie, a robiłem na oryginalnych częściach.
  6. U mnie po wymianie też był luźny, tak chyba ma być bo nie ma tam żadnego napinacza.
  7. Przy odpalaniu dosyć mocno rusza się tłumik faktycznie. Zauważyłem to już wcześniej ale nie sądziłem, że może aż tak przenosić do wnętrza. Przy najbliższej okazji sprawdzę to na podnośniku i zobaczymy czy coś się poprawi.
  8. Na forum jest bardzo dużo wątków na temat tego silnika. Ja ze swojej strony powiem, że trochę z własnej niewiedzy kupiłem autko z takim silnikiem, a i tak jestem zadowolony. Na plus jest naprawdę niskie spalanie, szybciej się nagrzewa. Na minus wymiana rozrządu na dzień dobry jeśli nie był wymieniany. Krążą też opinie, że ma trochę większe drgania od M47. Warto sprawdzić co było wymieniane przy rozrządzie przez poprzedniego właściciela (nawet jeśli była to akcja serwisowa). Mój samochód przed zakupem był na akcji serwisowej w ASO i spartaczyli to kompletnie. Rozrząd niesamowicie hałasował i prawdopodobnie był już na końcu swojego żywota (ze względu na przebieg), a ASO wymieniło tylko jeden napinacz i musiałem cały rozrząd wymienić we własnym zakresie.
  9. Cześć, od jakiegoś czasu przy odpalaniu samochodu wydobywa się z okolić środkowej konsoli (mniej więcej na wysokości panelu radia, ciężko mi określić dokładnie miejsce) takie dziwne stuknięcie. Słychać to wtedy gdy najbardziej wstrząsa samochodem przy starcie silnika. Wydaje mi się, że częściej się to zdarza na zimnym silniku. Ogólnie rzecz biorąc nic się z samochodem nie dzieje ale ten dźwięk jest bardzo irytujący. Raczej żaden z plastików wewnątrz nie jest luźny i nic tam nie lata w środku. Spotkał się ktoś z czymś takim? Silnik N47 177km, E90 pre-lift.
  10. Dam znać co z tego wyszło, może w przyszłym tygodniu coś zacznę grzebać.
  11. Jak masz 4-cylindrowca to można zamontować pomiędzy silnikiem, a chłodnicą. Słyszałem, że niektórzy tak robią i ja właśnie tak będę montował u siebie w nabliższym czasie. Z tym, że będzie to Thermo Top Z/C bo taki piecyk właśnie mam do dyspozycji (nie jest to oryginalny piecyk do e90 i trzeba trochę pokombinować żeby działało).
  12. Widziałem ostatnio przed-lifta na ringach z LEDami w dzień i nie wyglądało to źle. Wg. mnie nadawało się to na światła dziennie. Nie wiem oczywiście co to były za LEDy, ale reflektory były napewno przedliftowe.
  13. Dzisiaj powtorzylem probe zakodowania, ale nie wydaje mi sie zeby kierownica jakos lzej pracowala. Ponadto probowalem cos zresetowac w INPIE i wyskoczyl mi blad wspomagania dotyczacy chyba blednej kalibracji z tego co zrozumialem. Update: Okazało się, że zresetowałem kalibracje - wystarczylo od nowa skalibrowac czujnik kąta skrętu.
  14. Plik TRC: https://drive.google.com/file/d/0B4xPrWgDhNrmb2RIZ0lCZGpMem8/view?usp=sharing Po zaprogramowaniu tylko EPS uruchomilem INPA i poszperalem w odczytach z EPS i byla tam informacja ze moja E90 jest bez SA216. Teraz wróciłem do ustawień domyślnych, jutro będę kontynuował.
  15. Udało się w końcu coś zakodować! Nie jestem tylko pewien czy powinienem kodować coś więcej niż EPS, jest to ostatnia informacja którą potrzebuję :) ewentualnie jeszcze jak mogę potwierdzić czy funkcja się zaprogramowała i działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.