Skocz do zawartości

petrocapital

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 e53 3.0d 2005 manual
  • Lokalizacja
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław

Osiągnięcia petrocapital

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. było wiadome do 140 tyś km wiec nie będę przypuszczał i zgadywal co bylo dalej skoro auto jest w idealnym stanie Do tego w pl się wszystko zgadza to na co będę patrzył ? Jak jeździłem dookoła to same wyszpachlowane albo na wymarciu silniki lub przebiegi po 170 190 tys gdzie wyglądały na 3 razy tyle Sorry ale mało aut jest dobrych i jak się trafi jakiś zadbany egzemplarz to trzeba docenić jego stan
  2. Gadasz tak jakbyś to ty cofnął. Sorry - nie wierzę w intensywne użytkowanie auta przez pierwsze 2 lata, a potem "wakacje". Często bywam w DE i wiem jak tam użytkuje się diesle. Tym bardziej 3 litrowe małe autka. Historia serwisowa fury nie jest bogata dlatego z dużym prawdopodobieństwem licznik został cofnięty. Nie twierdzę, że to ty cofnąłeś szafę ale również tego nie wykluczam. Twoje ostatnie zdanie mocno sugeruje, że wiedziałeś o korekcie licznika. Wypraszam sobie takie przypuszczanie... (mówię jaka jest prawda a jak tego nie rozumiesz to szkoda mi cie) Kupując to auto na umowie miałem wpisany przebieg z jakim go kupiłem i zawsze tak robię ze pisze jaki jest stan licznika żeby potem takie mózgi nie gadały ze ja cofnalem :duh: A poza tym sprawdzałem historie przegladowa w Polsce z ostatnich prawie 3 lat i się przebiegi zgadzały, gdyby się nie zgadzały to sam bym nie kupił tego auta. Nigdy nie cofam licznika bo sprzedaje uczciwie dlatego takie gadanie w buty sobie wsadz może wyższy bedziesz :mad2:
  3. 10 lat temu stan licznika 140 tyś, a 10 lat później 238 tyś w 3.0 D?? :nienie: W 2 lata fura robiła po 70 tyś, a potem Hans jedynie do kościoła. :mad2: :norty: :mrgreen: Ktoś tu (s)kręcił. Moje x3 juz jest sprzedane i takie spekulacje głupie bezpodstawne (bo nie ma na to dowodu) ze ktoś cofnął licznik czy coś są bez sensu Historia przebiegów się w Polsce zgadzała i jak na początku auto robiło intensywne km przez 2 lata to nie znaczy ze później tak samo... Po 2 latach zmienił się właściciel który mógł jeździć tym autem tylko wakacyjnie i 10 tys km na rok jest realne bo w jednym roku auto mogło stać a w drugim zrobił tylko 3tys np... Różnie ludzie eksploatacja samochody a za granicą mają po kilka aut i każde jest do czegoś innego Wiec nie gadać głupot ze Hans cofnal bo nawet po aucie nie było widać ze ma więcej. A nawet gdyby to jak ktoś patrzy tylko na cyfry i na tym się skupia a samochodu na oczy nie widział to z takim podejściem w końcu moze kupic lumpa. Auto było w pieknym stanie oczywiście już się sprzedało W samochodzie używanym najważniejszy jest stan w jakim aktualnie się znajduje Może być auto z oryginalnym przebiegiem 150 tys 12 letni ale domeczony i wszystko zastane A może być auto z przebiegiem 330 tys w którym wszystko pracuje idealnie i jest zadbany DLATEGO NIE MOŻNA PATRZEĆ GŁÓWNIE NA KILOMETRY :mad2:
  4. Nie. Chodziło mi ze tam w tamtym aucie nie ma panoramy a jak jest auto z panorama to podwyższa wartość oczywiście :) Moje x3 juz jest sprzedane także o jedno mniej do ogladania :wink:
  5. Turbo pracuje perfekt nie wykazuje żadnego zużycia i tak było przez ostatnie 2 lata Mogła być jakaś wada fabryczna na początku. A może w serwisie naciągali kogoś na kase po prostu bo w wielu przypadkach zamiast wymienić np tylko jakoś pierdole to dodatkowo jeszcze wymieniają coś innego żeby za tanio nie wyszlo
