Skocz do zawartości

Benyxxx

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Benyxxx

  • Urodziny 06.05.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było:
    E34 525i
    E39 525i Individual
    jest:
    E61 535d
    E93 335i Individual
    F10 530i
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zawód
    Własna działalność Gospodarcza

Osiągnięcia Benyxxx

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Tc Performance czy możecie napisać c 2 mapy? jedna do spokojnej jazdy a druga do szybkiej, tak zeby można było je przełączać np stojac na swiatlach? podobno mozna to zrobic uzywajac np jb4 potraficie na jb4 tak zrobic? albo zaproponować lepsze rozwiazanie? Chciałbym z chipowac dwa auta g11 m58 i e93 n54,
  2. Witam czy ktos ogarnal by mi przeprogramowanie wysokosci auta. Na sporcie obniza mi sie o 1 cm a chcial bym zeby obnizalo sie o 3-4 cm
  3. Benyxxx

    Regulacja wysokosci

    Witam czy ktos slyszal o kims kto umial by zakodowac wysokosc normalnie w trybie sport obniza sie auto o 1cm, a czy mozna to przekodowac zeby sie obnizal np o 3 cm
  4. Mody super chodz turbiny od perun wiecej niz 500 nie dmuchaja a skrzynia AT jak bedziesz ja katowal to sie rozleci szybciutko :(
  5. Lato idzie więc odgrzebuje temat, Pytanie do MrChroc czy udało sie zamontować następnego stage ? oraz na jakich turbinach jeździsz ? Perun turbo ma w ofercie ma 2 rodzaje stage , jeden na 440KM a drugi powyżej 500KM ale mają trochę większego laga z stad pytanie które masz i jak się na nich jeździ ? oraz czy robiłeś coś z układem paliwowym żeby osiągnąć 470 KM ? czy masz wtryski nowego typu te które były montowane od około 2011 roku ? podobno one są mocniejsze
  6. To był nissan 200sx bez foteli wyrzucone wszystko co można było auto przygotowane do driftu a nie do jazdy na codzień , to było kilka lat tememu z 5-7 lat temu auto słynne we Wrocławiu z wielkim napisaem bed toys na całym boku , gdzieś kiedyś filmiki na youtubie z nim były , ale wrażenia naprawdę niesamowite , nigdy wcześniej ani potem nie jechałem w czymś podobnym
  7. Dziękówa za podpowiedz już dzwoniłem do TCPerformance mówią że też będą ogarniać , teraz tylko muszę znaleźć kogoś we Wrocławiu co mechaniczne zmiany mi ogarnie do końca , i jechania z koksem :) nie ukrywam że wyniki w okolicy 600 apetycznie wyglądają :) musi zamiatać jak szalona :D:D:D:D .Jeździłem Nissanem (jako pasażer ) zrobionym na 630KM a waga około tony i są to wrażenia za duże jak dla mnie :) trzęsłem się do wieczora z wrażenia
  8. Czy ma ktoś kontakt, albo na forum jest właściciel bmw 335 który w łodzi w tcperformance zrobił 470 koni? Chciałem go po pytać o kilka szczegółów, a widziałem na fb tcperformance zamiescilo zdjęcia z wykresem właśnie tego autka zrobionego na 470 koni
  9. A mam pytanie odnośnie skrzyni biegów mam zwykły automat , czy ktoś przekładał w 335i na skrzynie dsg ? czy jest to możliwe ? może znacie kogoś kto by chciał to zrobić ?
  10. na początku produkcji były bez chłodnicy , potem dodatkową chłodnicę oleju zaczęli montować ze wszystkich , mój znajomy w 335 z US 2008 rok nie miał chłodnicy , ja mam też 2008 ale Europę i miałem oryginalnie chłodnicę , jeśli chodzi o odpowiedz do its77 , to zależy jak użytkujemy auto oraz co dla nas oznacza że się auto grzeje. Jeśli chodzi o jazdę to wiadomo że jadać 200 po autostradzie nie ma żadnego problemu z grzaniem się bo pęt powietrza będzie chłodził jak należy , ale jak werzniesz auto na tor tak weekendowo to 5 min i silnik ma powyżej 120 stopni włącza się wentylator . Czytałem gdzieś na forach że 335 ma ograniczoną moc elektronicznie w zależności od temperatury silnika . Jak dla mnie bezpieczna temperatura silnika jeśli chcemy go użytkować latami oraz nie mieć za dużo nagaru w oleju silnikowym który jest charakterystyczny dla tego silnika to temperatura nie powinna przekraczać 110 stopni przy bardzo szybkiej jeździe .
  11. Tak mi temperatura oleju spadła średnio około 7-8 stopni
  12. To gratulacje aż miło słyszeć :) 470 km jest przyjemność z jazdy :)
  13. Wiem wiem to prawda Pompa i filtr nowe , zastanawiałem się nad wymienieniem pompy , dużo tunerów mówi że pompa wysokiego ciśnienia nie daje rady , dzwoniłem do stanów do 3 największych tunerów i mówią że to nie do końca tak to znaczy nie jest problem w pompie wysokiego ciśnienia a w pompie paliwowej w baku seria daje za mało , zestawów do zwiększenia jest co niemiara począwszy od dodatkowej pompy którą np oferuje Vischu , po zestawy koszowe wkładane do baku gdzie samemu trzeba kupić np.pompę Walbro , po całkowicie gotowe zestawy w miejsce fabrycznej pompy paliwa w baku z przepływem sięgającym 300L/H, seryjny układ paliwowy starcza do 480 koni . Ale własnie nie chce się decydować na up great układu paliwowego ponieważ nie wiem czy jest bezpieczne zwiększanie ponad 100% wydajności układu paliwowego czy węże dają rade ? jak wystrzeli paliwo z węża to się można żywcem spalić , wydaje mi się że to za duże ryzyko , szczególnie jak się używa auta na co dzień a nie tylko na tor . Chyba że sie mylę , jeśli ktoś posiada dużo wiedzę na temat układu paliwowego do 335i bardzo proszę o opinię
  14. Dzieki Panowie , u mnie musi być jakiś inny soft czy coś bo próbowałem na wszystkie storny i u mnie wduszając cd nic się nie dzieje :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.