Skocz do zawartości

buko

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 3 E36

Osiągnięcia buko

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak oglądałem i zdecyduję się na regenerację w Bosch Service w Stalowej Woli maja dobrą cenę i na forach dobrą opinię jako serwis. Napisze jak będzie już po jak to przebiegło, a szczególnie jakie były efekty na jak długo pomogło.
  2. Chyba mnie czeka wymianka dpf tak stwierdzili w aso w Bawaria Motors po badaniu komputerowym. Twierdzą , ze jest zapchany w 60% czy to już na pewno czas na niego? Można się tego ustrojstwa pozbyć na stałe ale mój mechanik straszy ze na przeglądach od przyszłego roku będzie problem z badaniem technicznym na stacji kontroli pojazdów. Dużo piszą na forach Bmw o wypalaniu, ale ponoć to wystarcza tylko na trochę czasu i znowu kontrolka i tryb awaryjny. Zastanawiam się nad tą nowa technologią wodną chwalą się , ze oprócz sadzy usuwają także popioły czego nie da się zrobić przy wypalaniu i dlatego starcza to na długo i ma być jak nowy po takim zabiegu. Chodzi mi dokładnie o ten sposób regeneracji dpf tu jest artykuł https://www.filtry-dpf-fap.pl/aktualnosci/usuwanie-filtra-dpf-konsekwencje-usuniecia-filtra-czastek-stalych nie wiele jest jeszcze informacji w necie o tej technice, czy ktoś robił taka regenecję dpf-u w ten sposób i czy warto, a przede wszystkim na ile ona starcza, czy faktycznie filtr cząstek stałych jest jak nowy? A może wymienić na nowy i będzie jakiś czas spokój?. Poz.
  3. Jeżeli chodzi o kodowanie IMA to nie zawsze jest wymagane. Czasami po regeneracji maszyna boscha może podtrzymać kod IMA jak jest nie wielka odchyłka dawek mieszcząca się w tolerancji. I wtedy jak serwis nie nada nowego kodu nic się nie dzieje, ale trzeba wykasować stare kody i WPISAĆ NA NOWO TE SAME KODY, aby sterownik wykasował stare adaptacje sterownika silnika. Jak się to zrobi wszystko zaczyna pracować prawidłowo nawet na starych kodach. Ot cała sprawa kodowania. Podejrzewam , że tylko sprawdziłeś czy kody się zgadzają , a trzeba było je było wykasować ze sterownika silnik i wpisać na nowo. Powinno to załatwić cały problem - stukanie, palenie itd. Zanim oddasz na kolejną reklamację to tak zrób i zobaczysz , że będzie po problemie. Szkoda czasu na demontaż i montaż wtryskiwaczy. P.S. Jak ktoś wcześniej pisał... I to są święte słowa jakim cudem korekty są dobre, a IMA się nie zgadzają to jakaś herezja, że wtryskiwacze masz źle zregenerowane. Jak kody są nieprawidłowe lub wtryskiwacz źle zregenerowany nie ważne czy na nowym , czy na starym kodzie korekty były by rozjechane w kosmos, a u ciebie są idealne.
  4. Witam wszystkich serdecznie i miło. Pozdrawiam Kazik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.