Jeżeli chodzi o kodowanie IMA to nie zawsze jest wymagane. Czasami po regeneracji maszyna boscha może podtrzymać kod IMA jak jest nie wielka odchyłka dawek mieszcząca się w tolerancji. I wtedy jak serwis nie nada nowego kodu nic się nie dzieje, ale trzeba wykasować stare kody i WPISAĆ NA NOWO TE SAME KODY, aby sterownik wykasował stare adaptacje sterownika silnika. Jak się to zrobi wszystko zaczyna pracować prawidłowo nawet na starych kodach. Ot cała sprawa kodowania. Podejrzewam , że tylko sprawdziłeś czy kody się zgadzają , a trzeba było je było wykasować ze sterownika silnik i wpisać na nowo. Powinno to załatwić cały problem - stukanie, palenie itd. Zanim oddasz na kolejną reklamację to tak zrób i zobaczysz , że będzie po problemie. Szkoda czasu na demontaż i montaż wtryskiwaczy. P.S. Jak ktoś wcześniej pisał... I to są święte słowa jakim cudem korekty są dobre, a IMA się nie zgadzają to jakaś herezja, że wtryskiwacze masz źle zregenerowane. Jak kody są nieprawidłowe lub wtryskiwacz źle zregenerowany nie ważne czy na nowym , czy na starym kodzie korekty były by rozjechane w kosmos, a u ciebie są idealne.