  6. Witaj kolego ja Ci odpisze na te pytania bo widzę ze koledzy na forum się nie kwapia za bardzo i Twoje kupowanie samochodu będzie trwało pół roku bo zanim się na coś zdecydujesz bo zostanie to już sprzedane. A więc tak Zacznę od tego ze patrzenie na coś takiego od kiedy jest ktos na forum i sugerowanie się tym jest bez sensu Akurat ja zarejestrowałem się na forum rok temu bo kupiłem sobie x5 e53 i miałem parę pytan poza tym nie pisze dużo postów, bo jak coś potrzebuje się dowiedzieć to najpierw szukam i czytam, ponieważ większość kwestii została juz tu poruszona. Dodałeś link do x3 za 28 tys i do x3 za 38 tys Zdecyduj się co Ty w ogóle chcesz kupić czy najtańsze BMW w biednej wersji która nawet tych 28 tys nie jest warta czy nagle moja lub ta na rudych skorach o 10 tys drożej albo sobie ustalasz ze chcesz mieć autko z takim i takim wyposażeniem albo byle było x3 To za 28 tys nie ma nawet climatronica- ludzie golfow 4 juz nawet bez climatronica kupować nie chca Znowu ta na rudych skorach nie ma panoramy co podwyższa dużo wartość samochodu i jest do rejestracji czyli sprowadzona wiec rzeczy eksploatacyjne na dzień dobry będą wymagały na pewno jakiegoś przeglądu bądź wymiany ale to jest normalne Pamiętaj ważne żeby auto takie jak bmw nie było bite cwiarowane i szpachlowane oraz żeby nie było złomem Jak te kwestie się będą zgadzać to kupuj i się nie zastanawiaj bo tu na forum nikt Ci nie powie jak dany egzemplarz chodzi i ile szpachli ma na sobie. I jeszcze jedno pamiętaj ze nie jesteś jedyna osoba która chce kupić dobre x3 wiec czekając na odpowiedzi tu na forum ktoś może Cię wyprzedzic. Pozdrawiam
  7. Witam Czy ktoś się orientuje czy można w X5 E53 po lifcie zamontować tylne boczne poduszki powietrzne w drzwi jeśli fabrycznie nie zostało auto w takie wyposażone? Mógłby ktoś opisać to krok po kroku, oczywiście mając poduszki i boczki pod poduszki, chodzi o elektrykę (czujniki sensory instalacja kodowanie) Z góry bardzo dziękuję za info
  8. zastosowałem taka sama przeróbkę ale od e46 3.0 benzyny a tak nawiasem mówiąć to wentylator klimatyzacji w tej przeróbce będzie pasował z KAŻDEJ wersji silnikowej bmw e46 zarówno 2.0 diesel 3.0d 2.0 benz 2.5 itp różni sie tylko wiatrak ( w mniejszych silnikach ma mniej śmigieł - 6 a w większych ma więcej - 7 ) pozdrawiam p.s. klima chodzi IDEALNIE w każdych warunkach i wszystko pracuje idealnie prawidłowo :D
  9. witaj dlugas89 powiedz mi kolego czy po zakręceniu wiatraka z bmw e46 do x5 e53 zamontowałeś osłonę wiatraka ??? (ta zewnętrzna okrągła na całość wentylatora od przodu) czy pasuje ona pod wiatrak z e46???
  10. no to wiemy przecież że są inne amortyzatory i sprężyny ale wizualnie jak je rozpoznać jeden od drugiego...
  11. Witam wszystkich forumowiczów :) Mam pytanie dotyczące X5 e53 po lifcie.. U mnie w moim x5 jest fabrycznie Sport Pakiet, proszę doradzić lub podpowiedzieć jak rozpoznać zwykłe amortyzator mcpherson od mcphersona Sport Pakietu ? Może ktoś wrzuci np zdjęcie dokładne mcphersona sport pakiet i zwykłego... Jak te amortyzatory wizualnie rozpoznać jeden od drugiego i czym się różni stabilizator zwykły i sport?
  12. ja kupowałem m pakiet oryginał kierownice bardzo ładną do x5 220zł z przesyłką kiera oryginalnie z x3, ale jak znajdziesz z łopatkami z e46 to też spoko, m pakietowa do X jest oryginalnie wykonana z miększej skóry (idealnie leży w dłoniach - Polecam) może mi ktoś odpowiedzieć na mojego posta, ponieważ zero odzewu (jeśli ktoś posiada taką wiedzę): viewtopic.php?f=83&t=274318
  13. witaj mogę wysłać Ci zdjęcia kierownicy poliftowej, poniewaz akurat mam taką wraz z poduszką z x5 2005r, mogę Ci wysłać zdjęcia mocowania, frezów itp Podejrzewam że będzie pasować ale może różnić się taśmą kierownica z x3 e83 pasuje bez problemu do x5 e53 Pozdro
  14. Witam wszystkich forumowiczów :) Mam pytanie dotyczące X5 e53 po lifcie.. U mnie w moim x5 jest fabrycznie Sport Pakiet, proszę doradzić lub podpowiedzieć jak rozpoznać zwykłe amortyzator mcpherson od mcphersona Sport Pakietu ? Może ktoś wrzuci np zdjęcie dokładne mcphersona sport pakiet i zwykłego... Jak te amortyzatory wizualnie rozpoznać jeden od drugiego i czym się różni stabilizator zwykły i sport?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.