Skocz do zawartości

watkem

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Niedługo e90 lci

Osiągnięcia watkem

  1. Temat wałkowany na amerykańskim forum, nawet w nowych modelach które maja przejechane kilkadziesiąt km potrafi występować problem. Drążki kierownicze lub górne mocowanie, niestety nawet po wymianie w aso obu elementów problem potrafi wrócić po paru dniach. W aso mają adnotacje co przy jakich stukach maja wymienić.
  2. Następca już stoi w garażu, czekam właśnie kiedy Michu zaprosi na jazdy :)
  3. Jak ci kopci na biało to jest to normalne, szczególnie teraz w okresie zimowym. Jeżeli miałeś zalany olej 10w60 to znaczy że silnik bierze sporo oleju i ktoś na takim jeździł żeby zmniejszyć zużycie i żebyś nie zorientował się za szybko. Obserwuj zużycie oleju oraz czy dym nie jest koloru niebieskiego.
  4. W skrócie samochod będzie bardziej dynamiczny ale zmniejszy ci się prędkość maksymalna. Jak założysz dyfer 3.72 to twoja prędkość maksymalna i obroty będą takie jak masz teraz na 5 biegu.
  5. Nie wiem jaki masz silnik n52 czy n53(różne dyferencjały były) z tego co wiem to do n52 mozna zamontować krótszy dyfer od automata, pasuje on bez jakichkolwiek przeróbek(https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1418770) Ja myślę do swojego 325i(n53) zamontować dyfer z 330i automat 3,64.
  6. @Arkadiusz38km Reset czego robiłeś w ukrytym menu?? bo nie kojarzę żeby w ukrytym menu było coś do kasowania od noxa
  7. Montował ktoś z was ten kolektor wydechowy od turboworks?? Kupiłem dzisiaj go i próbowałem zamontować, ale kolektor zawadza o łapę silnika, i przez to nie da się go idealnie spasować oraz leży na łapie przez co będzie przenosił wibracje, ciekaw jestem czy u kogoś podszedł on bez problemów lub jak rozwiązał ten problem.
  8. Witam, mam identyczny problem jak autor tematu, końcówka czerwonego kabla która wchodzi do skrzynki z bezpiecznikami jest uszkodzona ( http://www.productsafety.gov.au/recall/bmw-australia-ltd-bmw-1-series-3-series-x1-z4-motor-vehicles?source=recalls) Podobno jest jakiś zestaw naprawczy tego kabla (ucina się 30 cm od strony uszkodzenia i nakłada jakąś przedłużkę ), niestety nie mogę tego nigdzie znaleźć, ktoś zna może numer części?? Planuje jeszcze wymienić skrzynkę z bezpiecznikami(jest minimalne uszkodzenie, dla bezpieczeństwa wole wymienić) tylko wpisując numer części 9119444-04 niczego mi nie znajduje, co robię nie tak??
  9. Mam identyczny przypadek jak ty, też mam n53 325i, zrobiłem w codemybimmer modyfikacje samochodu na 330i(inny kolektor i mapa) samochód przez parę dni jeździł zajebiście, aż któregoś dnia pojawił się check engine(błędy noxą, kata i jeden błąd od pompy paliw), skasowałem błędy ale samochód nie jedzie już jak wcześniej tylko tak jakbym nie robił tej modyfikacji lub nawet gorzej. Myślałem że to może wina katalizatora(w przyszłym tygodniu wyciągnę i sprawdzę jak wygląda) lub dis w kolektorze od 330i, ale może jednak to wina czegoś innego.
  10. https://www.olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-bilstein-b14-bmw-e90-e91-e92-gwint-CID5-IDtheOw.html
  11. Albo poszukaj używanej, a jak chcesz zestaw naprawczy to wiem że https://vanos-bmw.com/product-category/bmw/disa-bmw oni mają na sprzedaż. Przesyłka przychodzi po 1 tyg wiec nie jest źle.
  12. Codemybimmer ogarnia jak podnieść moc w n52 i n53. Wczoraj zrobili mi podniesienie mocy w mojej 325i z n53, i jestem mega zadowolony, każdemu to polecam. Czujesz jakbyś jechał nie tym samochodem
  13. Za granicą badania może i nie zrobisz, w Polsce przejdzie to bez problemu. Szkoda że nie zrobiłeś pomiarów przed i po, ciekaw jestem jaki jest przyrost mocy.
  14. Sprawdź jeszcze kielichy, czy przypadkiem tam uszczelka się nie wyrobiła, i góra amortyzatora nie uderza .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.